Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Advertenties op MP, eBay of andere sites (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=108)
-   -   Het "ik ben vandaag wezen kijken bij:" topic (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=118862)

Tjaap 19-09-2013 19:20

Het "ik ben vandaag wezen kijken bij:" topic
 
Leek me een leuk idee voor een topic.

Als je bent wezen kijken bij een auto uit een advertentie maar je hebt hem laten staan heeft dat vast een reden.

Dit topic is voor korte recensies over de aangeboden waar.


Zo ben ik vandaag bij deze auto gaan kijken:
http://link.marktplaats.nl/720224772

Ik heb hem laten staan omdat hij rondom heel erg veel kleine krasjes had, het stuur compleet versleten is net zoals veel interieur delen.
Stoelen missen wat kleur maar dat is gezien de km stand niet gek.
Wielen zijn rondom aan gort (maar die zou ik toch vervangen hebben)
Motor liep erg mooi maar de historie bekijken ben ik niet eens aan toegekomen.

Volgens de verkoper was alles oppervlakkig en poets je het er zo uit, maar veel plekken zaten door de lak heen. Bovendien als je alles er zo uitpoetst doe dat dan VOOR je hem te koop zet.
Verkoper wilde met de prijs zakken tot 6500,- maar dat was mij niet laag genoeg.

Jammer want had er aardig mijn zinnen op gezet.

powah 19-09-2013 19:31

Ja goed topic, zo is er ook nog info terug te vinden over als een auto na 2 a 3 maanden later weer op marktplaats verschijnt.

MelG60 19-09-2013 22:29

Dat is maar goed ook Tjaap want dat is niet echt een adres om betrouwbare auto's te kopen.

WilcoGTI 20-09-2013 07:42

handig topic. Ook al mensen ervaringen met bedrijven hebben.

Ron mk1 21-09-2013 07:38

Jammer dat je het niet eerder poste...

Paar km verder staat er 1 die echt super netjes is , met 160k op de teller .

zelfde kleur , zelfde motor , quattro etc en full options ..
Net nieuwe distr. set en waterpomp ...
Gister nog in gereden en rijd fantastisch.

Is door ons ook aan hem verkocht ( handelaar) en staat nu dus weer te koop.

Tjaap 21-09-2013 09:36

We kwamen nog langs jullie op de terugweg. M.a.w. We hadden dus even moeten stoppen?

hajee 21-09-2013 10:26

kun je dit topic niet "sticky"maken?

Barn171 21-09-2013 11:12

Ik kan ook wel wat inbrengen:

Vorige week vrijdag (nee, dat is niet gisteren, dat weet ik) ben ik naar en scirocco van '76 wezen kijken.

Mij was verteld dat het een originele zestien klepper oettinger zou zijn met originele breedbouwset en volledig gedocumenteerd. Het enige dat daarvan waar bleek te zijn, was de breedbouw en dat was een stukje huisvlijt.

De motor was een gewone 1.6 EG die ooit op gas had gelopen en de enige aanwijzingen naar een oettinger blok was het verbruik van een op vier, dat 'ie toch best vlot was en dat de toenmalige verkoper dat zo had gezegd. Nou ja, daar hadden we dus niks aan, vooral ook omdat hij al zeven jaar onaangeroerd achterin een schuur staat.

Voordat hij daar werd gestald is de kas bijna volledig spuitklaar gemaakt, alleen het motorruim moet nog. Het geheel is netjes gemaakt, ook de uitbouwset is netjes gemaakt en voor de liefhebber zeker interessant. Nog hier en daar wat afwerken en dan kan gespoten worden. Tankdop is naar achter het kenteken verplaatst. Origineel was het een '76er TS met kopse knippers, maar terugbouwen naar origineel gaat niet meer, dat is niet meer mogelijk met alle verbouwingen die eraan gedaan zijn.

Onderstel is al volledig herzien, opnieuw verzinkt, gespoten en voorzien van schijfremmen rondom.

Qua interieur, panelen gemaakt van skaileer, scirocco twee dash, recaro stoelen met een rol stof voor herbekleding.

Er zitten vier nieuwe driedelige velgen bij van een bekend Amerikaans merk dat ik even vergeten ben...

Deze wagen staat nergens op internet, maar voor geïnteresseerden, ik kan je in contact brengen met de vriendelijke verkoper. Zijn vraagprijs is 1500. Hij wil er graag vanaf, ook onder druk van zijn vrouw, ze gaan namelijk verhuizen.

De enige twee plaatjes die ik heb [oude foto's van voor het spuitklaar maken]:






HotWheels 13-10-2013 11:45

Ik wilde gister gaan kijken bij deze Passat 1.8t: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=237932977&asrc=st|sr

Bleek een bedrijf op een sloperij-terrein te zijn. Deed mij heel erg denken aan de Liede bij mij in de buurt. Ben zonder de auto te hebben gezien door gereden...
Dus over de auto kan ik niks zeggen, maar de lokatie van het bedrijfje bracht mij zodanig twijfelen dat ik ben doorgereden.

Dokter D 13-10-2013 12:51

Hier bij de plaatselijke sloperij staat ook regelmatig leuk spul te koop.
Vaak worden daar auto's met lichte blikschade binnengebracht, wanneer er nog eenzelfde auto staat maken ze van 2 weer 1.

Dus om nu gelijk door te rijden...

racecees 25-11-2013 23:11

Vandaag wezen kijken bij een golf 1 gti van 1980, ori nederlands met 2.0 16v type2 blok er in. Stond sinds gister op marktplaats.
Is er nu vanaf, ik heb m meegenomen :D :screwy:

Mijn 79'er is afgekeurd en de gti is de ideale basis om een circuit-auto van te maken :tongue:

Gr. Cees

vento tdi 26-11-2013 18:53

Wezen kijken bij een b4 passat vr6 op g3 , staat in bunnik.
Mijn auto zal het nooit worden.....
Linker deur is rot.
Rechter wielrand aardig wat roest.
Linker wielrand ook aan het beginnen.

Vooor die prijs niks voor mij.

JeeWee 08-02-2014 21:47

t3 caravelle carat:

https://www.dropbox.com/sc/bzq0xwyxjgao4f4/WqcfTMtjB-

staat op marktplaats voor 7500... heb geen bod gedaan want had niet zoveel zin in al dat werk weer. Is geen afgeragde bak, maar wel een auto met werk!

vwzone 30-04-2014 18:36

Ik ga morgen kijken. ;-)

Morgen meer in "ik ben vandaag wezen kijken bij"

vwzone 01-05-2014 16:25

Vandaag wezen kijken bij een poepie originele mars rode Derby.
It goes to the VW Zone. ;-)

Wordt nog wel een topic.

powah 01-05-2014 16:37

Is dat die waar die voor schermen rot van waren? Op vag hoekje bood iemand in ieder geval 1 voorscherm aan.

vwzone 01-05-2014 16:47

Ja die! ;-)

powah 01-05-2014 16:52

Nette auto verder?
Succes ermee.

vwzone 01-05-2014 17:06

Ja er is wel werk aan maar een nette auto.
Wat is het vaghoekje?

powah 01-05-2014 18:01

Facebook pagina. Ik kan wel even zoeken voor je. Spatbord was wel iets verbreed volgens mij


All times are GMT +1. The time now is 10:54.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.