Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Stel je voor (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=145)
-   -   Jasonnl (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=97354)

jasonnl 14-03-2012 17:51

Jasonnl's Wagenpark daily-> MKII 1600TD '85
 
Zal me eens voorstellen. Mijn naam is Jason en woon sinds kort in Halsteren daarvoor in Dinteloord gewoond.
Vond het altijd al leuk om aan me brommers te sleutelen ook verschillende projecten gehad. Toen me rijbewijs gehaald. En wilde een leuk oldtimertje aangezien ik nog op school zit. Dus dan kom je al snel bij Volkswagen uit.

Mijn eerste auto : Golf 1 GTI beetje gekieteld was echt lekker vel door de korte bak en afgedraait vliegwiel. rijdt als het goed is ergens in Limburg rond nu.
Hier mijn mijn verse BBS Rm, opnieuw gecoat, gepolijst, vergulde ventielen en boutjes.


interieur.
url=http://img839.imageshack.us/i/dsc05062w.jpg/]
[/url]

Mijn 2de auto :Golf Mk2 1600TD. En deze rijd als het goed is nu in Gelderland rond dacht ik.



Me oude Golf Mk1 GTI en Golfje 2 diesel.



En toen overgestapt op een Mercedes Sec500.



Deze heb ik gisteren weer verkocht. Dus toch maar weer snel opzoek naar een Golf liefst een GTD of TD en dan gewoon helemaal origineel.

Gr.

Audi1981 14-03-2012 18:14

Welkom op VF!
Ja dat zijn echt auto's voor een arme scholier die je daar even laat zien :screwy:

LRR 14-03-2012 18:29

Een GTI in Mexico beige zie je ook niet vaak wilde ik net zeggen, maar staat ook geen GTI op kenteken zie ik.
Maar wel 2 fraaie VW's voor een student !!!

jappie86 14-03-2012 18:34

welkom!
weer iemand uit de regio erbij, gaat de goed kant op!

evilnyntje 14-03-2012 19:16

Welkom!

jasonnl 14-03-2012 19:23

Quote:
Originally Posted by LRR
Een GTI in Mexico beige zie je ook niet vaak wilde ik net zeggen, maar staat ook geen GTI op kenteken zie ik.
Maar wel 2 fraaie VW's voor een student !!!


nee, idd. Was origineel een 1.1
Ik heb die auto van de 2de eigenaar gekocht. die heeft er een 1800DX blok in gelegd.

De mercedes weg gedaan omdat, ik motor gekocht heb Sv650n







tim_j 18-03-2012 10:52

Quote:
Originally Posted by Audi1981
Welkom op VF!
Ja dat zijn echt auto's voor een arme scholier die je daar even laat zien :screwy:

Dat dacht ik ook :D

alsnog zijn het mooie bolides! ;)

jasonnl 01-10-2012 17:57

rijdt nu al weer paar maandjes met MK2 ECO td. was poep standaard op dakraam na helaas. maar weinig geld voor een roestvrij en op 2 deukjes na schadevrije casco

ondertussen :
- schroefset
- Verbreed staal en heb nog witte MIM velgen lijke op BBS
- US lights
- Rode strakke achterlichten.
- achterruiten wisser eraf.
- Turbo opgeschroefd naar .75
- Turbo drukmetertje.
- G60 lijstenset alleen nog niet gemonteerd


bij aanschaf






na schoonmaak/poets beurt en nieuwe deur






de opknap MIM velgen





















foto's van schroefsetje, Verbreed staal en US running lights heb ik nog niet
Banden voor verbreedstaal zijn al 3weken in Back-order. (195/45/14) als het goed is donderdag binnen. Op me werk er gelijk omdraaien en eronder knallen

jasonnl 01-10-2012 18:17

in tussentijd ook nog even een MK2 16V gehad. leuk dingetje met Rallye interieur. en nog wat zeldzame dingen. Vorige week verkocht.

wel beetje Getuned! was eigenlijk de bedoeling om voor onderdelen te gebruiken. Achteraf vond ik dat nogal zonde dus verkocht aan iemand die hem eventueel netjes kan opknappen






DUBbeltje 02-10-2012 07:41

Dik wagenpark gehad!

lowrider23 02-10-2012 15:18

Dat zijn echt serieuze auto's zeg!! :cool: Foto's van de blauwe zijn gemaakt op De Schans toch? :thumbup:

jasonnl 02-10-2012 18:22

jip,woon daar toevallig

kom je daar uit de buurt dan?

lowrider23 02-10-2012 20:15

Quote:
Originally Posted by jasonnl
jip,woon daar toevallig

kom je daar uit de buurt dan?


Ik woon in Ossendrecht, dus inderdaad wel in de buurt ja! :thumbup:
Maar wij hebben daarvoor een paar jaar in Lepelstraat gewoond, dus zodoende kwamen we ook vaak op De Schans.. gingen dan lekker een boswandeling maken! :D

jasonnl 03-10-2012 17:50

Oke, das in de buurt idd.

Zit al een tijdje te jeuke om TDI project(je) te beginnen al een en ander aan info aan het verzamelen en voor- en nadelen van mk3 TDI tegenover mk4 TDI :) . onderdelen kosten etc.
Alleen volgens mijn ouders gaat het Niet gaat gebeure maar dat hebbe ze wel vaker gezegd haha :D

En anders moet ik ergens een full option golf carrat ofzo vinden met alles erop en eraan met, SB motor en die compleet de resto in gooien

jasonnl 05-10-2012 16:48

foto'je van de Us-runninglights en schroefsetje.
Alleen me banden nog steeds niet binnen :GRR:
Hoop dat ze er morgen zijn! bij 2 de foto zie je op de achtergrond stukje van de 2 voorste velgen









jasonnl 12-10-2015 19:50

JasonNL Golf 2 1.6TD '90
 
Van het weekend nieuw winterauto'tje gekocht. Nadat 2 TDI's voor mijn neus verkocht waren en er verder niks meer opstond naar mijn zin. De volgende dag kwam deze op marktplaats op nog geen 15km hier vandaan.
Dus op gebeld en gelijk gekocht. Na wat overschrijf problemen weekje later ( zaterdag meegenomen)

Met het idee om hier mee te rijden tot ik wat tegenkom wat naar mijn zin is.
Maargoed kan het dan toch niet laten om deze op te knappen in de tussentijd.

Gekocht van de eerste eigenaar met 394.600KM NAP :D

Foto's spreken voorzich in 20jaar niet echt vaak gewassen of schoongemaakt...

Heeft ook zo zijn mankementen.. Maargoed voor dat geld niks te klagen hij is hard dus daar ben ik al blij mee :cool:
En ook leuk om wat nieuwe polijst spullen etc op te gaan uitproberen.































To do list:
-Nieuwe platen met opgelegde letters
-Nieuw kachelradiateur + kleppen modificatie weghalen / doorboren
-Weerstand kachel vervangen
-Thermostaat vervangen
-Nieuwe pedaalrubbers
-Radio stekkers solderen + bekabeling naar deuren en achter
-Speaker kappen voor
-Nieuwe originele sleutels
-Grote beurt
-Kofferbak bekleding erin heb ik nog liggen
-Harde watergeleider/bak heb ik nog liggen
-Lekkage koffer , Achterlichten logo's rubber?
-Logo achterkant
-ruitenwisserarmen spuiten of andere + nieuwe wissers
-verstralers werkend krijgen.
-Achterremmen + verdeler nakijken
-Stoelgeleiders vervangen
-Interieur matten
-Trekhaak eronderuit
-Retourslangetjes verstuivers vernieuwen
-Turbo opdraaien :D
-Pomp opdraaien :D
-Kat eronder uit. :D nieuwe rubbers
-Misschien intercooler
-Pomptiming nakijken

-Interieur reinigen en/of vervangen voor Zwart tapijt met Recaro's ofzo
-Goed rubbers, deurstijlen en motorruimte afspuiten.
-Kleien
-Uitdeuken /spuiten
-opschuren , polijsten , sealen , waxen

Misschien nog plat op zijn bek velgen je kent het wel :rolleyes:

René 12-10-2015 20:05

Mooie basis!

_AK_ 14-10-2015 20:02

Nice, die is net ingelopen aan de km-stand te zien. Maar als je de hele to-do list afgewerkt hebt ben je dan niet bang dat je hem niet meer wilt verkopen?

Volf GT 15-10-2015 09:05

Goede basis, uitlijnbeurtje kan ook geen kwaad volgens mij.

jasonnl 15-10-2015 13:26

Moet wel uitgelijnd worden ja. Maar met rijden valt het mee stuur staat tikkie scheef.

Inmiddels een en ander aangedaan. Dashboard heel eind uitelkaar. Kachelhuis eruit. Nieuwe radiateurtje erin en de kleppen gedaan. De kachelmodificatie weggehaald. Nu nog wachten op een weerstand en dan is dat helemaal inorde.

Beurtje ook gebeurd. Thermostaat ook vervangen werkte niet goed. Tijdens de beurt van onder nog eens goed kunnen kijken. En geen narigheid gevonden. Wel wat roest maar goed te behandelen. Bedoeling is om dat voor de pekel nog te doen.

Alleen de remvertraging achter is niet goed. Zit zo'n remverdeler op daar zat de veer van los deze op zijn strakst gestelt maar nog niet helemaal inorde.


All times are GMT +1. The time now is 03:54.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.