Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Luchtgekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=34)
-   -   Mijn tien jaren plan (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=28086)

leo 18-01-2007 20:33

Mijn tien jaren plan
 
Hallo allemaal ,

ik ben leo en al 3 jaar bezig met een kever van 1970 .
Hij stond al een tijdje bij iemand in de tuin ,ik d8 ik zal eens vragen wat de plannen er mee zijn .

Ik druk de deurbel in en een paar minuten later gaat de deur open een jongen in een rolstoel opent de deur, ik vraag hem of er nog in de kever gereden word maar zo te horen en als ik al dacht word er al 10 jaar niet meer in gereden .
Hij is van zijn overleden zus en zelf wil hij er niet in gaan rijden na een kort gesprek zegt hij dat hij de auto wel wil verkopen zo gezegd zo gedaan de volgende zaterdag haal ik de wagen op en strip hem op de oprit pa en ma zijn ondertussen toch op vakantie en weten nergens van

Het blijkt allemaal nie veel te wezen maar voor 125 euro mag je ook niet te veel verwachten . eerst word de bodem onder handen genomen en voorzien van een verstelbare vooras


Daarna ga ik verder met de body ,gekocht voor 50 euro bij marco die zijn brilkever en spijlbus en weet ik wat meer moet verkopen omdat tie 3x per jaar zijn stalling opzegt ivm ander project ,


voor hij naar despuiter ging


Gijs 18-01-2007 20:51

En dat is alles... :wow:
Vertel eens wat meer en als het kan met foto's :D

Wat zijn je plannen etc Dit ziet er al goed uit! :thumbup:

RubenD 18-01-2007 20:55

Inderdaad, ik ben wel benieuwd hoe en wat nog meer een verder!

leo 18-01-2007 21:03

Raampjes erin
 
Zo hier heb ik net de raampjes erin gezet met behulp van simon c mien kameraad hij is trouwens in het bezit van een bermuda buggy



Airtime 18-01-2007 21:15

Jamaar..... Je doet er toch niet nog 7 jaar over om de boel in elkaar te zetten? :eek:

leo 18-01-2007 23:44

Nee geen 7 jaar meer
 
Nee idd het duurt geen 7 jaar meer en het schiet ondertussen ook al lekker op ik heb ondertussen de body op de bodemplaat staan




en de ook de bekleding zit op zn plek na een paar uurtjes werk



vwcrewcab 19-01-2007 09:00

Ik denk dat iedereen wil weten wat er gebeurt is tussen de aanschaf en het moment dat hij gespoten is!?

leo 19-01-2007 09:10

Zijpaneeltje
 
zo hier heb ik het paneeltje opnieuw bekleed , die in de deur is ook bijn klaar en word erg mooi




er komt geen achterbank ,wel een soort klepje waardoor je bij je accu kan




de stoelen worden nog opnieuw bekleed en de draadboom nog weggewerkt

leo 19-01-2007 09:17

Quote:
Originally Posted by vwcrewcab
Ik denk dat iedereen wil weten wat er gebeurt is tussen de aanschaf en het moment dat hij gespoten is!?


in tussentijd heb ik nieuwe stukken in de dorpels gelast aan de achterkant in de hoekjes er is een nieuw kontje in gekomen omdat er maar een halve in zat zie de foto



Dasher 19-01-2007 10:34

Dat wordt een mooie auto mien jong :thumbup:

Frieser 19-01-2007 14:19

Mooi wagen, jaaa. Alleen nog even normaal Nederlands leern typn, jaaa. ;)

maniacmark 19-01-2007 14:48

heel erg netjes
meer foto's mogen altijd ;p

gtitdi 19-01-2007 15:20

Mooie kever en een mooie kleur :thumbup:

Baldrimmer 19-01-2007 15:22

Erg mooie en bekende kleur : zo te zien heb ik daar ooit mijn Derby in laten spuiten .

volksfahrer.nl 19-01-2007 15:23

Quote:
Originally Posted by gtitdi
Mooie kever en een mooie kleur :thumbup:


Dito! Haal alleen aub die CR-niX stoelen er uit!
Paar low-backs in 't zelfde kleurtje als de panelen zou veel mooier staan IMHO.

Stijn 19-01-2007 16:00

Quote:
Originally Posted by keverpech
Dito! Haal alleen aub die CR-niX stoelen er uit!
Paar low-backs in 't zelfde kleurtje als de panelen zou veel mooier staan IMHO.


Voor deze keer :iamwithst

;)

leo 19-01-2007 17:46

De spatborden
 
Zo en dan nu de achterschermen met de voorste is niet zoveel mis maar de achterste wel die zijn te smal




Dus moesten er andere komen via marktplaats verbrede gevonden wel oud maar goed 4 stuks voor 40 euro en das geen geld en dus het proberen waard even gepast en rechts achter paste wel links niet die heb ik later samen met mn schoonpa gemaakt



RubenD 19-01-2007 20:59

Heb je van die laswerken niet meer foto's? Dat is juist wat een project topic zo leuk maakt!

Maar de Kever is nu dus mooi breed van achter?

leo 20-01-2007 10:08

Dit is een van de fotos van de laswerkzaamheden meer kan ik er op dit moment niet vinden ,



leo 20-01-2007 10:15

Nadat ik de spatbordjes weg heb gebracht naar de spuiter zien ze er zo uit, de defenitieve kleur komt er later nog op eerst nog even passen







All times are GMT +1. The time now is 08:02.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.