Thread: Trunk Society!
View Single Post
  #1  
Old 13-01-2005, 11:10
LuNaTiK's Avatar
LuNaTiK LuNaTiK is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,247
Default Trunk Society!

Geachte Volksforummerts,

Zoals menig lid reeds vernomen heeft is er in Jettaland een ware revolutie gaande... De meetings staan tegenwoordig bol van de kontenbakken en colonnes worden daardoor exponenieel veel langer, wat we afgelopen zondag ook weer hebben mogen meemaken in de trektocht naar de Speedmeet te Maarssen...

Om toch een beetje overzicht te bewaren in de woeste wereld van de sedan's is er een initiatief ontstaan in het noorden des lands om de ware kontenliefhebber te onderscheiden van de 13 in het dozijn 65-pluswagens.

Meer uitleg is niet nodig dunkt mij... bekijk eerst de pix maar eens:














Als er Volksforummende sedanrijders zich geroepen voelen tot dit exclusieve genootschap, wil ik ze bij deze van harte uitnodigen om een stickertje te bestellen :biggrin: U kunt hiervoor contact met mij opnemen via berendhellinga@hotmail.com

De kosten bedragen: 4 euro voor een kleine sticker (25cm) en 8 euro voor een grote (70 cm)


MVG,

Jettaracing en LuNaTiK



PS: voor alle duidelijkheid: De auto's die toegelaten worden zijn de Jetta's 1 t/m 5, inclusief de Bora variant, en daarnaast alle overige sedan's, denk hierbij aan Derby/Polo, Passat en Santana.
Reply With Quote