Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   What happend to the famous TV show vehicles? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=81526)

GerardMkIIVR6 17-02-2011 19:07

What happend to the famous TV show vehicles?
 
Ik dacht soms ben je aan het surfen en kom je onverwacht iets tegen van series van vroeger en denk je wat jammer dat die niet gered is.
En weer een icoon weg of soms zie je 1 die weer gerestaureerd is.
Dus dascht misschien wel een leuk topic van onze oude voorbeelden ;)
Dus hoe ze NU zijn en in watvoor staat :thumbup:
Ik vond ineens deze:
De truck van SANFORD & SON.


Ebut 17-02-2011 19:15

Deze! Ooit zal ik er een hebben!




En zo'n busje!



GerardMkIIVR6 17-02-2011 19:19

Ja maar wat is er met de orginele gebeurt ;)

Rick 17-02-2011 19:20

Was een hele tijd geleden ook iets van Duke of Hazzard.
Er waren destijds tientallen auto's gemaakt voor die serie, sommige voor snelheid, wegligging en sommige ook voor die wereld bekende sprongen!
Een van de wagens uit de laatste categorie was na een sprong redelijk beschadigd, iemand had die opgekocht en vervolgens gebruikt voor banger/stockcar races.
Na een paar jaar werd de auto van eigenaar verwisseld, echter wist de nieuwe eigenaar daar niks van. Vervolgens wilde de nieuwe eigenaar er een nieuwe laklaag overheen hebben, afijn, hij begon de wagen op te schuren en ontdekte dat er een oranje laklaag onder zat, hij veder schuren, ziet hij even later de confederate flag op het dak met de bijbehorende text... Hoe het verder afliep weet ik niet meer zeker, maar volgens mij is die voor een best bedrag verkocht!

GerardMkIIVR6 17-02-2011 19:22

Quote:
Originally Posted by Rick_Leusden.
Was een hele tijd geleden ook iets van Duke of Hazzard.
Er waren destijds tientallen auto's gemaakt voor die serie, sommige voor snelheid, wegligging en sommige ook voor die wereld bekende sprongen!
Een van de wagens uit de laatste categorie was na een sprong redelijk beschadigd, iemand had die opgekocht en vervolgens gebruikt voor banger/stockcar races.
Na een paar jaar werd de auto van eigenaar verwisseld, echter wist de nieuwe eigenaar daar niks van. Vervolgens wilde de nieuwe eigenaar er een nieuwe laklaag overheen hebben, afijn, hij begon de wagen op te schuren en ontdekte dat er een oranje laklaag onder zat, hij veder schuren, ziet hij even later de confederate flag op het dak met de bijbehorende text... Hoe het verder afliep weet ik niet meer zeker, maar volgens mij is die voor een best bedrag verkocht!


Denk toch dat je hartje harder begint te kloppen als je dat gebeurt en langzaam tevoorschijn komt :D

Ebut 17-02-2011 19:23

Ze hebben tijdens de opnames van die serie een paar honderd van die Chargers afgeschreven... dus echt dé origineel is er helaas niet meer bij...
Van dat A-Team busje denk ik ook niet, kan er ook weinig over vinden.

Wel jammer.

GerardMkIIVR6 17-02-2011 19:26

Nog een icoon:


Nu




Ebut 17-02-2011 19:36

Blue Thunder! Hij bestaat nog! Wat gaaf :cool:

Jetta Fireandic 17-02-2011 21:36

Er rijden wereldwijd her en der nog een paar originele General lee's rond die destijds nog voor de serie bedoeld waren. Meende dat John schneider (Bo duke) tot vorig jaar ook nog een originele general lee bezat.

Maar er zijn inderdaad ladingen gesneuveld tijdens opnames destijds, doodzonde nu achteraf gezegd.

Laatste 4 plaatjes zijn een paar van de nog overgebleven originele General Lee's



























A.D GOLF1 1976 17-02-2011 21:45





Beide al een tijdje niet meer gezien

HannoverEdition 17-02-2011 21:49

Quote:
Originally Posted by A.D GOLF1 1976


Al een tijdje niet meer gezien


:eek: Airwolf.......aaah jeugdsentiment! :thumbup:

Zollie 17-02-2011 21:50



A.D GOLF1 1976 17-02-2011 21:53

Quote:
Originally Posted by Zollie



Adriaaantjeeeee :D

A.D GOLF1 1976 17-02-2011 22:00

En deze.




woew-woew woew-woew, Kit I need joe, turbo-boost on jonguh :D

oakgreen20vt 17-02-2011 22:31

ohhhh vet ik ga weer kwijlen van al dit jeugdsentiment, aaaaaaahhhh ik word oud

GerardMkIIVR6 17-02-2011 22:35

Ja maar waar zijn de beelden van waar en hoe ze nu zijn :D

HannoverEdition 17-02-2011 22:49

Quote:
Originally Posted by oakgreen20vt
ohhhh vet ik ga weer kwijlen van al dit jeugdsentiment, aaaaaaahhhh ik word oud


x2 :D:D

Quote:
Originally Posted by GerardMkIIVR6
Ja maar waar zijn de beelden van waar en hoe ze nu zijn :D


Zal ook weer eens ff ''googlen'' op:
good old shit like knight rider/airwolf/dukes of hazzard/blue thunder/niels holgerson/vrouwtje theelepel/de snorkels/Boes/word vervolgd etc etc........oeps ik draaf door,en wijk af :D :thumbup:

A.D GOLF1 1976 17-02-2011 22:51

Voor zover ik weet staat "KIT"er nu zo voor.


Behoorlijke facelift ondergaan :D

sinan 17-02-2011 23:48

Quote:
Originally Posted by Rick_Leusden.
Was een hele tijd geleden ook iets van Duke of Hazzard.
Er waren destijds tientallen auto's gemaakt voor die serie, sommige voor snelheid, wegligging en sommige ook voor die wereld bekende sprongen!
Een van de wagens uit de laatste categorie was na een sprong redelijk beschadigd, iemand had die opgekocht en vervolgens gebruikt voor banger/stockcar races.
Na een paar jaar werd de auto van eigenaar verwisseld, echter wist de nieuwe eigenaar daar niks van. Vervolgens wilde de nieuwe eigenaar er een nieuwe laklaag overheen hebben, afijn, hij begon de wagen op te schuren en ontdekte dat er een oranje laklaag onder zat, hij veder schuren, ziet hij even later de confederate flag op het dak met de bijbehorende text... Hoe het verder afliep weet ik niet meer zeker, maar volgens mij is die voor een best bedrag verkocht!


had vorige keer een documentaire gezien en het schijnt dat ze bijna 400 chargers hebben gebruikt voor die serie
de meeste waren gecrasht omdat die auto's geen remmen hadden
geen wegligging --> auto's reden alleen rechtdoor bochten was heel moeilijk
en dan nog enkele tientallen gepikt

Koen is sleeping 18-02-2011 12:43

Heb ik een paar maanden geleden 'gevonden'

Rubber Duck:
http://www.stlouisdumptrucks.com/Co...ruck/index.html


All times are GMT +1. The time now is 11:44.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.