Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   MkII 20vt (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=62234)

rick-g60 17-11-2009 15:10

Golf MKII 20V Turbo
 
Beste mensen,

Ik dacht het wordt ook wel eens tijd voor een topic van mijn project het beterft een golf 20vt. Ben nu al bijna 4 jaar bezig en de koets gaat hopenlijk over 3 weken naar de spuiter om in deep black magic te laten spuiten rode kleur van de nieuwe koets is niet wat ik wil! zoals jullie zien zit er niet veel in de auto en dat blijft ook zo er komen alleen twee Sparco Corsa stoelen in de rolkooi en een dashbord wil de auto een race look geven.

Dit is de oude koets deze auto heb ik in twee jaar gebouw en heb alle onderdelen gebruikt voor het nieuwe project .




De sparco corsa stoelen en die zijn al in deep black magic gespoten.



De kpu spiegels volledig carbon.



En hier de happich klapramen(nieuw in doos). Alle ruiten zijn nieuw en zijn helder.



Intercooler en radiateur.






Nieuwe koets door een zuurbad en laten stralen.




Bezig om de nieuwe koets strak te maken, alle naden vertint en opstaande rand van de achterbank ook verwijderd. En de motorruimte geen platen op de zijkant maar de mooi structuur zichtbaar.En het strak maken van de motorruimte en binnenkant.













Nieuwe koets in de epoxy primer.







Foto's van de deuren met audi 80 klinken zonder slot.







Foto's van de voortrein en de draagarmen gestraald en gepoedercoat.



Achteras gestraald en gepoedercoat.





Foto's van de brembo remmen(305x28mm) en de Bbs Le Mans wielen originele wielen geen imitatie.




Hier de van de Rolkooi mat zwart en CAe shifter.






EelcoB 17-11-2009 15:21

Gave auto!!!! :thumbup:

cloontje 17-11-2009 15:27

hoezo heb je nu pas een topic gestart?

Mooi project!! (die le mans wielen blijven mooi!)

Gr

breadfan83 17-11-2009 15:33

Gaaf project!

Edit: die binnenkant zou ik gewoon lekker zo houden, misschien zelfs de buitenkant in candy red zetten. Ziet er heel goed uit, zeker met wat chrome. Beetje fout is best lekker. ;)

Larsv5 17-11-2009 15:41

Holy fuck.......!!!

Zweiter 17-11-2009 15:42

potverdikke wat een mooi project! ga vooral zo verder.

Pedaalemmer 17-11-2009 15:44

Dat is hoe je een golf 2 aanpakt! klasse!

Jetta MaNiA 17-11-2009 15:49

Erg leuk om te zien zoals dit aangepakt word!!

T!m 17-11-2009 15:54

Ziet er heel goed uit :thumbup:

Vains 17-11-2009 16:21

Respect, en dat candy red vind ik wel mooi :thumbup:

PimVW 17-11-2009 16:23

Mooi project!

Gerrit G60 17-11-2009 16:35

Gaaf project zeg!!
Heel erg goed bezig. (ook met dat doorlassen/vertinnen!!)

Dat rode staat me wel aan, in combinatie met chrome/zilver!

Groet, Gerrit

rick-g60 17-11-2009 16:55

Hey Mensen,

Bedankt voor de leuke reacties!
Waarom nu pas een topic omdat ik thuis zit met een gescheurde knieband dus had ik de tijd om de foto's te uploaden en een leuk verhaal te schrijven.

Voor de rest er is vorige week nog een pakketje binnen gekomen van gerjan Stroeve met powerflex rubbers voor de gehele auto. Als ik volgende week weer aan de golf verder ga post ik meteen even wat foto's. Hier nog wat foto van de auto.

Inlaat gepoedercoat.




Zijn er nog mensen die speciaal ergens een foto van willen kun je gewoon vragen via pb.

Greetz,

Rick.

PimVW 17-11-2009 17:13

Word steeds mooier met die carbon spullen ;)

vwgolfjeII 17-11-2009 18:13

dus als ik het nu goed begrijp. heb je de hele auto laten kaal maken en toen in candy red laten spuiten? maar dat is toch niet wat je wilt en gaat hem nu een andere kleur geven? verder erg mooi hoe je alles grondig aanpakt. ben beniewd hoe het eindreseltaat word

Mitta 17-11-2009 18:20

Zoals het er nu uit ziet en hoe je aanpakt, helemaal super! Ik had alleen niet voor een carbonnen motorkap gekozen... Maar ga voor de rest zeker zo door!:D

Lieuwe 17-11-2009 18:45

Mooi project, goed aangepakt allemaal :) Wat voor schakeltoren heb je ? Vw motorsport / CAE of anders ?

René 17-11-2009 18:48

wow

ronaroot 17-11-2009 18:51

Volgens mij gaat dit een hele dikke golf worden :thumbup:

Zo op de foto's te zien lijkt me de kleur helemaal niet verkeerd.

rick-g60 17-11-2009 19:07

Hey mensen,

@vwgolfjeII dat klopt en het eindresultaat ik heb het al in mijn hoofd maar hou jullie met foto's op de hoogte.

@Mitta de motorkap wordt aan de bovenkant gewoon in de kleur van de auto gespoten(Deep Black Magic) en de onderkant blijft gewoon carbon,maar als ik dat niet mooi vind laat ik de onderkant ook spuiten maar dat is pas aan het eind van de bouw!

Motorkap in kleur.




Sparco in kleur.






Greetz,

Rick.


All times are GMT +1. The time now is 13:17.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.