Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   de 21ste AIrcooled cruisenight !! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=23338)

volksaddiction 02-08-2006 09:59

de 21ste AIrcooled cruisenight !!
 
Zo, bij deze de eerste foto's !!!
De concour délegance was een succes, ik zag iedereen druk schrijven heel de avond en bijna iedereen heeft het formuliertje ingeleverd :D
Ondanks een paar dikke druppels was het een zéér geslaagde avond !
Bij deze een paar teasers, de rest van de foto's weer op www.volksaddiction.nl en vanmiddag een update op www.aircooledcruisenight.nl !










En toen ging het hozen !



De jury



1 van de 5 winnaars



En nog ff met een paar man naar de skihut geweest :D


Niels - AirMighty.com 02-08-2006 10:12

Bij deze weer mijn fotobijdrage van de 21e ACN alweer!

Het was erg gezellig, beetje jammer van het weer... maar vanaf 18.00 uur t/m 21.30 uur hebben we het toch mooi droog gehouden! Net op tijd tot aan de prijsuitreiking!

Bedankt voor het goed en enthousiast invullen van de "concours d'elegance" formuliertjes... helemaal top!

Natuurlijk heb ik mijn foto's weer geupload op www.AirMighty.com
...en ja de foto's zijn op veel verzoek (niet veel, maar toch) GROTER dan normaal :tongue: ;) en dat hou ik zo! :D


Een paar teasers:
















...de rest staat dus op www.AirMighty.com ...enjoy "the BIGGER picture"!

Rustbuster 02-08-2006 12:05

Ut was weer zeer geslaagd gister, MOOIE typetjes,zeker in de skihut :p,(nie dan Leon?) N ook nog een beker,bedankt alle stemmers,ook al was ik de enige in mun klasse.Zeker tot september maar weer.

Jasper Ovaal 02-08-2006 12:17

was erg gezellig weer, gelukkig zaten jullie in het goede gedeelte te eten, erg veilig :D geen glas

Jammer van de regen op de heenweg, en tijdens de avond, anders was het nog wel een tikkie drukker geweest dnek ik, maar op naar de volgende keer en dan beter weer.

Voor het eerst heeft de ovaal naar de ACN gereden, en heeft ook de terugreis overleefd, hij leert het nog wel een keer.

en ik heb ook nog de eerste prijs gewonnen, type 1 :woowoo:


kijk mij is blij zijn

misschien zie ik een paar van jullie Zondag 6 augutsus op de meeting in haarlem
www.naturalborncruisers.com

:hug:

Neill_s 02-08-2006 12:25

Tsja, ondanks dat het toch een watergekoelde (door regen en een Bora) Cruisenight is geworden, toch goed naar m'n zin gehad! Concours d' elegance is ook super, brengt een leuke sfeer! Op de terugweg trouwens wel noodweer gehad.. met 50 over de moerdijkbrug, we hadden beter onder de brug door kunnen rijden, daar lag nog minder water.... ;)

vwboesie 02-08-2006 12:43

Wooooow, wat waren ze snel met het eten in de barak, hehe.
Zeker zeer geslaagd event. Spijtig genoeg niet met mn bus kunnen komen, maarja, toch geen kans gehad in het concours d'elegance met zulke mooie bussen. Voor mij was de T2a van John toch de winnaar in de Type 2 klasse, gedeeld met de T2a van Peppie, ondanks dat die nog wel wat omlaag moet. Desondanks is het Brazen ook van harte gegund.
Volgens mij heeft Leon nog wel wat bekers uit z'n Kartverleden over (jeugdkampioen zuid-holland) om op de volgende ACN weer een concours met bekers te kunnen organiseren.

See y'all in



flat 4 freak 02-08-2006 14:06

hij was weer helemaal ok!!!!!!!!

beetje kut weer maar ja
dat kon de pret niet drukken

gelukkig heb ik mijn kever nog net weer aan de praat gekregen.. :wink:
en hij stond er best goed bij al zeg ik het zelf




mooie fotooooos wederom Niels!!!!!!!

flat 4 freak 02-08-2006 14:08

Quote:
Originally Posted by vwboesie
See y'all in





:thumbup: :clap:

Niels - AirMighty.com 02-08-2006 14:30

Quote:
Originally Posted by flat 4 freak
...gelukkig heb ik mijn kever nog net weer aan de praat gekregen.. :wink:
en hij stond er best goed bij al zeg ik het zelf

mooie fotooooos wederom Niels!!!!!!!

Hij stond er zekers netjes bij!!!

En thanx wat betreft de foto's... zoals jullie misschien zien heb ik ze nu (op veel verzoek (en gezeur ;) )) groter geplaatst... en dat blijft nu zo! :D

klaas 02-08-2006 14:59

ondanks de regen en lange tocht vond ik het weer een leuk gebeuren.
ik hoop dat de ijsjes toch weer goed gesmaakt hebben.
tja en dan maar zondag weer meer zon :D .

vwboesie 02-08-2006 15:04

Quote:
Originally Posted by Niels - AirMighty.com
zoals jullie misschien zien heb ik ze nu (op veel verzoek (en gezeur ;) )) groter geplaatst... en dat blijft nu zo! :D

Zerieus ?

Niels - AirMighty.com 02-08-2006 15:29

Quote:
Originally Posted by vwboesie
Zerieus ?

Jep... maar 't was wel een zwaar moeilijke beslissing... zeikerts zijn jullie allemaal ;)

ploon 02-08-2006 18:10

http://www.vwshows.com/pics/?map=2006/acn2006aug

nederbug 02-08-2006 19:57

@Joop,wat is er zo mooi aan mijn bus? dat je erop kunt leunen?
Thanks Joop.

Airtime 02-08-2006 20:21

Hier ook nog even een reactie van mij! We hebben het ook weer erg naar ons zin gehad! Het eten was lekker en zo snel dat het bijna fast-food was! :eek: :tongue:

Robert, wat is je kevertje goed geworden, man! :rock: En Peppie, die BRM's staan echt masterlijk onder je bus. :rock: Voor de rest ook weer erg goeie auto's gezien, zoals die Nederbugs kever op Sprintstars. :woowoo:

Oja, en nog gefeliciteerd aan alle prijswinnaars! :wee:

manijack 02-08-2006 20:56

Was weer SUPER gisteravond. Ik heb zelfs een prijs in de wacht gesleept wat ik niet had verwacht. Het concour de elegance had volgens mij toch weer aantrekkingskracht op nieuwe bezoekers. Er waren volgens mij een aantal nieuwe bezoekers.
Het was dus weer zeer geslaagd, doorgaan zo!

volksaddiction 02-08-2006 21:30

Quote:
Originally Posted by Rustbuster
Ut was weer zeer geslaagd gister, MOOIE typetjes,zeker in de skihut :p,(nie dan Leon?)

Was errug vervelend ja :D
En aan je gezicht te zien vermaakte je je prima !



vwboesie 02-08-2006 21:40

Quote:
Originally Posted by nederbug
@Joop,wat is er zo mooi aan mijn bus? dat je erop kunt leunen?
Thanks Joop.


kleur=goed
stance=goed
model=goed
engine=goed
details=goed
Driver= :eek:

Rustbuster 02-08-2006 22:10

Quote:
Originally Posted by volksaddiction
Was errug vervelend ja :D
En aan je gezicht te zien vermaakte je je prima !




hahahahahaha :) ,ja da was un toppertje ja

volksaddiction 02-08-2006 22:18

Quote:
Originally Posted by Rustbuster
hahahahahaha :) ,ja da was un toppertje ja

Deze fotois ook het enige moment waarbij je de richting de bar staat te kijken ;)


All times are GMT +1. The time now is 07:56.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.