Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Vento MK III (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Nieuwe aanwinst Vr6 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=75661)

Kazzo 27-09-2010 21:55

Nieuwe aanwinst Vr6
 
Maar even een topic openen van mijn nieuwe aanwinst :thumbup: Na vele auto`s/sjompen te hebben bekeken toch nog een leuke onverpruste vr6 kunnen vinden :D Gaat hierbij om een vr6 eind 93 compleet orgineel op velgen en veren na, met een 2.8 aaa disonsteking motor en automaat die nu rond de 190 dkm heeft gelopen en zeer mooi loopt en geweldig rijdt. Tevens met een paar leuke opties zoals airco, alles elektrisch, net onbeschadigd interieur, airbags ook in het stuur enz.

Enkel heb ik de auto met een paar minpunten gekocht, maar de basis is okej ;) Technisch veel al aan vervongen maar toch ga ik alles nalopen. Auto krijgt morgen een grote beurt en heb vandaag het interieur filter al vervongen automaatbak olie en filter vervongen. Van het weekend ook nog even de wielkasten/kuipen schoongemaakt, lijsten opnieuw gepoest doormiddel van verwarmen met de fohn (waren verweerd en zagen er niet uit). Optisch zijn er nog punten, omdat de er wat vandalisme schade aan zit. Zo is het dakje bekrast en de rechter zijkant ook. Daarom laat ik het dakje spuiten en worden de krasjes aan de zijkant doormiddel van spotrepair weggewerkt. Auto moet ook even een keer gepolijst worden, maar alles op zijn tijd :rolleyes:

Heb nog niet zulke goede foto`s, maar hier alvast 1




To do list

-Grote beurt (Done)
-Velgen opknappen
-Dakje laten spuiten
-Auto laten polijsten
-Nieuwe vr6 lip
-Nieuwe emblemen rondom

Verder genieten en lekker rijden :D

De Pul 27-09-2010 22:11

mooie aanwinst:thumbup:
succes ermee...

Kazzo 29-09-2010 18:04

Grote beurt uitgevoerd :thumbup: Alle vloeistoffen vervongen en nieuwe remmerij voorop gezet :D Nu even kijken of ik de storing uit de bak krijg :rolleyes:

corrado-usa 29-09-2010 18:28

anders hebben we nog wel een compleet schakel spul te koop voor een vr6. :thumbup:

LRR 29-09-2010 19:11

Mooie auto Kas !!!

Kazzo 02-10-2010 19:42

Zo bak laten uitlezen, en zijn uitgekomen op de foutcode 00270 N94 magneetkoppeling 7. Heb het al uitgezocht en zal een onderbreking/breuk ergens in het circuit zitten. Nu even op zoek naar schema`s zodat ik deze kan doormeten en hopelijk kan opsporen. Misschien dat iemand een schema heeft liggen of hier mee bekend is?

Kazzo 10-10-2010 18:42

Zo van het weekend goed bezig geweest :D Vrijdag morgen even nette gebruikte motorkap, kofferklep en sideskirt opgehaald, omdat deze van mijn eigen auto niet meer netjes waren. Heb mijn achterklep al vervongen en sideskirt, motorkap moet dus nog ;) Achterklep heb ik alles van overgezet, zowel cvpomp als slot enz. tevens ook nog achterklep lijstjes gespoten, orginele vr6 gril in kleur en koplampen donker gemaakt van binnen.

Ook nog andere velgen gekocht voor de winter oz 8x17 met nieuwe pirelli bandjes :thumbup:

Let niet op de viese auto :shake: ouwe roestige klep eraf...



Nieuwe erop, met nieuwe gespoten achterklep lijstje...


Hier zie je de nieuwe sideskirt en gril...



Zijn er nog niet, maar beetje bij beetje wordt die weer netjes :thumbup:

MichelT 10-10-2010 18:44

top!

De Pul 10-10-2010 18:44

die wielen staan um goed:thumbup:

de clown 10-10-2010 19:39

netjes man, maar hoe heb jij dat met de stekkers gedaan van de achterklep, die dingen bovenaan met dat rubber eromheen, hoe heb je die los gekregen?? :thumbup:

Kazzo 10-10-2010 19:42

Je kunt links bij de achterlicht de stekkers allemaal loshalen en trek je de stekkers er zo uit:D Rechts heb je de kabel/buisje van de cvpomp, kun je ook zo uit het t-stukje trekken.

John 11-10-2010 18:53

Hele nette vr6 zo te zien.
Hij is bij een goed baasje terecht gekomen.

1 op merking....het is vervAngen met een A dus. Niet vervongen.;)

Kazzo 11-10-2010 21:40

Quote:
Originally Posted by John
Hele nette vr6 zo te zien.
Hij is bij een goed baasje terecht gekomen.

1 op merking....het is vervAngen met een A dus. Niet vervongen.;)


Naja motorisch en technisch netjes/goed, uiterlijk moet veel aan gebeuren maar is grotendeels allemaal los te vervangen. Dus dat komt wel goed, ben al een heel eind :thumbup: Iemand die nog een nette motorkap in la9v weet te liggen :confused:

willemsgti 12-10-2010 07:29

mooie golf kas

T!m 12-10-2010 09:14

Netjes ! Dat wordt wel wat.

VwJarnoGT 12-10-2010 10:49

Quote:
Originally Posted by John
Hele nette vr6 zo te zien.
Hij is bij een goed baasje terecht gekomen.

1 op merking....het is vervAngen met een A dus. Niet vervongen.;)


En opmerking is 1 woord :)

Maar idd,strakke bak! :thumbup:

Heb ik ook nog naar gekeken..Een vr6.. Maar zoals is gezegd,moeilijk een nette/niet afgetrapte te vinden :shake:

Veel plezier ermee! :thumbup:

Kazzo 12-10-2010 13:50

Quote:
Originally Posted by VwJarnoGT
En opmerking is 1 woord :)

Maar idd,strakke bak! :thumbup:

Heb ik ook nog naar gekeken..Een vr6.. Maar zoals is gezegd,moeilijk een nette/niet afgetrapte te vinden :shake:

Veel plezier ermee! :thumbup:


Ach ja fouten kunnen gemaakt worden he :D Verder bedankt voor de reacties, beetje bij beetje komen we er wel, blijft het ook leuk :thumbup:

Tommie VW 12-10-2010 18:03

ziet er goed uit zo,,

Kazzo 12-10-2010 21:03

Quote:
Originally Posted by Tommie VW
ziet er goed uit zo,,


Bedankt, staat nu nog op een vaste verlagingsset. Niks mis mee, maar komt nog een schroefset onder :D Heb ik al liggen, maar moet nog even de tijd en zin ervoor vinden :rolleyes: komt die nog een stukje dichter bij de grond :tongue:

LRR 13-10-2010 19:20

Supernet ding Kas !!! Vorderingen maken hem alleen maar mooier zo te zien !!


All times are GMT +1. The time now is 21:16.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.