View Single Post
  #9  
Old 13-05-2013, 14:42
SteffenUS's Avatar
SteffenUS SteffenUS is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 313
Default

Een jaar of 6 geleden heb een een zomer in de US gewerkt. Daar een leuke meid ontmoet (m'n baas destijds ). Na een jaar op en neer reizen besloten we om het wat serieuzer aan te pakken, maar de US is niet meer het emigratie land wat het ooit geweest is. Dus kwam zij naar Nederland. Na ruim 4 jaar in Nederland gewoond te hebben werd de heimwee te groot en na ons huwelijk afgelopen jaar hebben we besloten om naar de US te verhuizen.

Zoals m'n info weergeeft wonen we nu in Pittsburgh, een stad op ongeveer 7 uur rijden ten westen van NYC, dus voor Amerikaanse begrippen wonen we aan de oostkust

We wonen hier nu een maandje of 4 en het gaat redelijk goed. Wel alles opnieuw aan het opbouwen, want financieel was het niet de moeite waard om onze eigendommen mee te verhuizen. Dus we hebben alles verkocht (hoewel de Golf nog steeds te koop staat) en met 4 koffers en 2 poezen zijn we hiernaartoe vertrokken. Binnen 3 weken hebben we beide een baan gevonden en na 2 maanden vond mijn vrouw een baan met een salarisverhoging van 250%.... Nu ik nog even....
Dus sinds een week hebben we een tweede auto, hoef ik niet meer op de fiets naar werk en gaan we ons langzaam oriƫnteren op een groter huisje.

Mochten er vragen zijn, stel ze gerust
__________________
Daily ride; 2002 Audi TT Roadster
spare car; 2001 VW Jetta GLS
Wife's daily; 2010 Ford Escape Limited
Reply With Quote