Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Gezocht: Laurens Smeets uit Wessem of St Odiliënberg (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=134826)

MelG60 21-08-2015 10:20

Gezocht: Laurens Smeets uit Wessem of St Odiliënberg
 
Ik zoek Laurens Smeets uit Wessem of Sint Odilienberg. Ik heb een auto van hem gekocht en geld overgemaakt maar meneer neemt de telefoon niet op en ik zie dat de auto vanmorgen is overgeschreven. Ik had al zo een vermoeden aangezien hij mensen naar de auto liet kijken en bieden nadat ik de auto al gekocht had. Wie weet waar hij woont? Ik weet dat hij ook de Golf Edition one 16V van VWleusden heeft misschien dat dat een belletje doet rinkelen. Zijn telefoonnummer is 0623098478



Als iemand info heeft mag je ook bellen of whattsappen:
0629077501 (mijn nummer)

VAGKonzept 21-08-2015 10:22

Ik kan geen nuttige bijdrage leveren mbt info, maar mss handig om te vermelden of dat gsm nummer dat je post van hem of van jou is, en mss een paar cijfers voluit te schrijven, zodat je nummer niet volledig op 't net staat... ;)

MelG60 21-08-2015 10:31

Idd Bedankt!

Theowob 21-08-2015 11:30

De Golf Edition one 16V van VWleusden, is verkocht door Jan Bos vd Peppel.
Misschien kan hij je meer info geven over deze eigenaar.

Van Limburg 21-08-2015 11:44

Ah toevallig, zelfde school als mij. Adres probeer ik nu via via te achterhalen.

Gaat over deze persoon?
Sowieso staat zijn werk er bij vermeld..

MelG60 21-08-2015 11:58

Ja dat is hem, werkgever heb ik al gebeld maar wil adres niet geven.

Bedankt voor de hulp!

Van Limburg 21-08-2015 12:07

Quote:
Originally Posted by MelG60
Ja dat is hem, werkgever heb ik al gebeld maar wil adres niet geven.

Bedankt voor de hulp!


Pb!

turbojo2 21-08-2015 16:37

Wat een minne rotstreek om je auto nadat je hem hebt verkocht aan een ander te verkopen. Als ik een auto koop dan betaal ik altijd aan en neem het overschrijvingsbewijs mee. Nog beter is om ook samen een verkoop overeenkomst op te stellen en deze te tekenen.
Ben jij ook bij de auto wezen kijken Melchior of heb je hem telefonische gekocht? Ik hoop voor je dat dit probleem netjes wordt opgelost. Eerlijk duurt het langst. Heb zelf veel vertrouwen in mede VW liefhebbers. Dit laat toch maar weer eens zien dat je dat eigenlijk in niemand kan hebben helaas.

MelG60 21-08-2015 19:49

Ik heb hem gekocht via email en whattsapp, hij bevestigd ook gewoon de koop etc. Ik had al een voorgevoel dat ik met een simpel contactgestoord tokkiejoch te doen had maar hij heeft ook de oude auto van VWLeusden en deed zich voor als een liefhebber. Adres zou fijn zijn maar anders word het maandag gewoon aangifte + starten kort geding.

Pedaalemmer 22-08-2015 07:57

Dat is wel een klotestreek, succes ermee!

Rallyegolf20vt 22-08-2015 08:30

Idd een klotestreek :mad: Succes Mel!

SelimGTI 31-08-2015 21:37

Opgelost inmiddels?

turbojo2 01-09-2015 12:57

Ik denk dat Melg60 blij moet zijn als hij zijn geld teruggekregen heeft. Het kost veel te veel tijd, geld en stress om hiervoor een rechtzaak te beginnen. De nieuwe eigenaar heeft zijn auto (waarschijnlijk) te goedertrouw gekocht. Deze zal zijn auto voor dit geintje (waar hij niks mee te maken heeft) echt niet meer aan Melg60 afstaan. Het enigste wat dan nog rest is een schadevergoeding via de rechter proberen te krijgen. Of die Laurens Smeets het ziekenhuis in timmeren. Maar als je dat doet kom je zelf in de problemen doordat hij aangifte gaat doen voor mishandeling.
Dan maar zijn auto opblazen met een lawinepijl ofzo over een paar maanden zo rond oud en nieuw. Dat van die lawinpepijl is wel een hele slechte gedachte van mij. Het beste is het maar snel te vergeten en op zoek te gaan naar een andere auto.

Polo1w 29-12-2015 21:05

Quote:
Originally Posted by turbojo2
Dan maar zijn auto opblazen met een lawinepijl ofzo over een paar maanden zo rond oud en nieuw. Dat van die lawinpepijl is wel een hele slechte gedachte van mij. Het beste is het maar snel te vergeten en op zoek te gaan naar een andere auto.


Hey, hey!!!! Het is al bijna oud&nieuw😄😄😄

turbojo2 29-12-2015 22:17

Quote:
Originally Posted by Polo1w
Hey, hey!!!! Het is al bijna oud&nieuw😄😄😄


Ja heheheh en ik heb nog wel een lawinepijl voor Melchior. Wil wel pics graag zien dan hier van het resultaat. hahahah

turbojo2 29-12-2015 22:19

Quote:
Originally Posted by turbojo2
Ja heheheh en ik heb nog wel een lawinepijl voor Melchior. Wil wel pics graag zien dan hier van het resultaat. hahahah


Of in het topic " Toon je mishandelde onderdelen"

Polo1w 30-12-2015 13:37

Mag ik ook een kunstof 20liter vat gevuld met acetyleen en pure zuurstof van een snijbrander aanbevelen?
Brengt ook flink wat schade toe👍
Ooit eens geprobeerd op een fiat uno, dat ging erg mooi.
Met toestemming van de eigenaar overigens😄

yuli 30-12-2015 14:05

vrede op aarde jongens

turbojo2 30-12-2015 18:17

Ik krijg altijd zin om wat te slopen of in de fik te steken met Oud en Nieuw. Gelukkig kan ik me uitleven met een vuurwerkpakketje en een vuurkorf. Als ze vuurwerk gaan verbieden dan ga ik zeker wat ander verzinnen wat hele harde knallen geeft.

Polo1w 30-12-2015 19:03

Drumstel??


All times are GMT +1. The time now is 00:40.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.