Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Type 1 (kever '49->) (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=26)
-   -   62 ragtop!Iets waard!? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=19677)

Polle van Jut 26-03-2006 14:07

62 ragtop!Iets waard!? Is verkocht!Mag toe!
 
Ik heb een 62 ragtop,zeer weinig laswerk(4 plaatjes+onderkant achterklep),lak is wel wa afgeschenen maar hij is leuk als ratlook,neenee,geen rotlook!Staat in 1ste lak,is volledig,interieur nog volledig ! Motor draait direct,remmen na te zien!Is in 66 gekocht en tot nu van zelfde eigenaar geweest!Zou dit misschien verkopen,wat zou zoiets waard zijn?Liefhebbers?
grtz,Polle

hajee 26-03-2006 16:42

foto's??

VolksKai 26-03-2006 18:09

Quote:
Originally Posted by Polle van Jut
Ik heb een 62 ragtop,zeer weinig laswerk(4 plaatjes+onderkant achterklep),lak is wel wa afgeschenen maar hij is leuk als ratlook,neenee,geen rotlook!Staat in 1ste lak,is volledig,interieur nog volledig ! Motor draait direct,remmen na te zien!Is in 66 gekocht en tot nu van zelfde eigenaar geweest!Zou dit misschien verkopen,wat zou zoiets waard zijn?Liefhebbers?
grtz,Polle

hmmm... kwil je dr 200 euro voor geven, meer is zo'n ding tegenwoordig niet meer waard. Iedereen wil een ovaal!

en:
Quote:
Originally Posted by hajee
foto's??

hajee 26-03-2006 18:23

Quote:
Originally Posted by VolksKai
hmmm... kwil je dr 200 euro voor geven, meer is zo'n ding tegenwoordig niet meer waard. Iedereen wil een ovaal!

en:

ja niks aan een ovaal, en dan al helemaal niet met vouwdak, dat getocht!! ;)
hehe!!
maar ja, hooguit €250,- :rolleyes:

Polle van Jut 27-03-2006 07:49

Dan doe ik hem wss maar naar den oudijzerboer in de buurt,die geeft per kilo nog meer!Kunnen zijn klein mannen er eerst nog wa mee crossen!

Sorry jongens,geen fotos!

hajee 27-03-2006 07:57

je hebt pb

vwcrewcab 27-03-2006 10:15

Quote:
Originally Posted by hajee
ja niks aan een ovaal, en dan al helemaal niet met vouwdak, dat getocht!! ;)
hehe!!
maar ja, hooguit €250,- :rolleyes:


Eikels :D

Polle van Jut 27-03-2006 10:53

Kan zijn dat ik hem hou hoor!oplassen en zo mee rijden!Rustig wat verzamelen dat kan dienen bij restauratie in later stadium !Heb eerst nog nen 356 speedsterreplica te maken voor mijn vriendin,af en toe aan mijn eigen bus wa vijzen,garage nog 66 vierkante meter vergroten etc!Allee,we zien wel!

@ vw crewcab:Da is om te lachen he,gillers!Doet geen pijn hoor!

wob61 06-04-2006 09:08

250 euro ,iedereen wil een ovaal ..doe eens normaal ! juist omdat iedereen deze modellen overslaat worden ze steeds schaarser!..250 euro ..bewaar hem maar en moet je eens opletten ..en als hij in de weg staat stuur je maar een pb tje ..een 62 er ragtop niets waard ..tsss

Polle van Jut 06-04-2006 10:02

Ach,We zien wel!Had hem graag gehouden,maar nog teveel te doen,zodus zet ik hem een van deze dagen bij de advertenties!Als mijn pickup eerst weg is,hou ik hem bij wss!Een mens kan niet alles hebben he!Zal niet de goedkoopste zijn(na die hoofdbiedingen!),maar misschien wel de mooiste!?
grtz,Polle

Zweiter 06-04-2006 10:14

@polle, die prijzen die hierboven genoemd worden is natuurlijk flauwekul, hoop dat je dat begrijpt. denk eerder aan 2000 euro ofzo (beetje afgaande op je beschrijving). ik ben niet zo thuis in het luchtgekoelde wereldje, maar voor die prijzen kom je ze wel tegen. mijn tip: zet eerst niet te laag in, je kunt je prijs altijd laten zakken.

Polle van Jut 06-04-2006 12:21

Quote:
Originally Posted by Zweiter
@polle, die prijzen die hierboven genoemd worden is natuurlijk flauwekul, hoop dat je dat begrijpt. denk eerder aan 2000 euro ofzo (beetje afgaande op je beschrijving). ik ben niet zo thuis in het luchtgekoelde wereldje, maar voor die prijzen kom je ze wel tegen. mijn tip: zet eerst niet te laag in, je kunt je prijs altijd laten zakken.

@ Zweiter:Grapje moet kunnen hoor!
Maar ik start bij een vraagprijs van 3250,en dan kunnen we nog altijd praten he!!
Grtz,Polle

Brazen 06-04-2006 12:40

Ragtop....ook nie vervelend...


All times are GMT +1. The time now is 00:53.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.