View Single Post
  #774  
Old 15-03-2021, 14:56
RobertVoorst's Avatar
RobertVoorst RobertVoorst is offline
Volksforum Donateur - 1,5GB Fotoalbum-eigenaar
 
Join Date: May 2015
Posts: 1,162
Default

Weer een kleine update:

Gezien er in nat weer echt geen enkele mogelijkheid is dat je in de 1e, 2e en 3e versnelling vermogen aan de grond krijgt, begon ik toch wel spijt te krijgen van het feit dat ik geen sper in de bak heb gezet

Via EnVeeZee hier op het forum in contact gekomen met iemand die custom bakken bouwt en daar een 2e hands AYN bak naar binnen geknikkerd.

Afgelopen weekend een bak met custom ratio's én zelf ontwikkeld sperdiff opgehaald Benieuwd wat dat gaat brengen aan de auto!




Tevens zaterdag een 13 rijige oliekoeler (330 mm) en aansluitpruttel met thermostaat (80°C) binnengekregen van Theibach. Hoewel ik niet direct problemen heb met hoge olietemperatuur (in de zomer liep deze op de snelweg niet boven de 110), leek het mij voor de levensduur van de olie en voornamelijk de keerringen in de motor geen overbodige luxe om de temperaturen iets lager te krijgen.

Porsche remklauwen liggen overigens allemaal zo goed als klaar voor de coater, maar daar heb ik helaas nog geen verdere tijd (en geld ) voor gehad.
Reply With Quote