Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Ideeen en opmerkingen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Wie kan Wat.. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=17165)

rallye16vt 27-01-2006 18:36

Is je auto een bruine roestige gatenkaas, of een gevaar op de weg :tongue: ,
Kan ik hem lassen, of fiksen :rock:

retro hans 27-01-2006 19:44

ok dan zal ik wel effe vertellen wat ik kan:IK kan loodgieteren dus:Gas water cv dakbedekkingen electra dakgoten badkamers keukens schotels enz enz plaatsen en maken.Ben GEEN timmerman maar installatie monteur dusssssssss Allrounder dusss.
Beunen ikke neeeeeee

p@trick kever 27-01-2006 21:43

ja , ik kan van alles maar heb er eigenlijk nooit zin in... :redface:

maar lassen en sleutelen aan auto's dat zie ik wel zitten...!!!

kijk hier maar even....
Poll: Restauratie MK1 (wish me luck) Hahaha ( 1 2 3 ... Last Page )
robertjan007
staan een paar fototjes op van wat ik een beetje kan ;)

groeten p@trick

tnk2k 28-01-2006 21:14

Ik zit in de webhosting, dus als volksforum.com nog gratis webhosting nodig heeft wil ik best even met me werkgever praten!

Kan ook wel een degelijke website in elkaar zetten, unix/linux etc. etc.

omenf1 29-01-2006 19:31

Ben graduaat automechanica, weet dus wel één of twee dingetjes van automechanica ;)
Ben voort moment bezig een volledige studie te maken ( en alsk zeg volledig bedoel ik volledig) over de K jetronic.


greetz


Damien

Bussie komt zo 30-01-2006 16:54

Ik kan verontreinigde grond schoon maken.
Dus als er bij jullie garage teveel olie heeft gelekt uit je ouwûh VW moet je ff faxen. ;)

Verders kan ik een beetje lassen en constructie werken.

en mijn baas vind dat ik alles kan vinden wat hij maar zoekt..
Van boutje met speciale draad tot rubber in speciale vormen tot keramische kogels in alle maten tot.....

patrick16v 30-01-2006 17:07

euhh
ik ben dus elektriecien, waterleiding o.i.d kun je ook bij mij terecht,

voor de rest veel aan mijn VW doen,

en in BIER drinken ben ik ook goed

rickGT 28-02-2006 21:40

ik doe in de zomer maanden auto's polijsten(zowel int als ext reinigen), steenslagverwijderen, sinasappellack weghalen
woon in zoetermeer PB voor een prijs of afspraak

vagg freak 28-02-2006 21:50

ik zit in de motor revisie en blokken boren vlakken.
en kopen vlaken geleiders vervangen
zetels frezen.
glasparel stralen
krukassen slijpen
drijfstangen revieseren

vlamspuiten (het repareren van lagerspasingen en keering vlakken)

draaiwerk zaamheden vliegwiel lichter maken en balanceren dat soort dingen
frees werk zaamheden
aluminiumlassen
groetjes uit breda

Zeend 01-03-2006 22:18

Ben verkeerskundige.. als je nog eens mot hebt met je gemeente omdat ze een nieuwe wijk tegen jouw favo weg bouwen, kan ik wel berekenen hoeveel extra verkeer erbij komt...

Ik kan ook drempels bedenken... en ken wat voorschriften daarover (kán handig zijn!)


Jens

61 RagTop 02-03-2006 07:28

plastiek lassen is iets wat ik kan,
info via pm....

AntiAlfa 02-03-2006 08:35

Hulp bij Pech.
 
Sta je in of rond Rotterdam met Pech 06-53580119 staat ie aan, dan heb ik dienst. Evt. transport in of rond Rotterdam is mogenlijk (als de drukte het toelaat).

Maar klop het even af als je dit gelezen hebt :D

Groeten.

indewarre 02-03-2006 08:43

ik verbouw niet aleen auto"s maar ook huizen

Tiki Madness 02-03-2006 16:08

ik ben keukenmonteur en ben bezig een klussenbedrijf op te starten

WilliamF 06-04-2006 22:45

motoren reviceren.. koppen reviceren... bakken reviceren (alleen manueel) en het hele spul in en uitbouwen.

Werk bij een revisiebedrijf dat tevens metaaldraaierij is!

johan8vplus 09-04-2006 12:57

wat ik kan.........

rvs,alu lassen
autoplaatwerk lassen

groet ut fryslan

johan

Hobbybob 03-03-2008 21:56

Ik kan autoruiten netjes plaatsen en ook raammechanismes repareren indien mogelijk en anders vervangen.

mk2 stoo 03-03-2008 23:34

Goeie topic dit, altijd handig om te weten wie je kan helpen. Of ze je willen helpen is natuurlijk een andere verhaal :D :D

Ik kan...heb je ff?
1. Audio/navigatie/alarm inbouwen, subwoofer kisten berekenen en bouwen, speaker behuizingen voor in je deuren maken
2. Reparaties aan je auto uitvoeren, Autos opknappen, lassen, uitdeuken, strak maken,
3. Autos professioneel reinigen, polijsten, poetsen...al heb ik hier wienig zin meer in, na bij elkaar zo'n 4 jaar te hebben gedaan heb ik het wel gezien hoor, maar ik zeg nooit nooit meer
4. kan tegels zetten en voegen, tuin aanleggen, steen werk, vijvers en fonteinen bouwen...heb 2 jaar als decoratief tuin werker gewerkt (landscape gardener in het engels)
5. kan nieuwe onderdelen krijgen met 40% korting...stiekem heb ik ook eigen bedrijf alleen ik doe er niks mee (wit)

Kan ook wel meer maar dit zijn de dingen waar ik goed in ben/denk dat jullie er misschien wat aan hebben :thumbup:

marcel #2 04-03-2008 00:25

Ben ook monteur, maar ik kan ook zand/glasparelstralen.

Siem 01-04-2008 15:17

Wat kan ik:D:
Ik ben nu milieu adviseur, eigenlijk is dat het zelfde als wat (bussie komt zo) al aangaf wat hij deed. Verder ben ik nog al handig met brommers, auto begint een beetje te komen maar nog niet veel zelf mee bezig geweest. Behalve schroefsetje monteren etc.
Als het goed is over 2 jaar ben ik afgestudeert als milieufunctionaris, dus voorlichting geven aan bedrijven en controles doen.

Dat was het.. ojah auto stofzuigen kan ik ook :tongue:


All times are GMT +1. The time now is 23:52.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.