Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Audi (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=212)
-   -   Audi cabrio (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=35261)

Edward 03-10-2007 06:56

Audi cabrio
 
Tis een VAG kar dus ik mag hier wel ns wat posten toch? :redface:

Foto's enzo....

Gisteren bij n stel boeren geweest in Kollum, die hadden een partij coupe's staan, turbo uitgevoerd uiteraard (1 voor de sloop). Ik zie mogelijkheden.
A4 naven, Porsche remmen, de hele zooi zat er op. :cool:

Affijn, mijn cabrio is niet echt een project. Meer gewoon eens een update van wat ik toch niet laten kan.... :D
Zit alweer voor 300 euri aan nieuwe onderdelen op. Winterwielen zijn binnen, ff laten stralen en poeder coaten, dan kunnen de Lorinsers in de bingo.

Zal eens plaatje kieken van het blok.

Pedaalemmer 03-10-2007 07:26

Nogmaal proficiat met de aankoop. ik mis de foto`s...maar heb ze al in het album voorbij zien komen....hele dikke kar en van mij mogen zulke rides vaker voorbij komen!

Beetlefreak 03-10-2007 07:27

Deze toch?? Fraai ding! Kleur past em ook goed m.i. :thumbup:
Welke kleur kap zit er eigenlijk op? M.a.w.: meer fotoos :D



Erik 03-10-2007 07:40

zwengel die foto's er maar op Ed, kan ook op je werk :D

Christiaan 04-10-2007 17:09

En anders kom die kar hier binnenkort maar is ff showen, zal ik wat foto's voor je maken :D

Mister Cool 04-10-2007 18:12

Dikke bak hoor :thumbup: . Blijft de mooiste cabrio in zijn soort! Mooi kleur ook! Ben benieuwd naar de rest van de auto, en wat er onder gaat komen :)

Edward 04-10-2007 20:28

komend weekeinde wordt het beter weer. Ik zal hem eens wassen en plaatjes gaan schieten.

Edward 07-10-2007 13:27

Nou, de plaatjes.

Begeleidend wat informatie over het apparaat.
Audi Cabriolet uit 1993, origineel 10V 5 cilinder.
Hier zit dus een 20V in uit een coupe uit 1994, door de locale audi goeroe erin gebouwd 3 maanden terug. Kop gereviseerd, nieuwe zuigerveren, koppeling und so weiter, het is allemaal gedaan. Begin dit jaar nieuwe paarse lak erop, L24Y, zoals het label luidt in de kofferbak. Wielen geboord naar 4 x 108 Lorinser imitatie wielen 8x18. Zoals al bekend gaan die er dus onderuit. De spaken he, dat irriteerd me nu al mateloos.

Verder Porsche RS spiegels, voor en achterbumper, koplampen van een cabrio uit 1999, RS knipperlichten mistlampen, handmatige zwarte linnen kap, electrische spiegels, electrische ramen, verwarmde stoelen....aardig uitgerust maar volgens mij allemaal standaard voor een cabriolet. geen airco, geen cruisecontrol.

Was aardig wat aan verspijkerd, hij was net zo lijp als ik met de G60. Dat zit wel goed.

Verder een super lekker rijdende auto, kwaliteitsverschil is meer dan aanwezig.
Solide, niets rammelt en super smooth over de weg.

Enjoy!
























sanderz 07-10-2007 14:26

mooie auto, mooie kleur, lelijke velgen. weet je al wat ervoor in de plaats komt en zeg aub geen bbs :tongue:

Christiaan 07-10-2007 14:31

Tijd voor een setje BBS :D

Fraaie kar ed, alleen 1 ding.....Hout hoort in een bos, niet in een auto.. :tongue:

Pedaalemmer 07-10-2007 14:39

Quote:
Originally Posted by Christiaan
Tijd voor een setje BBS :D

Fraaie kar ed, alleen 1 ding.....Hout hoort in een bos, niet in een auto.. :tongue:


Zeg je dat ook tegen alle mensen die een mdf baskist in de auto hebben? ;)

Samurai 07-10-2007 21:51

Erg mooie audi zeg.
Alleen die radiateur die zit daar niet echt optimaal lijkt me!

Verders niks op aan te merken, zeer strakke bak.

Mister Cool 07-10-2007 22:45

Wat een prachtige auto!

Edward 08-10-2007 04:52

Quote:
Originally Posted by sanderz
mooie auto, mooie kleur, lelijke velgen. weet je al wat ervoor in de plaats komt en zeg aub geen bbs :tongue:


geen idee nog. zit te denken om de naven naar 5 x 112 om te bouwen en dan ranzig dikke mercedes wielen eronder te knallen.


Quote:
Originally Posted by Christiaan
Tijd voor een setje BBS

Fraaie kar ed, alleen 1 ding.....Hout hoort in een bos, niet in een auto..


hahahaha, komt goed pik. Ik heb hem net, dat hout gaart er ooit uit, is plastic btw


Quote:
Originally Posted by Samurai
Erg mooie audi zeg.
Alleen die radiateur die zit daar niet echt optimaal lijkt me!

Verders niks op aan te merken, zeer strakke bak.


met de koeling is niets mis hoor, dmv geleidings kappen blijft het water netjes onder de 90°C en de olie lekker koel.

Beetlefreak 08-10-2007 10:11

Quote:
Originally Posted by Edward
geen idee nog. zit te denken om de naven naar 5 x 112 om te bouwen
en dan ranzig dikke mercedes wielen eronder te knallen.

:rock:

Edward 08-10-2007 11:26

dus ff opzoek naar een A4 met de kont in de kreukels en een S2 / RS2 met een geschaafde neus. Dat zou zomaar moeten passen.....2e hands ook gewoon te vinden hoor maar niet dezelfde prijsklasse als bij een golf 2, das dan wel weer jammer....

Christiaan 08-10-2007 18:12

Quote:
Originally Posted by Edward
2e hands ook gewoon te vinden hoor maar niet dezelfde prijsklasse als bij een golf 2, das dan wel weer jammer....


Hej, jij moet zonodig audi rijden :tongue:

Edward 08-10-2007 23:09

ik denk dat ik kan stoppen met zoeken. Ik heb de wielen gevonden, bedankt chris.

A8 Gullideckel 8 x 18, gepolijst..... :)









breadfan83 08-10-2007 23:24

Leuke PC Hoofd-kar!
Ik vind de velgen eigenlijk wel leuk staan, maar die A8-en gaan veel dikker uitzien. Gepolijst of niet.
De kleur heeft ie in ieder geval ontzettend mee, heel mooi!




Als je nou een beetje je motorruim opruimt kun je aan bestuurderskant ook nog wel een blokje kwijt. :D

Beetlefreak 08-10-2007 23:28

Quote:
Originally Posted by Edward


Dikke prima zeg! Jammer dat ze er niet 1-2-3 op passen.


All times are GMT +1. The time now is 15:56.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.