View Single Post
  #209  
Old 31-03-2018, 16:44
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,644
Default

ik moet zeggen dat het totaal niet als 228pk voelt....

het is inderdaad een gaaf programma, en dat er een probleem is vind ik niet erg. Het oplossen is juist leuk vind ik haha.

Brandstofdruk zou in elk geval 4 bar moeten zijn dus ik denk dat ik dat inderdaad even met zo'n manometer ga testen

Ik heb uiteindelijk wel tot 1,5 bar kunnen testen en geen lek meer, het liep alleen langzaam leeg. Heb het vermoeden dat dat gewoon weg glipte door de carter ontluchting aangezien die luchtdruk de terugslagklep in de carter ontluchting openduwt.

Bij deze de andere screenshots van De lambdawaarde:




zover ik kan zien is dit in elk geval niet in orde.. en aangezien vagcom het tot 25% kan corrigeren en ik daar aardig dicht in de buurt zit.. wat ik zie zou moeten betekenen dat er brandstof toegevoegd moet worden?

het lijkt er (volgens mij) op dat de computer hem dus terug regelt naar 1bar turbodruk omdat hij dat mengsel wel optimaal kan maken..?

en van de Ontsteking:




heb het idee dat die 3tjes ook niet zo horen? tenminste, ze mogen sporadisch voorkomen maar op het eind staan er heel veel achter elkaar..

en die van groep 032:




deze gaf toen ik de auto net startte telkens 0 aan en ik had geen foutcodes gewist dus geen idee of dat klopt. maar ik dacht ik log hem toch even en die nullen zijn (volgens mij) op precies hetzelfde moment als dat de andere die piek en daling hadden.
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote