Thread: Golf1 met airco
View Single Post
  #15  
Old 26-03-2014, 13:27
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,355
Default

ik ben er ooit ook aan begonnen..ik heb het op mijn GTD/GX turbodiesel intercooler gehad..was inderdaad een berg werk..was ook een setje uit een 85er US cabrio..buiten dat je in de auto moet zagen in het schutbord..
het dashboard gedeeltelijk moet veranderen, andere kachelmotor dashboard kastje etc..heb ik toen ook een 90 amp dynamo gestoken ,joekel van een accu erin ..
al met al kostte het nog heel wat tijd en geld ,en dan lag mijn Golf voor 90% uit mekaar ..stel je voor als je hem dagelijks nodig hebt..
omdat het toch min of meer ouwe rommel was heeft het nooit echt goed gewerkt..ik weet ook niet ofdat dat van nieuw af wel zo was of juist door ouderdom..
ik kan me voorstellen dat het spul nooit zo koud word net de Climatronic in een Golf6
mischien als je wat onderdelen zou kunnen wisselen met moderner spul dat het dan wel zou werken...de pomp of condensor/droger bijv?..
ik heb het er naderhand weer uitgesloopt toen ik er (weer)een andere motor ingegooid heb..en de plek bij de radiateur hard nodig had voor de intercooler..
net wat Rik zei..niks is onmogelijk...tis maar net hoe erg je ergens je zinnen op gezet hebt
Reply With Quote