Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Mooie Corrado G60 met gereviseerde G-lader, nieuwe velgen en banden (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=21656)

Intelligence 30-05-2006 00:37

Mooie Corrado G60 met gereviseerde G-lader, nieuwe velgen en banden
 
hallo mensen,

ik heb mijn rode corrado g60 (KM stand op het moment 192.000, bouwjaar april 1989, dus 1 van de eerste Corrado's in nederland!) nu net 2 maanden, en toch verkoop ik hem. Het was de bedoeling dat dit mijn nieuwe projectwagen zou worden, maar ik vind bijna 180pk en 1100kg toch nog te weinig! Sommige van jullie denken nu ik wou dat ik dat had. Maarja, ik heb t en heb nu nieuwe plannen :)
De G-lader is 2000km geleden gereviseerd nadat de G-lader door een defecte oliekeerring + defecte sensor zonder olie heeft gelopen. Hierdoor was o.a. ook een heel stuk uit de verdringer en ook deze is vervangen. De kosten van alleen de verdringer zijn al 400 euro! Daarbij komt dus nog een revisiesetje (alle pakkingen, keerringen en dichtlijsten) a 300 euro plus arbeidsloon, reken maar uit, duur geintje dus en baalde ook echt toen ik hoorde dat ik m moest reviseren. Maarja, ik dacht, straks is hij weer lekker snel dus doen :)
2 Weken later was de auto weer klaar, rijd 60 km en toen viel hij weer stil, de M12 bout waarmee het krukastandwiel vastzat doormidden! VW Dealer kon niet verklaren waardoor dit gebeurd is, de bout + tandwiel was nog maar 300km oud! Dus nieuwe bout en tandwiel erop en lopen.
Sindsdien, loopt hij echt fantastisch en had altijd grootste plannen, inmiddels zijn er nieuwe 16" Dotz Daytona velgen + 4 Pirelli banden onder gekomen (800euro) en drukmeter voor de g-lader + houder in de a-stijl.
Vrijdag krijg ik nog onderdelen binnen en die zet ik er nog in voor de auto verkocht word! Dit zijn plasma glow tellerplaten, spoorverbreders achter, en een oliedrukmeter. De auto is dus zeer compleet en is goede staat! Kabels voor een audioinstallatie liggen er ook al in van de vorige eigenaar.
Donderdag worden foto's gemaakt door een fotograaf (mits het weer goed is) en zal ik deze posten, belangstellenden voor de auto kunnen contact opnemen via telefoon (0612404578, buiten kantooruren), email (patrick@hipheid.com) of msn (msn@hipheid.com)

je krijgt trouwens 2 banden in dezelfde maat erbij, deze komen van de oude velgen en zijn nog in zeer goede staat

Kortom:
-VW Corrado G60
-Km stand: 192.000
-Bouwjaar: April 1989
-Kleinere poulie
-Chiptuned
-Sportuitlaat

-Recent onderhoud:
--Revisie G-lader (2000km geleden)
--Nieuw krukastandwiel + bout (1900km geleden)
--4 Nieuwe banden + velgen (Dotz Daytona 16") (3000km oud)

-Mods:
--G-lader drukmeter in a-stijl
--Olie drukmeter in a-stijl
--Donkere koplampen, niet gespoten, origineel VW onderdeel!
--Plasma glow tellerplaten
--16" Velgen
--Dikke kabels voor audio installatie
--Sportuitlaat (Dubbel rond in DTM stijl)

-Extra:
--2 Nieuwe banden erbij voor nop!

Testpiloten maken geen kans, ik heb er geen probleem mee als je de druk bij een anwb-keuring of dergelijks wil laten testen g-lader is namelijk op en top gereviseerd (met dank aan P&H auto's in Hengelo)

Mochten jullie benieuwd zijn wat de opvolger van de corrado word, ik verklap niets...maar verwacht 0-100 tijden van 6 sec's, 1/4 mijl rond de 14 ~ 15 seconde .....

Recenste foto:



Meer foto's volgen dus nog

Intelligence 30-05-2006 10:42

Vraagprijs ligt op 2700 eurotjes :) Heb ook nog ff de startpost ge-edit.

Intelligence 01-06-2006 21:13

Foto's!
Helaas ging de fotoshoot niet door ivm last minute geval bij de fotograaf...zelf dus ff de digicam ter hand gepakt












Gert 01-06-2006 21:28

De Couberg ?



Intelligence 01-06-2006 21:57

Nee is in duitsland, bij een kasteel, is op de achtergrond ook te zien
Heb ook redelijk veel moeite moeten doen, kon m toen ik boven was niet draaien, de hoek met de straat was te groot/stijl en dan zou ik vast aan de grond komen, dus ben ik achterwaarts weer afgedaald, en beneden gedraait, en dr toen weer achterwaarts weer op....tis daar stijler dan t lijkt op de foto ;)

Intelligence 02-06-2006 23:21

Upp!


All times are GMT +1. The time now is 11:39.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.