Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Algemeen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Volksforum groeps Taxatie NB (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=141311)

jasonnl 22-10-2017 19:26

Volksforum groeps Taxatie NB of NL?
 
Ben van plan in het voorjaar ergens mijn auto te laten taxeren. Heb goede dingen gehoord over een bedrijf in Etten-Leur die eens in de zoveel tijd een goede taxateur laten komen die erg los is op VW's

Dacht misschien is het een idee als meerdere Forumleden hun auto nog moeten of weer opnieuw moeten laten taxeren. we dit als groep kunnen doen en zo een leuke korting kunnen regelen?

Oudelut 22-10-2017 20:04

👍

jasonnl 22-10-2017 21:16

En andere suggesties zijn ook welkom als je al ergens anders goede ervaringen hebt

ries 24-10-2017 15:36

Laatste keer bij Rietveld Taxaties laten doen, adres kreeg ik door vanuit de GTI Club.
Komt ook gewoon op locatie. Geen idee of hij ook 'groep taxaties' kan doen.

Niet het allerhoogste bedrag qua taxatiewaarde maar belangrijker vind ik dat het een realistisch bedrag is en of alles gedetailleerd staat beschreven wat ik erin wil hebben en het een net rapport is geworden.

Sommige taxateurs schrijven belachelijk hoge bedragen met kans dat je verzekering het niet accepteert omdat het geen reëel bedrag is dus houd daar rekening mee.

Taxatierapport is standaard 3 jaar geldig, rapport heeft natuurlijk alleen nut als je je auto ook volledig casco/allrisk laat verzekeren naar dat taxatierapport.
Je kunt voor de zekerheid ook eerst even bij je verzekering informeren of je gekozen taxateur door hun geaccepteerd wordt.

yal 25-10-2017 17:55

Rietveld kwam deskundig over toen hij de mk1 GTI van een kennis taxeerde. Het bedrag dat hij na de taxatie noemde kwam echter niet overeen met het bedrag op het taxatie rapport :screwy:

Op het taxatie rapport stond een lagere waarde. Dat vond ik raar.
Ook vond ik het contact met hem zeer moeizaam verlopen , hij reageerde vaker niet dan wel. Ik echter begreep dat hij erg druk was.

In het verleden heeft CED Bergweg meerdere malen mijn mk1 getaxeerd en dat ging prima totdat deze man met pensioen ging. Toen kreeg ik iemand die het geen hol uitmaakte.

Daarna via via bij Peter Luxwolda terecht gekomen.
Hij heeft mijn auto's getaxeerd en is een erkend taxateur en voldoet aan alle eisen van de verzekering.
Ik ben erg tevreden over hem en is zeker voor herhaling vatbaar.

Grt Yal

NielsDub 29-10-2017 20:54

Taxatie opgesteld door een taxateur die door de FEHAC is erkend wordt over het algemeen geaccepteerd door verzekeraars. http://fehac.nl/taxateurs-overzicht/
Mijn 1 is vorig jaar door Maikel de Munnik getaxeerd en daarvoor door Steijn Sportscars Taxaties. T is idd wel prettig als de taxateur een beetje feeling heeft met 'Golfjes' en niet alleen maar warmloopt voor de exotische bolides...

The Skinnmeister 31-10-2017 21:26

Is mss wel een idee ja, heb er volgend jaar 2 mss 3 die getaxeerd moeten worden. Hou me dus wel aanbevolen. Heb zelf in het verleden bij CED Bergweg laten doen, een MK1 en een 2. Goede ervaring nette foto's in de reportage en geen onzin bedragen. Ook aangesloten bij de Fehac, wat voor mijn verzekering weer belangrijk is :thumbup:

sampo11 02-11-2017 12:32

Ik moet mijn cabrio ook nog laten taxeren dus ben wel geïnteresseerd.
Is gelijk een mooie mini meeting :)

jasonnl 06-06-2018 20:07

Stof stof,

Vroeg mij af of er nog interesse is in mini-taxatie meet :D

Op het moment worden de laatste onderdelen verchroomd als ik het belletje krijg dat het klaar is is mijn auto zogoed als klaar.

Plan is om hem eind vd maand( Eind JUNI ) klaar te hebben voor taxatie.
Meerdere liefhebbers? Heb enkele erkende taxateurs aangeschreven.
Wat betreft de mogelijkheden van een groeps/club taxatie.

Aantal locaties van de taxateurs :

Steenbergen
Etten-Leur
Waalwijk
Breda
Deurne
Alphen aan den rijn

Al komen de meeste ook gewoon op locatie dus een centralere plek zou ook kunnen


All times are GMT +1. The time now is 08:19.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.