View Single Post
  #14  
Old 11-04-2014, 21:28
golfje_295.000's Avatar
golfje_295.000 golfje_295.000 is offline
No personal life
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 2,363
Default

Quote:
Originally Posted by ar1g3
Is vooral voor het showgehalte niet? Denk niet dat het zo bestendig is tegen de martelingen op een circuit, steentjes enz.

Ik ga mijn GTI ook herspuiten, denk dat je best investeert in een compressor en verfpistool, gaat je veel besparen in vergelijking met knikkerbusjes.. Ik heb ene 50L compressor van 150€, een een hvlp pistool van 50€, waterafscheider van 11€ en ga rust oleum verf gebruiken. Schijnt zeer stevig te zijn, en is een all-in -one. Je kan altijd ook rust oleum primer gebruiken, zoals ik ga doen, maar normaal als je gewoon over metaal ofzo spuit hoef je geen primer te gebruiken. Die primer is roestwerend, en is eigenlijk bedoelt voor als je verroeste spullen wil schilderen. Blik RAL3000 (rood) was 71€ en blik primer was 62€. Knikkerbusjes zijn meestal rond de 10€, met 7 knikkerbusjes spuit je geen auto hoor, is dus veel voordeliger die rust oleum



Klopt ook weer inderdaad, op de lange termijn kun je misschien 1x inversteren in goed materiaal.
__________________
Quote:
Originally Posted by Vladi
"Origineel NL" krijg ik altijd zo'n slappe van.

't is niet dat een Duitse import een misdadig oorlogsverleden heeft of een Franse import van binnen naar Paturain ruikt ofzo.
Reply With Quote