Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Zilvergrijze Mk2 GTI (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=59737)

GEENGTI 17-09-2009 22:21

Zilvergrijze Mk2 GTI GESTOLEN!!!
 
Hallo allemaal,

Ik zal ook maar eens een topicje openen over mijn GTI.

Ik heb sinds een paar weken eindelijk een Mk2 GTI.

Hij is van 1991, en er staat 255000 op de klok. Ik gebruik m amper, hooguit 75km per week. Als daily hebben we een Seat Leon Sport uit 2001.

Heb nog niet zoveel aan veranderd aan de Golf. Er is een KW Variant 1 gemonteerd en hij is flink omlaag geschroefd

Als eerste heb ik BBS RX 16 inch 7J gekocht en deze laten richten en wart laten poedercoaten. Bandjes zijn Nankangs, in de maat 165/40/16.

Dit is m








Verdere veranderingen volgen nog, en ik zal dan wel fotootjes posten.

Mzzls!!

CleanedCordoba 18-09-2009 00:25

neete mk2 !

Benji-GT 18-09-2009 08:50

ziet er leuk uit met die bbsén, nog meer plannen ermee ?

GEENGTI 18-09-2009 09:16

Dankje, heb nog wel wat plannen.

- Donkere koplampen met kruis
- Andere grille enkele koplampen, met logo, rood randje
- Zwart rode achterlichten
- Van binnen laten reinigen
- Wat deukjes eruit laten drukken en een scherm laten spuiten
- Achter nog iets verder verlagen.

en nog veel meer maar dit zijn de belangrijkste.

Mzzls!

chobee 18-09-2009 09:28

grill met dubbele koplampen staat hem netjes zou hem zo houden :thumbup:

LRR 18-09-2009 10:05

Ik zou die grille inderdaad ook zo laten.

Die RX'en blijven eenvoudig maar staan altijd S-U-P-E-R !!!
Nette Mk2, de grijs/zwart combi van carrosserie en wielen is ook erg goed !!!

EDIT: Je moet nu wel je forumnaam laten veranderen :thumbup:

GEENGTI 18-09-2009 11:01

Ik ben toch echt van de Grille met 2 lampen, dus deze gaat er uit!

RX-en waren eerst tussenoplossing, maar ik vind ze zo mooi staan dat ze gewoon blijven!

Heb van de week wel mn linkerspatbordverbreder eraf gereden, erg fijn al die drempels bij mij in de buurt.

Tis wel weer ff wennen na een jaar in een niet verlaagde auto gereden te hebben nu weer moeten stoppen voor elke drempel.

Forumnaam verander ik niet hoor, die heb ik altijd al gehad.

The Skinnmeister 18-09-2009 11:57

Nette wagen, vette wielen!! Ga zo door

GEENGTI 18-09-2009 14:26

Ben ik ook zeker van plan, wordt wel een meer jaren plan om helemaal netjes te krijgen. Heb ook een huis gekocht, en das wat belangrijker!

Larsv5 18-09-2009 14:28

Mooie GTI.... Wielen staan hem goed.

Pedaalemmer 18-09-2009 15:28

Idd nette golf, ligt het aan de foto's of aan mij, lijkt alsof de kleur niet lekker overkomt.

GEENGTI 18-09-2009 15:56

Klopt int echt is de kleur mooier, hij moet ook nog een keer goed gepoetst worden.
En ik wil nog een keer goeie foto's maken. Deze had ik ff snel gemaakt.

ReBo 18-09-2009 18:11

Quote:
Originally Posted by GEENGTI
. . . eindelijk een Mk2 GTI . . .


Voor de goede orde . . . hier had moeten staan "EINDELIJK een Mk2 GTI"
De levertijd op deze was bijna net zoveel als op een Bentley :cool:

Potentie genoeg dus in een zilvergrijze !! Combi zwarte en zilver is super, alleen hij mag nog wel een stukje lager . . .

Zie je zondag !! Ps, eet je ( of jullie ) ook mee ?! Er schuiven er nog meer aan geloof ik :tongue:

GEENGTI 18-09-2009 18:19

Haha zoiets ja, wat was t een week of 7?? Ons geduld werd flink op de proef gesteld!!

Nog een stukje lager?!? Achter wel ja, maar voor is ie laag zat. Heb maar een paar cm ruimte tussen carter en t asfalt. Als ik m lager leg kom ik de straat niet in.

Ennuh nee we eten niet mee, ga naar de Mac, is niet mijn favoriet maar heb t aan een nichtje beloofd. Maar bedankt voor de uitnodiging!

Zie je zondag!

kb2 18-09-2009 18:51

Mooie mk2 hoor en de plannen klinken goed.Succes met alle plannen.

ReBo 18-09-2009 18:55

Quote:
Originally Posted by GEENGTI
. . . ga naar de Mac, is niet mijn favoriet maar heb t aan een nichtje beloofd . . .


Jij boft !! Heb je 2x fun van de Mac . . . 1ste keer in de rij staan ene . . . de tweede keer om je achterbank te ontdoen van #%&@* . . . want denk je nu echt dat ze die MacFlurry binnen kan houden met dat gehobbel :D :D :D
Ik zal vast plastic tasjes voor je neerleggen voor de terugreis :thumbup:

GEENGTI 20-09-2009 21:58

Vanmiddag donkere koplampen met kruis opgehaald en kapje om zonder rechterspiegel te rijden. Worden binnenkort gemonteerd, zodra alles erop zit zal ik fotootjes plaatsen!

Mzzls!!

rickGT 20-09-2009 22:19

dat poetsen kunnnen we wel een x bij remco doen(ik moet de zwarte van zijn meisje ook nog doen)

doe ik er gewoon 2 op die dag

mss is dat een idee?!

regel het maar met remco ;-)

p.s. leuke auto heb je gemaakt, jammer dat het geen 4drs is anders had ik hem wel willen hebben

De Pul 20-09-2009 22:28

leuke 2,achterlichten zijn niet origineel?

GEENGTI 20-09-2009 22:51

@Rick, bedankt voor je aanbod man! Echter heb ik al een poetsbeurt voor mn auto als verjaardagscadeau gehad. Mocht dat om eoa reden niet doorgaan dat maak ik gebruik van je aanbod!

@ De Pul, geen idee!


All times are GMT +1. The time now is 03:02.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.