Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Volkstyle meeting (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=117980)

Alberto 25-08-2013 17:59

Volkstyle meeting
 
Op Facebook ( sorry Jaap ) komen de eerste foto's voor bij .
Hoe was het daar ?
Leek op een mega mooie lokatie

Razma 25-08-2013 18:03

Lekker druk vandaag :-)

Gisteren ook voor DMPD Finest een leuke dag. Foto's volgen ;-)

jellehier 25-08-2013 18:05

Mooie locatie
Top opkomst
Super niveau
Alles gewoon welkom
Maar hele lange rij bij het eten!

En geen wc gezien

Barn171 25-08-2013 18:11

Klopt, de wc's waren goed verstopt, maar waren er wel! Of toch, ik heb er één gevonden. Ik vond het een top meeting, was pas erg laat aanwezig, maar nog was er veel volk en veel leuks te zien. En als Hollander moet ik toch even meegeven dat de entree waanzinnig aan de prijs was zeg maar, ik heb het al meer mensen horen zeggen...

skywalker38 25-08-2013 18:14

Was er veel te laat,mijn navigatie stuurde me totaal de verkeerde kant op
Was er pas om 2uur,was met mijn werkbus en moest als bezoeker voor mij me vrouw en zoon 25,00 euro aftikken om naar binnen te komen,ik vond dat niet echt goedkoop
Ik krijg de laatste tijd sterk het gevoel dat dit teveel commercieel aan het worden is wat ik erg jammer vind
Ik loop misschien op de feiten vooruit maar Dutchbuild en ik zitten erover na te denken om volgend jaar iets te gaan organiseren op kleine schaal,en dan niet voor zulke bedragen maar vrije toegang,en wellicht dat consumpties betaalbaarder zullen zijn

koenjanssen 25-08-2013 18:16

super locatie voor een meeting! Veel mooie dingen gezien, ook mindere natuurlijk.

De indeling van het terrein was me onduidelijk, wie wel en wie niet in een hangar mocht. Eetgelegenheid viel me tegen. Wachttijd was veel te lang.

Evill 25-08-2013 18:19

Gezellige dag gehad en veel mooie VAG auto's gezien. Voor de eerste keer niet slecht maar men moet de volgende keer wel wat doen aan de catering(1 klein kraampje voor de hele lokatie) en te weinig toiletten. Tevens zou het mooi zijn om er een weekend van te maken aangezien de lokatie zooooo groot is! Voor de rest prima vermaakt!

svennie 25-08-2013 18:29

Was super. Geweldige locatie.

c@briodriver 25-08-2013 18:33

tsja...die prijzen; 't is en blijfteen event van 402 events oftewel heel vroeger automaxx en dus zo commercieel als de pest.... :D
dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld mivw wat op vrijwilligers draait moeten mensen van dit event betaald worden....en denk je dat zo'n unieke lokatie gratis is.... :D
dus niet klagen over prijzen lijkt me...dan moet bij de poort maar gewoon omdraaien :D

Barn171 25-08-2013 18:37

Quote:
Originally Posted by c@briodriver
dan moet bij de poort maar gewoon omdraaien :D


Zou wel een mooie scene worden... :thumbup: :D

Iemand nog plaatjes geschoten?

Rick 25-08-2013 18:40

Lekker weertje jo!




Puntje om te zeuren: Wat meer eetgelegenheden over het terrein, zijn maar een dorpje ingedoken. :thumbup:

tiefflieger 25-08-2013 18:51

Top lokatie, heb me goed vermaakt.

Aandachtspuntje idd de wel erg dure catering die de drukte niet aan kon, maar mocht voor mij de pret niet drukken.

Foto's vanavond op Subdubbers.nl, subdubbers facebook en zal er hier ook wat posten.

KennyH 25-08-2013 19:01

Mooi meeting terrein!

Veel leuks gezien.

Catering kon inderdaad beter, en toiletten ook wel (heb goed moeten zoeken)

En de entree was inderdaad wat prijzig.

Nog even een klein ding @ cabriodriver: jij loopt hier nu echt onzin uit te roepen!

Als iedereen zou omdraaien heb je zoals jij aangeeft een terrein wat geld kost en mensen die betaalt moeten worden, maar van welk geld dan? Dus ga geen dingen roepen omdat JIJ er geen moeite mee had!

vwmark 25-08-2013 19:07

wij zijn ook een dagje wezen kijken in weeze, het terrein is gewoon super en helaas zal dat ook niet voor niks zijn en dat zie je dan terug in de entreeprijs.
Voor iets wat door een groot commercieel evenementenbedrijf wordt georganiseerd vond ik wel wat zaken tegenvallen zoals het aantal wc's (om maar niet te spreken over de wc's die er wel waren, want die waren echt ranzig) het aantal eetkramen en de afvalbakken.
Buiten deze zaken om het ik me prima vermaakt en was alles ruim opgezet.
de hangars maakte ook meteen een mooie lokatie om auto's te fotograferen.

c@briodriver 25-08-2013 19:10

@kennyH: zoals je ziet staat er een dikke smilie achter mijn opmerking van die entree...tuurlijk zou het raar zijn om om te keren :thumbup:
maar mensen gaan over een prijs lopen zeuren terwijl ze die vooraf (kunnen) weten...tsja :screwy: dat vind ik dan gek ja :D
en ik heb er idd totaal geen moeite mee omdat ik uberhaupt niet geweest ben :tongue:
WAAROM? omdat dit soort meets me veel te massaal is en met 3 grote events (mivw, dumpd en deze) binnen een maand in de zelfde scene is de kans ook wel erg groot dat je veel van hetzelfde ziet (zoals op dmpd al wel te zien was ;)
dus om nou meteen te gaan schreeuwen met uitroeptekens...tsja :screwy:

dragracer 25-08-2013 19:13

Ben niet geweest vandaag omdat ik nog op vakantie ben in het buitenland ;) .

Ik zit nu de reacties even te lezen en las ze vanmiddag ook al op facebook enzo... Wat is het toch verschrikkelijk sneu dat Organisaties het niet voor elkaar krijgen om de catering en de Toiletten netjes te regelen...te triest voor worden.
Vaak lees je :
* leuke Sfeer
* mooi terrein

En dan : te weinig eettenten ofzo
en: Geen of te weinig Toiletten

Zo jammer dit... :screwy:

c@briodriver 25-08-2013 19:19

helemaal voor professionele zoals 402events is idd

Rick 25-08-2013 19:21


















tiefflieger 25-08-2013 19:35

Kleine selectie van onze foto's :












Alberto 25-08-2013 19:44




Leuk er was actie ... :D lijkt Baarlo wel :thumbup:


All times are GMT +1. The time now is 19:34.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.