Thread: Mijn Golfje!
View Single Post
  #1  
Old 20-10-2006, 04:11
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Thumbs up Mijn Golfje!

Hier dan eindelijk het moment waar velen op gewacht hebben: mijn Golfje komt online!

Aanschouw de schoonheid!




























Hier en daar mist het een of andere onderdeel, of zitten er wat meer welvingen in het metaal dan de ontwerper oorspronkelijk bedoeld had, maar ik was er blij mee!
Komt bij dat je een gegeven paard niet in de bek mag schijten, en deze bolide was, geloof het of niet, helemaal voor niks, noppes, nada, niënte! En dan hoor je me al helemaal niet meer klagen!




Ik zal eerst de bolide maar even goed voorstellen.
Het gaat om een Golf 2 uit 1987 met een 1.6 53kW motortje. Op zich best pittig, maar niks bijzonders. De kleur (dit geldt voor het merendeel van het plaatwerk) is Atlasgrau.
Er zijn nogal wat plannen geweest met dit beestje, variërend van APK klaar maken en rijden, tot VR6 blok erin mikken en planken!
Maar het enige dat voorlopig zou gebeuren was een goede poetsbeurt. Want Mozes, wat was ze vies!







En eenmaal gepoetst zag ze d'r al een stuk beter uit, er zat zelfs plotseling een tankklepje op (en om een beetje in het colour-concept te blijven, deze keer nóg een andere kleur grijs).







Ze glom zelfs zo mooi, dat ik de hond buiten bij de auto heb laten slapen zolang er geen alarm op zat!
De hond is al net zo mooi als de Golf! Onvoorstelbaar...


__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote