View Single Post
  #161  
Old 15-04-2006, 10:52
vwcrewcab's Avatar
vwcrewcab vwcrewcab is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,598
Default

Quote:
Originally Posted by stufenheckfahrer
Jouw verhaal komt me ineens héél erg bekend voor!
Vorig jaar sprak ik een boer die een rode kruisbus had staan.
Ik ben net zo hebberig als jullie allemaal, dus ik begin die man uit te horen.
Die bus was van iemand geweest die niet meer leefde, en die de bus van het rode kruis gekregen had (of wel hij had de bus ter beschikking van het rode kruis gesteld, en hem over gehouden na het opheffen van de afdeling of iets dergelijks). Na een aantal jaren kwam de zoon van die man eens vragen naar de bus, en die boer had nooit stalling voor het rode kruis gerekend, maar wilde van een particulier wel geld zien! De zoon was afgedropen, en daar waren al een aantal jaren overheen gegaan.
Die boer zei dat als de zoon alsnog om die bus kwam hij een flinke rekening zou presenteren! Verder zei hij dat die bus toch alleen maar meer waard werd, en hem niet in de weg stond.
Met andere woorden: die boer die lóópt erop!
Staat de bus waar jij interesse in hebt toevallig ook in Arnemuiden?

Succes, en sterke!

Greetz Ron


Het verhaal is idd helemaal hetzelfde
Dus zal wel dezelfde bus zijn!

Oké dit is dan waarschijnlijk ook het punt dat de droom helemaal over is, maar er zitten vast nog wel wat gaten in het "zogezegde contract" van die boer en de eigenaar van de bus wil sowieso dat de bus daar weggaat, dus ik ga lekker aan mijn eigen crewcabje verder en hoor het allemaal wel aan, aangezien iedereen die er nu mee bezig is (5 man sterk), allemaal vrienden zijn van de pa van mijn vriendin
__________________
Grt Frederic.

Quote:
Originally Posted by -Jens-
soms moet je de koe gewoon recht in de kont kijken wil je weten waar de stront vandaan komt
Reply With Quote