View Single Post
  #12  
Old 31-10-2012, 17:58
Dub-Detail Dub-Detail is offline
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,311
Default

Vlakschuif is idd niet aan te raden voor mensen die van rijdbaarheid houden.
Ik heb het systeem op een oettinger 16s een 2.0 16v en een 1.8 20v. Het werkt allemaal vreselijk mooi en het loopt als een kogel. Alleen deellast is een hel. Super zenuwachtig.

Moto-itb's kan opzich wel. Probleem is echter dat je al snel aan de 100% duty cycle zit van de injectoren. Dus moet je nieuwe injectoren aanschaffen en dat icm. aanschafwaarde van de itb's, maatwerk spruitstuk, en alle delen die je nodige hebt om het inlaat traject goed te laten flowen wegen eigenlijk niet op tegen conventionele set-ups.

Minimaal €2000,- ben je wel kwijt aan een degelijke set-up.

ITB set-ups geven mooie pk's met een echte beleving alleen om het echt snel te maken gaat het flink in de papieren lopen.
Ik geloof dat MEL-G60 nog een dikke tor uit een STW A4 heeft.
Dat gaf met vlakschuif itb volgens audi 305pk bij 8,250rpm en 260NM koppel.

Mvg, Pim Bonne
Dub-Detail
Reply With Quote