View Single Post
  #41  
Old 20-11-2007, 10:10
Melvin Melvin is offline
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5,427
Default

Quote:
Originally Posted by martiepartie
Eens in een ambtsperiode van (normaliter) 4jaar wordt er een volksvertegenwoordiging gekozen; die in die periode de beslissingen neemt voor het volk. Dat hoeft niet te betekenen dat zij doen wat het volk wil, maar dat ze doen wat zij het beste achten voor het volk. Naar aanleiding van het partijprogramma hebben zij hun visie uitgezet voor hun komende ambtstermijn.
Daar kiest eenieder voor; en daar houden de meeste partijen zich grotendeels aan. Niet voor de volle 100%, maar dat komt omdat er een coalitie gevormd wordt, waar verschillende belangen tot 1 beslissing moeten leiden.

In de woorden van Balkenende ; na het zuur komt het zoet. Ben zeker geen Balkenende fan, maar het is wel zo geweest. Het begrotingstekort is flink geslonken, economie is weer uit het sop, werkeloosheid is gedaald, sociale voorzieningen zijn geheel verbeterd..


Zo staat het in de boekjes, in mijn ogen willen ze ons dat wijs maken en wil niet meteen zeggen dat als dat jou geleerd is op school of als dat zo in de boekjes staat, dat het dan ook juist is, en dat dat dan ook de enige juiste denkwijze is... Er is helemaal geen juiste, daarom hoor ik me met dit soort topics en discussies ook niet te bemoeien, ik ben het er toch nooit mee eens
Reply With Quote