Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Mijn Mk1!! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=38837)

gti-er 23-01-2008 19:27

Mijn Mk1!! foto's RM's + GTI sticker p.3
 
Ik had mijn eigen al een keer voorgesteld maar toen had ik een Golf 3, sinds augustus vorig jaar rij ik een Golf 1 van '79 waar ik apetrots op ben!! :tongue:
Mijn naam is Salih en ik kom uit Tiel. Nu zal ik maar een paar foto's neerzetten!! ;)
Want mensen schijnen toch aardig fotogeil te zijn!!!!! :D

































































Nou dit zijn ze allemaal tot nu toe!!
Ik ben inmiddels bezig met de sticker aan de zijkant, overmorgenavond ga ik BBS halen en dan breng ik ze gelijk door Arjan van JPS in Heerde!! :cool:
Zodat hij er wat moois van kan maken!!
En last but not least de zwarte steenslagkapjes monteren!! :cool:
En dan is hij naar mening af!!!
NOu laat maar wat weten wat jullie ervan vinden!!

Der Typ Siebzehn 23-01-2008 19:33

mooi wagentje, maar wat minder foto´s hadden het ook gedaan, less is more...

G-eert-40 23-01-2008 19:36

leuke golf 1 en vind beide velgen wel leuk staan!

grtz.

Tjaap 23-01-2008 19:54

Quote:
Originally Posted by Type 17
mooi wagentje, maar wat minder foto´s hadden het ook gedaan, less is more...

tis ook nooit goed he..

Theowob 23-01-2008 19:54

Ziet er erg mooi uit.
Verder nog plannen met de auto?

corrado-usa 23-01-2008 19:55

mooie mk1 heb je.

gti-er 23-01-2008 19:59

thnx iedereen voor de complimenten!!


en @ Theowob : alleen nog BBS-en en de sticker voor de rest doe ik er dan helemaal niks meer aan. Is dan dus totaal naar mijn smaak vind ik persoonlijk!! :cool:

SpiderClass 23-01-2008 20:20

Mooie golf! Hoe heb je hem nu? met de heldere koplampen of orginele? Die orginele met gele lampen staan net wat mooier :tongue:

gti-er 23-01-2008 20:30

Quote:
Originally Posted by SpiderClass
Mooie golf! Hoe heb je hem nu? met de heldere koplampen of orginele? Die orginele met gele lampen staan net wat mooier :tongue:



nee ik heb nieuwe orginele lampen gekocht en die heldere na 2 weken eruit gehaald want dat hoort echt niet in een 1!!! :tongue:
Die gele bollen heb ik pas sinds een maandje denk ik!!
Maar het staat wel mooi vind ik persoonlijk!! :cool:

golfr32 23-01-2008 20:44

Zeker een leuk golfje!
Het eerste setje velgen staan 'm het beste naar mijn mening.
Alleen wat zijn ze breed! en dan vindt men de voorvelgen van mijn golfje te breed :D

gti-er 23-01-2008 20:48

Quote:
Originally Posted by golfr32
Zeker een leuk golfje!
Het eerste setje velgen staan 'm het beste naar mijn mening.
Alleen wat zijn ze breed! en dan vindt men de voorvelgen van mijn golfje te breed :D



De ATS-sen zijn verkocht, de 'wielen' die er nu op zitten zijn 16'' wieldoppen gemonteerd op 13'' staal!! :D

Er komen nu RM's onder want dat vindt ik persoonliljk een heel mooi wiel voor een 1. Maar de RM's blijven niet in de org. staat worden wel wat breder uiteraard!! :cool:

Auke 23-01-2008 20:49

mooie mk1 :thumbup:

gti-er 23-01-2008 21:27

Quote:
Originally Posted by Auke
mooie mk1 :thumbup:



thnx man! ben er ook super tevreden mee!! :cool:

6n2boy 23-01-2008 21:49

Hele mooie mk1 een van de mooiere toch wel die er in NL rondrijdt, helemaal fan van ATS classic 7J en 8J

Ben persoonlijk geen fan van dat stuur, zie liever een origineel mk1 stuur, wat dat betreft moet ik zeggen dat je er goed aan hebt gedaan het interieur te vervangen door een meer ouderwetser interieur.

Verder zou ik er in de chrome bumpers originele middenstrips monteren.

Keep up the good work.

mark041 23-01-2008 21:50

hele nette 1!! wieldopppen zijn niet geheel mijn smaak maar is leuk om te zien en een goede winteroplossing!

FGizmoS 23-01-2008 22:01

Zeer nette 1 man! Maar bij u valt het wel echt op dat er zoveel ruimte tussen de grille en de motorkap is, net alsof je grille iets te smal is. Hoe heb je die wieldoppen op dat 13" staal vast gezet en welke bandjes ligger er om die ats'en? Ik heb een setje 14" verbreed staal zogoed als gekocht en die bandjes van u zien er wel goed uit.
groeten

gti-er 23-01-2008 22:24

@ 6n2boy thnx voor de compliment!! en het stuur en de rubberen middenstrips zijn allemaal bijzaak dat komt wel goed!! Heb nog tijd zat! :tongue:
@ mark041 vond hetzelf ook een goeie oplossing. niet duur en toch ook wel een aangenaam gezicht vind ik!! :cool:
@ FGizmoS Tsja of het voorfront zit te laag ik weet het ook niet. Want ik zie toch regelmatig dezelfde afstanden op andere Golf 1 en op de ATS-sen zaten Bridgestone's onder met de maat 175/50 13!! ;)

karretje 23-01-2008 22:30

Hey!

Mooie golf man!!Vond die ats,sen helemaal goed! :thumbup:

Die gekke wieldoppen vind ik persoonlijk niet zo...Maar verder echt een plaatje! ;)

gti-er 23-01-2008 22:40

Quote:
Originally Posted by karretje
Hey!

Mooie golf man!!Vond die ats,sen helemaal goed! :thumbup:

Die gekke wieldoppen vind ik persoonlijk niet zo...Maar verder echt een plaatje! ;)



thnx man!! en die wieldoppen zijn maar tijdelijk he!!
het word weer tijd voor de zomer!! ;)

Misha 23-01-2008 22:43

meaui Salih :D !


All times are GMT +1. The time now is 04:25.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.