Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   De lul-smoes van de dag! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=116174)

Lesley 04-07-2013 09:46

De lul-smoes van de dag!
 
Ieder kent dat wel die verkoop advertenties: Met pijn in mijn hart

Of koper die zich meld en vervolgens van de aardbodem verdwenen is!

Ik bel je terug
Neem nog wel contact met je op
Had geen beltegoed meer
Mijn moeder lag in het ziekenhuis
Ben zo druk met mijn werk
Heb gisteren een ongeluk gehad


Wie kent nog een paar goede smoesjes die wel eens voorbij zijn gekomen, ben benieuwd :thumbup:

Jahwanza 04-07-2013 09:56

ik was met vakantie!!!! :)

powah 04-07-2013 09:56

Ik wou je laten weten dat ik af zie van de koop vanwege mijn vriendin wil gaan samen wonen. daar begon ze gister over dus kan het geld hard gebruiken voor andere dingen

Jeff 04-07-2013 10:29

De hamster moest naar de kapper.
We hadden een etentje omdat mijn schoonouders 39 jaar en 210 dagen getrouwd waren.
Ik moest nog een moederdag kadootje kopen.

Sven-GTI 04-07-2013 10:30

-M'n APK keuring heeft opeens erg veel geld gekost..

-Ik wil heel graag, maar heb het geld niet. Ik hoopte dat je iets aan de prijs kan doen (minder dan de helft van de verkoopprijs bieden...)

-Gewoon helemaal niets meer laten weten (iemand hier op het forum) maar wel gewoon iedere dag actief in topics en zelfs threads openen...

golfje_295.000 04-07-2013 10:40

heb qua eigen verkoop weinig ervaring hiermee.

Werk zelf in een winkel, hoor de smoes heb gisteren een auto ongeluk gehad en moet zelf de schade betalen, dus ik wil de bestelling annuleren erg vaak voorbij komen.

powah 04-07-2013 10:41

Zo te zien worden er weinig smoezen bedacht momenteel op het werk aangezien je tijd hebt om op volksforum te zitten......

GeeX 04-07-2013 10:46

De meest voorkomende is toch wel gewoon niets meer laten weten.

Ook met hier van het forum een afspraak gemaakt voor een ruil te doen met mijn golfje tegen zijn polo. Verdomme vanuit Zuid-Limburg naar Zwolle gereden, van te vore nota bene ge appt en vervolgens niemand op komen dagen. Dus weer 2 en half uur terug kretsen en €75 euro ligter aan benzine geld voor niets :)

einzer 04-07-2013 11:01

Quote:
Originally Posted by Sven-GTI
-

-Gewoon helemaal niets meer laten weten (iemand hier op het forum) maar wel gewoon iedere dag actief in topics en zelfs threads openen...



Tja g60 vliegwiel heb ik nog, als het je te duur is mag je het ook zeggen!!!! :D

Erik Baas 04-07-2013 11:06

Quote:
Originally Posted by GeeX
De meest voorkomende is toch wel gewoon niets meer laten weten.

Het is niet altijd onwil! Ik heb onlangs zelf nog (twee keer) een afbericht willen geven, wat niet kon omdat de advertentie (Marktplaats, in dit geval) weg was en ik geen contactgegevens had. Ook op dit forum is het gebeurd: ik heb de verkeerde map met berichten leeggemaakt, en ik heb geen idee _wie_ ik nog moest schrijven...

Lesley 04-07-2013 11:08

Quote:
Originally Posted by Erik Baas
Het is niet altijd onwil! Ik heb onlangs zelf nog (twee keer) een afbericht willen geven, wat niet kon omdat de advertentie (Marktplaats, in dit geval) weg was en ik geen contactgegevens had. Ook op dit forum is het gebeurd: ik heb de verkeerde map met berichten leeggemaakt, en ik heb geen idee _wie_ ik nog moest schrijven...


Dit topic is bedoeld met een knipoog :thumbup:

Erik Baas 04-07-2013 11:16

Maakt me niet uit, ik zag er een goede gelegenheid in om mijn ei kwijt te raken. Dat lucht op... ;)

Lesley 04-07-2013 11:17

Het mes snijd aan 2 kanten..

GeeX 04-07-2013 11:26

Het is niet altijd onwil! Ik heb onlangs zelf nog (twee keer) een afbericht willen geven, wat niet kon omdat de advertentie (Marktplaats, in dit geval) weg was en ik geen contactgegevens had. Ook op dit forum is het gebeurd: ik heb de verkeerde map met berichten leeggemaakt, en ik heb geen idee _wie_ ik nog moest schrijven...":


Dat begrijp ik Erik, echter was het zo dat er nog "app" verkeer terwijl er al werd gereden naar de afgesproken plaats. Wanneer je simpelweg niet wat kunt laten weten oke goed. Maar tot 5 minuten voordat ik er was, werd er nog van alles afgesproken etc... Dus was een klein moeite om dan te zeggen, hey ik haal het niet sorry.

Daar doelde ik op haha

golfje_295.000 04-07-2013 11:36

Quote:
Originally Posted by powah
Zo te zien worden er weinig smoezen bedacht momenteel op het werk aangezien je tijd hebt om op volksforum te zitten......


hahaha inderdaad erg rustig hier.

Erik Baas 04-07-2013 11:46

Quote:
Originally Posted by GeeX
[..] echter was het zo dat er nog "app" verkeer terwijl er al werd gereden naar de afgesproken plaats. [..] Maar tot 5 minuten voordat ik er was, werd er nog van alles afgesproken etc...

Ja, dat vind ik ook hoor! Is gewoon l*llig, geen idee waarom mensen dat doen... :(

Polo1w 04-07-2013 12:08

Hier is de meest gehoorde smoes, voordat ik een auto ga keuren:
Hij wordt straks verkocht/moet nog paar maandjes mee, dus niet teveel werk van maken.
Maw, keur m het liefste goed zonder ernaar te kijken. :screwy:
En vervolgens een jaar daarop met dezelfde auto en smoes weer aankomen!
Ken die grappen wel, als t een afkeur is, is het een afkeur, en ga ik niet sjoemelen, en geen gejank over dat ie toch weggaat. Pleur m dan nu direct op de sloop, scheelt je weer zeuren voor apk :shake:

PuttenMKII 04-07-2013 12:51

als er een auto op marktplaats staat:

'de auto start nu niet, maar dat is iets kleins'

Erik Baas 04-07-2013 13:08

Nou, zo weet ik er ook nog wel een paar! Ik kocht mijn 1.6CLD '84 van een garagebedrijf, je wilt niet weten wat die me allemaal op de mouw probeerde te spelden... :( Zal zien of ik vanavond even de lijst compleet kan posten; u bent bij deze gewaarschuwd
! ;)

GeeX 04-07-2013 13:17

Ja het is nogal vervelend wanneer men niet gewoon kan zeggen wat er is. Ik bedoel wanneer ik afpsraak/bestel en naderhand vindt ik t duur etc dan zeg ik dat ook gewoon. Normaalste zaak van de wereld lijkt mij zo!


All times are GMT +1. The time now is 12:23.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.