Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Advertenties op MP, eBay of andere sites (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=108)
-   -   Golf 1 rat 3K (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=126977)

jasonnl 05-06-2014 21:25

Golf 1 rat 3K
 
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...previousPage=lr

best leuk dingetje voor de rat liefhebbers. Maar voor die prijs staat die nog wel even in de voorraad gok ik zo

golfje_295.000 05-06-2014 21:43

Nekkentrekker :D
Wat een lelijk ding, beetje doorgeschoten , met zn rat idee

golfvr6 05-06-2014 22:43

Leuk ding ,maar prijs is beetje te.
Stond 2 week terug op speurders bij een ander vroegen ze er 900 voor

EnVeeZee 05-06-2014 23:28

Showauto in showstaat :lmao:

powah 06-06-2014 08:42

Nee, gewoon nee. ratlook kan leuk zijn maar dit slaat nergens op.

heinz74 06-06-2014 09:10

das geen geld voor een 1100tje..
het enigste wat ik zie is een verknalt blauw metallic Golfje 1 C ,met een hoop rotzooi eraan en erop..
tuurlijk zal iedereen kijken naar je..maar dat doet men ook als je voor de trein springt..

nooit kunnen en willen begrijpen dat 'Ratlook' ...
het kan zo veel mooier,zonder voor schandaal te rijden..
het zou het zelfde zijn als je een duur Italiaans maatpak zou dragen vol scheuren en vetplekken ,brandgaten etc met een stel ouwe Converse schoenen eronder ..naar een of andere filmpremiere
en dan jezelf 'Loserlook' noemen ofzo...

scumbag 06-06-2014 10:50

Quote:
Originally Posted by heinz74
das geen geld voor een 1100tje..
het enigste wat ik zie is een verknalt blauw metallic Golfje 1 C ,met een hoop rotzooi eraan en erop..
tuurlijk zal iedereen kijken naar je..maar dat doet men ook als je voor de trein springt..

nooit kunnen en willen begrijpen dat 'Ratlook' ...
het kan zo veel mooier,zonder voor schandaal te rijden..
het zou het zelfde zijn als je een duur Italiaans maatpak zou dragen vol scheuren en vetplekken ,brandgaten etc met een stel ouwe Converse schoenen eronder ..naar een of andere filmpremiere
en dan jezelf 'Loserlook' noemen ofzo...

:goodpost:

yuli 06-06-2014 10:57

Heinz weet het zoals altijd weer mooi te verwoorden :clap:

g-loudertje 06-06-2014 12:17

Quote:
Originally Posted by heinz74
das geen geld voor een 1100tje..
het enigste wat ik zie is een verknalt blauw metallic Golfje 1 C ,met een hoop rotzooi eraan en erop..
tuurlijk zal iedereen kijken naar je..maar dat doet men ook als je voor de trein springt..

nooit kunnen en willen begrijpen dat 'Ratlook' ...
het kan zo veel mooier,zonder voor schandaal te rijden..
het zou het zelfde zijn als je een duur Italiaans maatpak zou dragen vol scheuren en vetplekken ,brandgaten etc met een stel ouwe Converse schoenen eronder ..naar een of andere filmpremiere
en dan jezelf 'Loserlook' noemen ofzo...


Haha! :D

rondekker1983 06-06-2014 12:29

Hij had hem wel ff mogen schoonmaken van binnen :tongue:

DannyW206 06-06-2014 13:38

Geen roker's auto in ieder geval, je zal je sigaretje maar net laten vallen... :screwy:

Rinus66 06-06-2014 15:58

Quote:
Originally Posted by yuli
Heinz weet het zoals altijd weer mooi te verwoorden :clap:


Valt mee dat ie m nog niet wil laten knijpen :D

Rutger 06-06-2014 16:18

Quote:
Originally Posted by heinz74
nooit kunnen en willen begrijpen dat 'Ratlook' ...
het kan zo veel mooier,zonder voor schandaal te rijden..
het zou het zelfde zijn als je een duur Italiaans maatpak zou dragen vol scheuren en vetplekken ,brandgaten etc met een stel ouwe Converse schoenen eronder ..naar een of andere filmpremiere
en dan jezelf 'Loserlook' noemen ofzo...


Amen.. Ook die hele rat look ellende nooit begrepen.. Zal ik ook nooit gaan doen.

Lieuwe 06-06-2014 17:49

Een Golf 1 vergelijken met een duur Italiaans maatpak? Het is meer een degelijke overall en daar horen vlekken op :D

Tjeerd 06-06-2014 19:07

Beetje eens met Lieuwe, echter, je overall expres vies maken om te doen alsof je er mee gewerkt hebt blijft wat sneu..

heinz74 06-06-2014 20:36

rat look. wat ook de precieze definitie daarvan is weet ik niet..
maar de Rat Rods die ik ken uit oude Hot Rod magazines..dus de model Y en A van Ford die gebouwd werden door amerikaanse soldaten na Wo2 ...waren meestal "ongeveer" die stijl..
omdat men geen geld had voor een mooie laklaag of afwerking.werd zo;n ding hooguit geprimerd ,soms helemaal niet ..het meeste geld zat immers al in dat motorblok..varierend van een Ford Flathead V8 tot een Small Block Chevy of iets dergelijks..

dit is niks dan een begaaid Golfje met een imperial vol troep op het dak en een gutless 1100 4-bakje...
misschien toch maar knijpen dan?...(moest er effe in)

NielsDub 06-06-2014 21:09

Op de boerderij schoten wij op ratten met de luchtbuks...

Rutger 07-06-2014 11:11

Paar kogelgaten zou m wel afmaken natuurlijk :D

Tjaap 07-06-2014 21:04

Die spatlappen vind ik wel origineel. De rest verschrikkelijk afgezaagd.
En mocht er iemand nog een plastic Milner kaas zoeken voor zijn dakrek, bij ons in de loods slingeren er nog een paar honderd :)


All times are GMT +1. The time now is 09:04.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.