Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Computers en electronica (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=43)
-   -   Gran Turismo 6 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=124388)

tim_j 25-02-2014 12:08

Gran Turismo 6
 
Zijn er al mensen die Gran Turismo 6 hebben?

Gezien GT 5 per 30 april niet meer online kan, ben je een soort van verplicht over te stappen op 6. Heb 'm zojuist besteld en lees nogal verschillende verhalen erover. Het is meer een soort update van GT5 ipv een heel vernieuwde versie.
Laadtijden zijn wel korter, dat is al een verbetering.

Bernhard 21-03-2014 12:37

Ik heb hem nog niet, ben alleen verbaasd dat ie in hele korte tijd maar €30,00 kost ipv €60,00. Zou dat een reden hebben..... :D

knarfmk1 21-03-2014 12:43

Is inderdaad meer een update van GT5, ik vindt m eigenlijk niet veel aan. Nieuwe auto's en circuits zijn wel leuk. (o.a. Audi Quatro S1 ;)
Vindt het vooral zo ruk dat die AI van de tegenstanders nog steeds compleet kansloos is. Dat maakt het racen niet leuk. Daarom maar online spelen ;)

Heb eerlijk gezegd niet erg gemerkt dat de laadtijden korter zijn

SchokR 13-11-2014 12:18

Ga hem uiteindelijk vandaag ook maar eens gaan halen, 18 eurokes, zo kan ik me nog eens uitleven tijdens de koude dagen

ar1g3 13-11-2014 14:54

Quote:
Originally Posted by SchokR
Ga hem uiteindelijk vandaag ook maar eens gaan halen, 18 eurokes, zo kan ik me nog eens uitleven tijdens de koude dagen

Beste manier om je uit te leven is Richard Burns Rally kopen ;) Kost 5€, is een spel uit 2004 maar tot nu toe is het nog steeds het spel met de meest realistische physics. Het voelt alsof je echt in een rallyauto zit en door de bossen scheurt. Je rijdt volgens de pacenotes, en met een mod kan je die veranderen naar pacenotes die je de versnelling geven voor een bocht, zoals in het echt. Niet dat easy left, hard right gedoe, zoals je in alle rally games hebt.
Powerslides, handbrake turns, left foot braking, scandinavian flick, je leert dat allemaal en daarna moet je het gebruiken in de races. Machtig spel.

Sorry voor de off topic :D

wessel97 13-11-2014 17:59

Quote:
Originally Posted by ar1g3
Beste manier om je uit te leven is Richard Burns Rally kopen ;) Kost 5€, is een spel uit 2004 maar tot nu toe is het nog steeds het spel met de meest realistische physics. Het voelt alsof je echt in een rallyauto zit en door de bossen scheurt. Je rijdt volgens de pacenotes, en met een mod kan je die veranderen naar pacenotes die je de versnelling geven voor een bocht, zoals in het echt. Niet dat easy left, hard right gedoe, zoals je in alle rally games hebt.
Powerslides, handbrake turns, left foot braking, scandinavian flick, je leert dat allemaal en daarna moet je het gebruiken in de races. Machtig spel.

Sorry voor de off topic :D


Collin Mcrae Dirt 1 op de pc is ook zo´n spel, kun je uren spelen zonder je te vervelen met de perfecte graphics, spel kan goed al 7 jaar oud zijn maar nogsteeds beter als de spellen van vandaag.

heb gran turismo 6 wel, maar vind er niet zo veel aan. lijkt veel op de vorige versie, niet echt vernieuwend

PuttenMKII 13-11-2014 19:21

Zo heb ik mijzelf altijd heerlijk vermaakt met Colin McRae rally 2.0, met een stuurtje. Ben ik heel lang blijven spelen!

Sinds kort een PS4, komt er binnenkort GT voor de 4 ?


All times are GMT +1. The time now is 08:45.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.