View Single Post
  #131  
Old 21-02-2014, 22:32
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 608
Default

Vandaag bezig geweest met bumpers schuren. Na 2x niet wat aan de groffe kant te hebben geschuurd zit het model erin. Er zit nu dun laagje plamuur op en nu moeten we gaan schuren met fijnere korrel voor het goed glad krijgen!













Mijn moeder wou haar auto gewassen hebben, dus meteen de mijne ook maar ff gedaan





Toen de kabel gaan trekken. Ik heb de kabel door hetzelfde gat in het schutbord gedaan als de versterkerkabel. Toen in het interieur naar boven geleid achter dashboard langs.
Naar voren heb ik hem langs andere kabels gelegd (zo netjes mogelijk dus), naar de bestuurders knipperlicht, en dan gaat 1 vd 2 kabels naar de bijrijderskant knipperlicht.













Toen een constante plus gepakt vanuit mijn zekeringenkast, na even meten kwam ik erachter dat die opening 12V geeft als contact er niet op staat, dus die gepakt:



En de 2 kabels van de lampen samengevoegd, en de stroom aangesloten. Na wat gepuzzel heb ik de stroom op 15 aangesloten, en de lampen op 49:



Even testen, de knippers liggen nog los boven mijn koplampen:



Dus... Na het één en ander aan geklooi doet het het nu.
Nu de bumpers nog "ff" strak maken, dan spuiten. Dan kan alles erop, en kunnen de pinkers aangesloten 8)

Pieter
__________________
'86 Golf 2 ABF Open-Air
'92 Golf 2 wit, 1.3i

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote