Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Ideeen en opmerkingen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Type 1 meeting ? ( zeg maar VW's van voor 1983 ) (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16681)

Gert 09-01-2006 20:32

Type 1 meeting ? ( zeg maar VW's van voor 1983 )
 
Quote:
Originally Posted by René
heb vorig jaar een mailtje gekregen van de eigenaar van die BP pomp... en hij wou het graag nog een keer hebben.....

hij wou zelfs een actie houden dat wanneer je je tank helemaal volgooid...dat je dan een gratis broodje krijgt!

:D

we zien wel ff :)



Dit stond in de Wallpaper thread . Het gaat over de vorig jaar erg groot uitgevallen en supermeeting van en voor alle eerste tpyes VW's .
Zou leuk zijn om die voor Retro Mania te houden om weer ff alle koppies te zien en te spreken .
Dus Hajee , Chrisjuh en Rene : maak ons gek en steek die koppen bij elkaar :chair:




René 09-01-2006 20:49

was idd een supermeeting geworden!!
ik ga wel ff overleggen met chris en hajee..... komt goed:)

Sponze® 09-01-2006 23:11

strak plan, maar vóór retro mania?
En dan? Eerst weer naar huis om vervolgens
naar België te kachelen? :s

Lastig...

Stijn 09-01-2006 23:15

Lijkt mij een super idee, zou ik graag doen met de 74er....mits de baas me vrij geeft natuurlijk

chrisjuh 09-01-2006 23:22

Komt goed allemaal, heb alweer verschillende requests gehad zo ook Rene en Hajee. :)
Maar wat d88 we van een Volksforum meeting i.p.v. een Type 1 meeting?
En dan bedoel ik een exclusieve meeting voor Volksforummers en niet zoals de vorige keer (niets ten nadele van andere forums hoor...was een super meeting) alleen Type 1, maar gewoon alle forummers doorelkaar heen...
Denk dat hier ook een beetje de kneep zit van al het gezeur en gezeik van de laatste tijd (waaraan ik ook zelf schuld ben geweest); Er is in de winter nou eenmaal weinig te doen op meeting gebied, en als je elkaar zo af en toe eens ''live'' spreekt kweekt dat toch meer begrip en respect voor elkaar, dan achter een beeldschermpje..maar goed;
SUGGESTIES GRAAG! De manager van de BP ''De Veenen" heeft me onlangs nog een mailtje gestuurd of we nog komen, dussuh kom maar op!!!! :woowoo:

Beetlefreak 09-01-2006 23:30

Erg goed id, concept van de eerste meet aanhouden denk ik!
Mss iets meer gescheiden parkeren dan --> op type?

Iig van de partij als de datum goed uitkomt/bekend is. Eind maart??

Sponze® 09-01-2006 23:31

Quote:
Originally Posted by chrisjuh
Komt goed allemaal, heb alweer verschillende requests gehad zo ook Rene en Hajee. :)
Maar wat d88 we van een Volksforum meeting i.p.v. een Type 1 meeting?
En dan bedoel ik een exclusieve meeting voor Volksforummers en niet zoals de vorige keer (niets ten nadele van andere forums hoor...was een super meeting) alleen Type 1, maar gewoon alle forummers doorelkaar heen...
Denk dat hier ook een beetje de kneep zit van al het gezeur en gezeik van de laatste tijd (waaraan ik ook zelf schuld ben geweest); Er is in de winter nou eenmaal weinig te doen op meeting gebied, en als je elkaar zo af en toe eens ''live'' spreekt kweekt dat toch meer begrip en respect voor elkaar, dan achter een beeldschermpje..maar goed;
SUGGESTIES GRAAG! De manager van de BP ''De Veenen" heeft me onlangs nog een mailtje gestuurd of we nog komen, dussuh kom maar op!!!! :woowoo:




Is dat parkeerplaatsje niet wat te klein voor
een complete VF meeting? :confused:

Gert 09-01-2006 23:32

Quote:
Originally Posted by Sponze®
Is dat parkeerplaatsje niet wat te klein voor
een complete VF meeting? :confused:



Geen idee hoeveel erop kunnen ...

chrisjuh 09-01-2006 23:35

Quote:
Originally Posted by Sponze®
Is dat parkeerplaatsje niet wat te klein voor
een complete VF meeting? :confused:


Tja dat ligt er een beetje aan (lees; het weer) maar de vorige keer stonden er 120 autos en 1 truck :) en toen was het echt ramvol....maar suggesties met betrekking tot een betere en grotere locatie zijn welkom, maar het leuke daar was dat er ook nog eens wat te eten en te drinken kon worden gehaald, daarom hebben we toen bewust gekozen voor dit pompstation, omdat het daar altijd rustig is op zondag....en op een groot Ikea terrein (ik noem maar wat) is het altijd druk en je kan er niks te eten en drinken krijgen....of je moet een groot fan zijn van die smerige Zweedse balletjes... :D

Sponze® 09-01-2006 23:36

Ik bedoel maar te zeggen dat de vorige keer
de plaats ook redelijk vol stond... Dan wel niet
allemaal strak tegen elkaar geparkeerd, maar
netjes vol...

Als de watergekoelde vrienden en de type2 rijders
ook nog komen kijken wordt t heel druk vrees
ik... (type3,4 en5 nog niet eens genoemd)

MAAR NIET MINDER GEZELLIG ;)

Vorig jaar was TOP

Sponze® 09-01-2006 23:37

Quote:
Originally Posted by chrisjuh
Tja dat ligt er een beetje aan (lees; het weer) maar de vorige keer stonden er 120 autos en 1 truck :) en toen was het echt ramvol....maar suggesties met betrekking tot een betere en grotere locatie zijn welkom, ik pak de telefoon wel.... :)



Ben helaas niet echt bekend op die locatie :)

Richard 09-01-2006 23:40

nou ewoon eerst weer verzamelen vanuit het noorden.. dus gerk.. mac donalds..

wij zijn er ook weer..

JK Le Mans 09-01-2006 23:40

Deze koe komt denk ik ook wel ff !

chrisjuh 09-01-2006 23:41

Heb ff mn vorige post geedit...en suggesties voor de datum zijn ook welkom...eind maart weer?

Thomas78 09-01-2006 23:43

Quote:
Originally Posted by Sponze®
Als de watergekoelde vrienden en de type2 rijders
ook nog komen kijken wordt t heel druk vrees
ik... (type3,4 en5 nog niet eens genoemd)


Die waren vorig jaar ook in grote aantallen aanwezig!


Quote:
Originally Posted by chrisjuh
...of je moet een groot fan zijn van die smerige Zweedse balletjes... :D


Lekker!!! :D Zijn tegenwoordig ook bij Apie Heijn te koop. ;)

Sponze® 09-01-2006 23:44

Quote:
Originally Posted by chrisjuh
Heb ff mn vorige post geedit...en suggesties voor de datum zijn ook welkom...eind maart weer?



Nou misschien kom ik dan wel ff kijken,
maar neem mn jet dan niet mee...
Laat m dan nog n maandje op stal staan ;)

Gert 09-01-2006 23:46

Ik blijf een voorstander van Texaco Slagmaat bij Bunnik net onder Utrecht : groot parkeerterrein en erg centraal gelegen voor iedereen

JK Le Mans 09-01-2006 23:46

ik zag net een update van de Le Mans ik ben er met mijn BBSjes!

chrisjuh 09-01-2006 23:55

Quote:
Originally Posted by Gert
Ik blijf een voorstander van Texaco Slagmaat bij Bunnik net onder Utrecht : groot parkeerterrein en erg centraal gelegen voor iedereen


Ja das zeker waar, maar ook erg druk op zondag....zal er dit weekend eens naartoe rijden.

Sponze® 09-01-2006 23:58

Quote:
Originally Posted by Thomas78
Die waren vorig jaar ook in grote aantallen aanwezig!


Maar er zijn nog veeeeeeel meer ;)


All times are GMT +1. The time now is 14:13.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.