Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Vento MK III (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   US jetta (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=56745)

vw_boyke_vw 24-06-2009 22:48

Winter project: US jetta
 
af gelopen week is die vaker voor de dag geweest de US jetta, heb van de week gekeken en em dinsdag op gehaald :D heb al t een en ander aan klein werk vervangen dit is em dus. ga van de week verder met t lassen en opknappen van t interieur
was wat vergeten om te vertelle:redface: heb dr ook nog alle boekjes bij en zelfs de orginele aankoop bon uit de US en heeft oorspronkelijk in boston gereden de parkeer vergunningen zitte nog dr op :D










Tjaap 24-06-2009 22:54

erg leuk ding, met veel potentie.
Uiterlijk niet te veel veranderen... Interieur is niet mijn smaak.

vw_boyke_vw 24-06-2009 23:03

neee uiterlijk zal weing aan gebeuren keer andere velgjes en meer aantrekkings kracht geven naar moeder aarde.
interieur ben ik nie helemaal over uit maar da komt wel goed

Tjaap 24-06-2009 23:04

velgen misstaan hem helemaal niet. misschien een spacertje proberen?

vw_boyke_vw 24-06-2009 23:07

ja dat kan ook maar ze staan wel mooi gelijk met de wielkasten. Ze hebben heel erg veel stoeprand schade wat zonde is

chris_vw89 25-06-2009 09:40

Nette US spec Vento man, Jetta bedoel ik..haha.

Uiterlijk niet te veel nee, misschien toch een keer weer origineel VENTO front terug doen. Staat de auto stuk beter denk ik. En jah, leuke velgen en verlaging..

Succes

lager 25-06-2009 10:21

leuk hoor paar dikke velgen eronder en klaar. interieur past mooi bij de kleur van de auto

T.C.Z.L 25-06-2009 10:22

Leuke auto met veel potentie!
Succes ermee

tiefflieger 25-06-2009 10:38

Gaaf ding ! Zou hem inderdaad netjes maken en afgezien van een verlaging en velgen verder met rust laten.

Pedaalemmer 25-06-2009 10:48

Proficiat met de aankoop! Hoe is hij verder onderhuids?

vw_boyke_vw 25-06-2009 11:19

dank jullie. Velgen wil ik zo wie zo wel een keer doen, motorisch is helemaal goed, alleen van de week groot ondefhoud geven. Onderhuids valt ook wel mee, wat kleine dingen lassen

Darkprojectx 25-06-2009 14:33

dus de us versie heeft ookal zo'n hoerig brak ontgrendelgreepje voor het dashboardkastje?

Jettameister 25-06-2009 15:32

Dikke shit man !!
Erg stoere Jetta III !!!
Ventofront, dikke velgen en verlaging verder is ie :thumbup:
Mss als klein detail de achterlichten volledig rood maken, zou hem zeker niet misstaan ;)

sixpack 25-06-2009 16:02

Gaaf ding man! Ik zie hem vast binnenkort door boxmeer heen schuiven :cool:

vw_boyke_vw 25-06-2009 16:43

jaaa das t zelfde bij de US versie van de week ff naar de dealer voor een nieuwe.
das wel een goeie ja de achterlichtjes rood maken net da beetje anders wat die toch al is:P toch eens opzoek naar een vento front, iemand een idee wat dan er dan veranderd moet worden?
zal nie lang duren voordat ik in boxmeer rond schuif haha:cool:

VWJYI 25-06-2009 19:55

voor een vento front heb je alleen motorkap, lampen en gril nodig. Maar ik zou dit er gewoon op laten zitten staat de auto absoluut niet slecht.

jetta mk1 '82 26-06-2009 03:30

ff een vento front, andere wieltjes en een stuk zakken en hij is af !


gr. Martijn

Vento Vice 27-06-2009 17:09

mooi!
 
Hallo Boyke,

Welkom op het VF! Mooie Jetta heb je; ik had hem idd gezien op MP!
En valt het laswerk mee? Ik rij zelf ook een Vento
(nl. een 2.0 GT; 2E GTI motor).




De jouwe is toch ook een (ander soort) 2.0?
(Maar wel 4 gaats velgen dan, zal wel typisch USA zijn...)

Maarruh, heb jij dan mss hier interesse in?
Het is het eerste type grill voor een Vento (Jetta Mk3) met de originele koplampen.
Ik weet persoonlijk niet wat er op jouw US-wagen hoort...
(er zijn namelijk 3 types grille voor de Vento/ Jetta 3)
Persoonlijk vind ik dit type, wat alleen in bouwjaar '92 en '93 is geleverd het mooiste!
Hoef je alleen nog maar een motorkap te zoeken...

Laat maar horen, als je het wat vind! ;)

vw_boyke_vw 28-06-2009 17:27

@ vento vice dank je:D
las werk valt wel mee paar kleine plekjes op de dorpel maar deze worden links en rechts nieuw dr in gelast geen geklooi en in eens goed hebben.
dat 4 x100 is idd iets van amerika en achter trommels, wel leuker dan verwachten de meeste geen 2.0 hahah bij de dealer kende ze de motor code niet:S EM best lastig want wil de distribute gedaan hebben enzo.
opzich ziet t frontje er netjes uit maar dan heb ik t liefste ook dat in US uitvoering. ik zal dr es over denken;)

De Pul 28-06-2009 17:31

golf front zou ik eroplaten,vind het wel vet staan....


All times are GMT +1. The time now is 00:12.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.