Thread: Mijn Golfje!
View Single Post
  #2  
Old 20-10-2006, 04:14
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Rondom moet nog een nieuwe remmerij en uitlaat komen. Voor de voorkant heb ik al twee setjes 16v remmen liggen met fusees die ik er nog op moet zetten, maar eerst reviseer ik ze nog. Achteraan laat ik het voorlopig zoals het is, maar uiteindelijk moeten daar ook 16v remmen op komen.
Voor nu komen de verlagingsveren van de Jetta eronder, maar als de geldboom weer een beetje begint te groeien komt er nog een schroefset onder om de Golf echt laag te leggen.

Plannen voor binnenkort:
- Kabels aansluiten
- Motor weer aan het lopen krijgen
- APK!!!
- Lederen deurpanelen ophalen en inbouwen
- Grille met chromen bies erin zetten
- Originele volrode achterlichten er in zetten

En als het financieel weer mogelijk is komt er een schroefset onder, lichten met kruis of gele koplampen en andere remmen rondom.

Het uiterlijk blijft denk ik gewoon zo. Ik weet dat velen daar niet zo gek op zijn, maar ook dit wordt weer een ratje.
Niet omdat ik lui ben of omdat het me allemaal niks kan schelen, maar gewoon omdat ik dat met deze auto van het begin af aan al wilde doen.

Nog even een klein woordje van dank aan de mensen die tot nu toe hebben geholpen met van alles en nog wat:
- Mary bedankt voor de auto!
- Matthi bedankt voor alle hulp en het taxivervoer door Nederland in mijn autoloze tijd!
- Pa bedankt voor de hulp met de engineswap (en omdat je geen Engels kan: dat betekent motorruil!)
- Michel bedankt voor de takel en de tools en info
- Alle mensen op het forum bedankt voor de info en het geduld tot ik eindelijk eens langs kwam (of nog langs moet komen) om de onderdelen op te komen halen!

Zo, nou hebben jullie eindelijk je topic van mijn bolide, MET foto's!
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote