Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Ryan Dunn 34 (Jack-ass) overleden bij ongeval. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=86894)

Ebut 22-06-2011 16:12

Als het echt zo is is het natuurlijk erg spijtig, maar zit ook wat met een dubbel gevoel dat ik het niet helemaal geloof [of misschien kan geloven].

Maarja, ongelukken kunnen altijd gebeuren...

Ibiz@ke 22-06-2011 16:33

maak er een GT3 RS van effe ;-)
hahaha

J-9A-N 22-06-2011 16:41

http://www.telegraaf.nl/prive/10072...et__.html?p=6,2

Mac-Mikus 22-06-2011 17:10

Quote:
Originally Posted by Ebut
Als het echt zo is is het natuurlijk erg spijtig, maar zit ook wat met een dubbel gevoel dat ik het niet helemaal geloof [of misschien kan geloven].

Maarja, ongelukken kunnen altijd gebeuren...


Precies met dit zit ik ook, wat me wel opvalt is dat al het "laatste" nieuws van Fox afkomt.

Sesamzaadje 22-06-2011 17:43

Quote:
Originally Posted by Joentje
RIP Ryan.. :( :(

:iamwithst

Martyn 22-06-2011 17:51

Wat was de opdracht dan ?

A.D GOLF1 1976 22-06-2011 18:09

Oei, volgens mij zijn z'n centrale wielbouten losgeraakt en is ie gecrashed.

René 22-06-2011 18:17

Zo jammer dat er altijd meteen grapjes over gemaakt moeten worden....totdat de grappenmakers zelf een keer iets ergs meemaken...

RIP Ryan

A.D GOLF1 1976 22-06-2011 18:26

Quote:
Originally Posted by René
Zo jammer dat er altijd meteen grapjes over gemaakt moeten worden....totdat de grappenmakers zelf een keer iets ergs meemaken...

RIP Ryan


Als je op mij doelt....dit is geen grapje. Was van de week nog in het nieuws met een terug roep actie van Porsche.

Der Einzer 22-06-2011 18:56

gister ook op SBS dus zal echt wel waar zijn.... RIP

B-ram 22-06-2011 19:08

het is erg jammer! Maar ik moet zeggen. Het is natuurlijk wel echt zn eigen schuld! Te hard gereden en vermoedelijk ook drank op! En grapjes krijg je altijd! Dat hoort er gewoon bij en is zeker in het geval van deze meneer een goede vormen van verwerking!

Wat ik verschrikkelijk vind, zijn die mensen die die onderdelen bij elkaar lopen schrapen! Als ik een vriend/familielid van hem was! Stond ik bij die vangrail om die mensen het ravijn in te knikkeren

stinky 22-06-2011 19:14

Vond Ryan altijd echt super in de serie en films.
LIVE YOUR LIFE TO THE FULLEST.

RIP Ryan Dunn

Sesamzaadje 22-06-2011 20:07

Zojuist op Nu.nl verschenen.

Quote:
AMSTERDAM - Ryan Dunn had veel te veel gedronken toen hij maandag overleed tijdens een auto-ongeluk. Zijn promillage zou ruim twee keer de toegestane hoeveelheid zijn geweest. Dat meldt de Amerikaanse entertainmentsite TMZ.

Volgens de site verklaarde politiechef Michael Carrol dat Dunn ruim 2,5 keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed had."In het bloed van Dunn zijn geen andere middelen dan alcohol gevonden", zei de politiechef.

De door Dunn bestuurde Porsche raakte maandag van de weg en vloog in brand. Naast de Jackass-ster kwam ook zijn passagier om het leven. De politie vermoedt dat Dunn veel te hard heeft gereden. Volgens het autopsierapport waren de twee kansloos.

Domi 22-06-2011 20:12

Quote:
Originally Posted by René
Zo jammer dat er altijd meteen grapjes over gemaakt moeten worden....totdat de grappenmakers zelf een keer iets ergs meemaken...

RIP Ryan



:goodpost:

Mensen gaan nu plaats van het ongeval en struinen zelfs door de bosjes naar wrakstukken van de 911 GT3 en ze willen het ook nog verkopen op Ebay :eek: :eek: :screwy: :screwy: :screwy:

Zeend 23-06-2011 07:27

Quote:
Originally Posted by joostvw
Dit was alweer de zoveelste keer dat ze dit geintje flikken, en alsnog trapt heel de wereld erin ;)
Wee-man was ook al een keer dood omdat hij een bowlingbal kopte en een keer omdat hij zn gewicht aan zout gegeten zou hebben. Steve-o zou een keer zn nek gebroken hebben. Maar elke keer blijkt het weer een geintje.


Nieuwe Elvis Presley denk ik?

Jammer dat hij een ander de dood mee ingesleurd heeft.. al zal die persoon welbewust ingestapt zijn..

Jens

Zollie 23-06-2011 08:08

Wat een geneuzel hier zeg, dat je geen grapjes mag maken enzo... Wacht maar tot je zelf iets erg overkomt...

Iets erg OVERKOMEN is iets anders dan jezelf oliedom de dood injagen. Een piano op je hoofd als je onder een verhuiskraan doorloopt, dat overkomt je. Dronken te hard rijden en dan doodgaan, dat is pure domheid, en een goede les voor die vent, dat doet ie mooi niet meer.

kan geen enkele vorm van medelijden hebben met zo'n stakker, het is zuur voor zijn naasten maar eigen schuld voor hem.

vwmotorsport 23-06-2011 10:06

Wat een geneuzel hier zeg, dat je geen grapjes mag maken enzo... Wacht maar tot je zelf iets erg overkomt...

Iets erg OVERKOMEN is iets anders dan jezelf oliedom de dood injagen. Een piano op je hoofd als je onder een verhuiskraan doorloopt, dat overkomt je. Dronken te hard rijden en dan doodgaan, dat is pure domheid, en een goede les voor die vent, dat doet ie mooi niet meer.

kan geen enkele vorm van medelijden hebben met zo'n stakker, het is zuur voor zijn naasten maar eigen schuld voor hem.
__________________
VW Passat 32b: Kombi TD 1983 'Harlekijn', Coupe TDI-project 1982, Coupe D 1984, Coupe 'erzatsteilefahrzeug'...

Amen

Jel Golf 2 GTI 23-06-2011 11:06

bron Het laatste nieuws wesite

Jackass-ster Ryan Dunn (34) had meer dan twee keer de toegelaten limiet alcohol in het bloed tijdens zijn fatale crash. Sporen van andere drugs werden er niet gevonden na het bloedonderzoek.
Ryan Dunn had 0,196 procent (1,96 promille) alcohol in zijn bloed en de wettelijke limiet in Pennsylvania, waar hij crashte met zijn Porsche, is 0,08 procent (0,8 promille). Dat blijkt uit een medisch verslag dat door de politie online werd gezet.

225 km/uur
Dunn reed, nog volgens hetzelfde verslag, met zijn Porsche 911 GT3 tussen de 212 en de 225 km/uur op het moment van de dodelijke crash, heel wat sneller dan de eerste schatting van 160 km per uur. De impact was enorm, zoals de foto's laten zien, en de Porsche vloog meteen in brand.

Twitter
Getuigen in de bar Barnaby's in West Chester in de Amerikaanse staat Pennsylvania, waar Dunn vertoefde voor hij achter het stuur kroop, hadden eerder gezegd dat de Jackass-ster drie biertjes en drie shots sterke drank had gedronken. Dunn had zelf nog vanuit de bar een foto van het drinkgelag getweet.

Passagier komt ook om
Ook zijn passagier, Zachary Hartwell (30), kwam om bij de crash. Hij werkte als stuntman mee aan 'Minghads', een comedy uit 2009 in een regie van een andere Jackass-ster, Bam Margera, waarin ook Dunn meespeelde. (hlnsydney/jv)

Marc20VT 23-06-2011 11:22

Kan er eigenlijk geen medelijden mee hebben. Had ie maar niet met zijn zatte kop achter het stuur moeten kruipen. Omdat het een bekende is hebben de meeste mensen zoiets van ach..wat erg, maar als het een onbekend persoon was geweest had iedereen geroepen eigen schuld dikke bult.

Het is maar goed dat er geen omstanders zijn omgekomen. Wat betreft die passagier... wie stapt er nu bij zo iemand in de wagen met een slok drank op..

louie_scirocco 23-06-2011 11:49

Ryan Dunn died the way he lived: “with car-parts up his arse”


All times are GMT +1. The time now is 20:55.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.