View Single Post
  #143  
Old 27-04-2015, 10:16
fabbi fabbi is offline
Forum junkie
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,570
Default

We zijn een paar weken verder :mrgreen: :| .. Weinig tijd gehad om serieus verder te werken, maar niet stil gezeten..
In de tussentijd paar puntjes in/aan ons huis weggewerkt en nu staat er een bord in de tuin... bij verkocht op zoek naar een huis met grotere garage/ schuur en oprit om
project waardig af te ronden.. :ba: en wellicht andere projectje op te pakken daarna, maar dat is ver weg.. :shock:

de body staat strak en diverse plekken nogmaals bijgewerkt met grondverf, de dorpels en A stijl zojuist voorzien van een laagje coating, dit kan lekker de hele week drogen
en dan komt volgend (lang) weekend de pot blauw weer uit de kast..

Lang getwijfeld wat te doen, maar nu met de ( hopelijk) aankomende verhuis zet ik de body compleet in de kleur, ik wilde zelf de randjes en kantjes al doen om zeker te zijn dat deze goed gelakt zijn, maar nu zet ik de hele body in de definitieve kleur, zo is deze optimaal beschermd voor een wellicht iets langere sta tijd in garage, en een mooie controle voor mij om misschien schoonheidsfoutjes (ga der eigenlijk vanuit dat ie perfect is...) bij te werken voor de auto in een later stadium met schermen en deuren enz. in de cabine volledig afgelakt wordt..

stukje aan rechter A stijl wat later achter het scherm wegvalt was niet geheel naar mijn zin,.... dus ja dan maar even netjes wegwerken.. ook al zie je der niks meer van...
par beeldjes, maar zegt niet zoveel ..










Reply With Quote