View Single Post
  #1  
Old 24-01-2011, 20:55
Gino89's Avatar
Gino89 Gino89 is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,129
Default Stationair probleem PL 16V

Hallo,

Jammer genoeg zit ik nog steeds met hetzelfde probleem. Het wegvallen van de motor naar 500 toeren als ik de koppeling in trap. Hij doet het niet altijd maar 8 van de 10 keer.

Dingen die al vervangen zijn;

-Injector rubbers alle 2
-STK (nieuwe )
-Nieuwe rubber om stationair schroef
-Nieuwe Verdelerkap

De motor al diversen keren op lekkages ingespoten. Maar niks van dit allemaal heeft geholpen. Nu heb ik vandaag een ander gasklephuis geprobeerd. Maar hij blijft gewoon hetzelfde doen. Alleen was er wat verschil tussen die twee. Ik weet nu niet welke er op hoort te zitten. Ze komen alle 2 van een PL af?

Die er nu op zit; 027 063 BB BO 295

Die ik heb getest; B7 258 827 4 D27 N

En bij die wat ik getest heb zat het inlaat stuk er los op met de code;
027 133 070 KTS 1-1

Welke van deze twee hoort er nu origineel op te zitten?

En bij de vorige onderhoud beurt, Was er een probleem met de lichtfilterbak. Volgens het systeem bij heuts past er geen PL luchtfilter in. Maar heb ik er nu eentje van een GX inzitten? En die past er wel in. Kan het hier meer te maken hebben dat de auto zo loopt?

Ik ben min of meer einde raad. Heb al behoorlijk veel probeert. En na gemeten. Maar ik kom er maar niet uit Misschien weet iemand wat het nog kan zijn?

Alvast bedankt !

Groeten, Gino
Reply With Quote