View Single Post
  #14  
Old 25-04-2012, 13:13
ratrod's Avatar
ratrod ratrod is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: May 2007
Posts: 208
Default

Quote:
Originally Posted by --daniel--
Is de body hard?

Hoe is het koelsysteem nu? Ik lees in eerdere threads van je dat je wat problemen hebt gehad met een warm gelopen motor, vieze koelvloeistof en lekkende slangen? Koeling van de turbo?
Rammelende kleppen? Problemen met de brandstofpomp?

Gr Daniel


Het koelsysteem voldoet op dit moment nog steeds, nog geen lekkages gezien de laatste week, dit neemt niet weg dat het lek er nog steeds is.
De "warmgelopen" motor is na die ene keer niet meer warmgelopen.
Ik heb een week of wat terug het lek te dichten met "antilek", dit heeft blijkbaar gewerkt. Ik moet nu alleen nog van het weekend de koelvloesitof weer verschonen.
Turbo technisch merk ik niets in ieder geval, hij fluit of het een lieve lust is.
en als ik gas geef dan heb je de bekende duw in de rug.
Rammelende kleppen, geen idee, de motor maakt ten op zichte van huidige auto's zowiezo veel lawaai.
De brandstofpopmp heb ik werkelijk waar geen idee, de auto rijdt dus hij doet het.

De auto is 99% hard, de enige plekken die ik zo zie zijn dat 2 deuren onderin roest hebben en een plek bij de linkervoordeur waar de verf heeft losgelaten en dus de witte onderlaag zichtbaar is.
Dorpels en dergelijke zullen goed zijn aangezien die op dat punt zonder moeite en aantekeningen door de keuring gekomen is.
__________________
GrtZ Daniƫl

Ik lijdt niet aan gekte, ik geniet er iedere minuut van

VW Golf 1.6 Aut. uit '87 Sold
VW Golf 2.0 8v GTI uit '94