View Single Post
  #214  
Old 06-06-2016, 09:01
kroeps's Avatar
kroeps kroeps is offline
VW Addict
 
Join Date: May 2007
Posts: 617
Default

Zaterdag de Porsche remmen gepast icm met de Epytec adapters en de BBS velgen. Epytec adapters passen perfect op de remmen en op de naaf. Ik heb gekozen voor de set waarbij ik mijn G60 remschijven kan blijven gebruiken. Dit past zoals ik verwachtte, zie de foto's. Nu probeerde ik de BBS velgen te monteren, dit pastte niet. De klauw komt toch wel bijna 12 mm verder naar buiten als de Girling 54. Er lag nog een spacer van 12 mm in de buurt en dan paste het perfect.

Aangezien ik eigenlijk geen ruimte heb om 12 mm verder naar buiten te komen met de velg zal ik hier wat voor moeten verzinnen. Na wat bedenken en meten ben ik erop uit gekomen dat ik de velgen aan kan passen. Andere binnen en buiten randen erop en het zou moeten werken. Ik heb op dit moment 5,5j binnen rand 0,5j hart en 2j buitenrand. Om een spacer te kunnen plaatsen van 12mm zal het hart 0,5j op moeten schuiven naar buiten. Dus ik zal een 6j binnen rand nodig hebben 0,5j hart en dan 1,5j buiten rand. Dan blijft de velg 8j in totaal, kan ik mijn band blijven gebruiken. Geometrie volgens mij allemaal hetzelfde, als iemand hier andere ideeën over heeft hoor ik dat graag.
















Het plaatje 20vt gemonteerd




En nog compleet plaatje


__________________
Golf MK2 GTI G60 Edition One
Reply With Quote