View Single Post
  #5  
Old 29-10-2010, 18:55
Spierings Spierings is offline
No personal life
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 2,399
Default

Quote:
Originally Posted by LRR
Als deze 1.0 dezelfde motor is als die in de lupo ligt dan zou ik het je niet adviseren.

Dit schijnen motoren te zijn waar de bak en de motor uit 1 stuk zijn (geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen trouwens) en deze hebben de achteruit versnelling onder de 5 zitten (misschien daaraan te herkennen). Deze motoren hebben vaak last van lekke koppakkingen en die wij in onze lupo hadden hield enorm in !! Alles laten uitlezen en checken maar geen storing.

Wij hebben maar besloten om er geen geld in te steken (kon van alles zijn volgens de garage, kosten konden zo oplopen tot 1000 euro) en hebben hem ingeruild op een Fox !!! Deze bevalt veel beter !!

Ik spreek alleen uit onze ervaring, maar wou je die toch niet onthouden..

GR
Fred

Lupo heeft niet hetzelfde 1 liter blok als een polo. Polo blok heeft een bovenliggende nokkenas en lupo heeft eentje onderin liggen met stoterstangen.

Weet niet wie je verteld heeft dat motor en bak uit een stuk bestaat maar dit is wel onzin.

Lekke koppakking komt bij de lupo vaker voor, maar als je het zelf kunt kost het echt weinig om te doen (incl waterpomp voor 100 euro aan materiaal )
Reply With Quote