Thread: Corrado G60 USA
View Single Post
  #13  
Old 29-04-2015, 22:29
Dennis-Mash's Avatar
Dennis-Mash Dennis-Mash is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,388
Default

Quote:
Originally Posted by yuli
Het is wel de beste die momenteel op MP staat want het is niet veel meer met de corries. Dacht het diepte punt te hebben gezien 5 jaar geleden maar het gaat toch nog ff door.

Zeker drie vrienden van mij zijn hier schuldig aan. Die hebben de ene na de andere uit elkaar getrokken. Dat kan ik rustig zeggen want ze zitten hier niet
Maar ja pot verwijt de ketel want heb er ook 2 gehad en ik had altijd een overvloed van onderdelen.

Zelf zou ik er niet voor gaan omdat ik niks met het USA model en rood is ook niet mijn kleur.

Wat wel grappig in de advertentie is de opmerking over airco bijvullen. Ik heb nog nooit een airco model corrado gezien die geen problemen had met de airco. Heb er meerdere gerepareerd altijd lekke condensors, verrotte leidingen, kapotte slangen, seals enz en dat los je niet op met bijvullen

Een schuifdak in de corrado is lekker maar idd zeer gevoelig (schuiven). Maar prima te repareren heb het meerdere malen moeten doen.




Het dakje vaak genoeg smeren doet al wonderen. Ik zou in ieder geval niet snel meer zonder willen. Al is het maar dat een dakraampje wat sportiever oogt op de klap stand en je zonder je raam open hoeft te zetten toch al een frisse lucht doorstroming krijgt in de auto.
__________________
Volkswagen Corrado VR6 '92
Volkswagen Transporter 2.5 TDI 174PK '08
Reply With Quote