Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Audi (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=212)
-   -   Audi cabrio 2.6 '99 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=139701)

Gemballa 30-01-2017 17:13

Audi cabrio 2.6 '99
 
Heb een nieuwe aanwinst! Na de Karmann en Corrado was het al een tijdje geleden dat ik een auto gekocht had. Omdat ik vermoedde dat één van mijn favoriete cabrio's misschien niet meer zo duur zou zijn ging ik op marktplaats speuren. Zeker in de winter blijk je erg goede auto's te kunnen kopen voor wénig. Zo geschiedde, na een rit van 2 uur, een eerlijke en fijne verkoper reed ik 2 uur terug in een Audi cabrio uit 1999. Een 2.6 v6. Heerlijk.

De auto rijdt erg goed moet ik zeggen. Super comfortabel en niet eens heel erg onzuinig. Wel hier en daar wat plekjes natuurlijk maar dat is helemaal niet erg. Na het ritje was ik zo enthousiast dat ik besloten heb om de auto opnieuw te laten spuiten wanneer deze goed blijft. Genoeg gepraat, foto's:







En dan nu de minder mooie plekken:










Wensenlijst:

1. Schroefset.
2. mooie wielen eronder, oz futura, bbs of iets dergelijks.
3. Interieur opknappen
4. spuiten

knarfmk1 31-01-2017 16:19

Leuk project, ben benieuwd wat je er van maakt!

chrisjuh 31-01-2017 17:17

Plekjes vallen mee hoor! Erg leuke auto! :thumbup:
En die 2.6 is een geweldige motor!

Gemballa 31-01-2017 19:13

Quote:
Originally Posted by chrisjuh
Plekjes vallen mee hoor! Erg leuke auto! :thumbup:
En die 2.6 is een geweldige motor!


Vond zelf inderdaad ook de plekken nog wel mee vallen! Het is echt een super fijne auto. Echt absolute koopjes.

Ik zit te denken aan zoiets:










De kleur blijft in ieder geval donkerblauw ook als ik besluit hem te laten spuiten. Vind persoonlijk de BBS (of imi's) best mooi staan. Ook de OZ futura's staan hem goed. Als iemand nog andere tips heeft?


Heb daarnaast gekeken voor een schroefset en zag op het audiforum een kort bericht staan over het wel of niet passen van een schroefset van een sedan/avant/coupe.
Het schijnt dat de achterste veerpoten iets te ver binnen in de kofferruimte steken maar dat het voor de rest past. Heeft iemand hier ervaring mee?

Op dat forum loste ze het op door er deurstoppen op de veerpootspindels te zetten zodat de kap niet beschadigde.

Larsv5 01-02-2017 12:35

OZ staat echt super onder de Audi!

René 01-02-2017 12:57

Gaaf! Kennis van me heeft toevallig ook laatst zo`n ding gekocht, maar dan met de 1.8 20V....blijft een super model :thumbup:

Vains 01-02-2017 13:17




Heb ook altijd een zwak gehad voor Brock wielen onder een cabriolet :rolleyes:

Teungts 01-02-2017 19:20

mooie wagen

ik heb de 2.3 5 cil gehad heerlijke toerwagen


Gemballa 02-02-2017 08:21

Die ziet er erg gaaf uit zeg! Hoe heb jij die verlaagd? Met Schroefset of verlagingsveren? Ik twijfel nog een beetje namelijk...

Teungts 02-02-2017 19:20

met eibach verlagings veren. schroefset was bijna niet te vinden of veel te duur


All times are GMT +1. The time now is 11:11.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.