View Single Post
  #20  
Old 22-06-2006, 14:29
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,428
Default

Quote:
Originally Posted by Area51
lastig .. Porsche schijven zijn bij zo'n diameter over het agemeen dikker ..
misschien de latere Boxster, Cayman .. zal het eens nakijken.

Rotor Sizes F/R Pad area/sq-cm

911T 69-73 282x20 / 290x20 210
911S 69-73 282x20 / 290x20 261
Carrera RS 282x20 / 290x20 261
Carrera 74-77 282x20 / 290x20 261
911SC 78-83 282x20 / 290x20 261
930 Turbo 78-89 304x32 / 309x28 376
Carrera 3.2 84-9 282x24 / 290x24 261

Carrera 4 89-94 298x28 / 299x24 344
Carrera 2 90-92 298x28 / 299x24 284
Carrera 2 92-94 298/28 / 299x24 344
Carrera RS 92 322x32 / 299x24 422
C2 Turbo 3.3 322x32 / 299x28 422
C2 Turbo 3.6 322x32 / 299x28 474

993 304x32 / 299x24 422
993 Twin Turbo 322x32 / 322x28 552
993 C4S 322x32 / 322x28 552
993 RS 322x32 / 322x28 552

996 Carrera 318x28 / 299x24 450
996 Twin Turbo 330x34 / 330x28 552


Dankje, ik was net ook al aan het zoeken geslagen... misschien dat ik de 312 schijven van een Leon Cupra kan gebruiken weet niet of die dikker zijn

Anders zal ik mijn gepolijste Porsche turbo replica's moeten switchen tegen Originele Porsche Turbo's...

Achteren kan ik geloof ik een schijf gebruiken van een Audi TT die zijn 256..

Maar nu weer Ontopic

Zal je binnenkort nog een pm'metje sturen hierover
Reply With Quote