View Single Post
  #252  
Old 06-01-2017, 16:52
SciroccomTDI SciroccomTDI is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 1,478
Default

Op dit moment is het te koud om er flink mee te rijden..

De accu heeft het er zwaar mee, en zonder verwarming ben je de pineut als je ruit plotseling beslaat...

Maar er wordt wel geknutseld! Nu de verwarming. Volgende keer komt er een klein verslagje over een 1-phasige oplader. Die is nodig, ik heb thuis geen krachtstroom

Vervolgens komen interessante toevoegingen in verband met mijn studie: ik ben een afstudeerproject aan het schrijven, waarbij ik met de auto mijn rijcyclus ga meten. Daarvoor heb ik een paar aanpassingen nodig, onder andere een electronische snelheidsopnemer voor in de versnellingsbak... ik denk dus gewoon de originele van de golf 3, en dan kijken, hoe ik hem nuttig uitgelezen krijg

Over sportbanden heb ik helaas nog niet nagedacht, maar die moeten gewoon voor de zomer komen, op zijn minst voor de vooras... voor lekker breed en plakkerig, achter smal en licht.. Meer dan een drag-machine kan het toch niet worden, zijn gewichtsverdeling is extreem fout..

Oh ja, achter dat laatste zal ik ook achterkomen, ik moet de auto namelijk voor mijn project wegen...

Trouwens, volgens mensen zijn 800W te weinig om het warm te krijgen in de auto... ik ben benieuwd, of het nu alles voor niets was
Reply With Quote