Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Vento MK III (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Verfraaien MkIII (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=1184)

Beetlefreak 10-02-2004 09:47

Verfraaien MkIII
 
Hallo allen.

Mijn dagelijks vervoer is een Golfje MkIII TDI en ben deze hier en daar een beetje aan het opleuken.
Inmiddels Cruise Control ingebouwd (originele!), H&R Cupkit 60/40mm, MkIV look-koplampen enz. enz.

Was nu benieuwd of het mogelijk is om een setje spiegels van een MkIV op mijn auto te monteren.
Van een IV cabrio moet het kunnen lijkt me (zelfde deuren toch??) of zijn hier speciale adapters voor nodig?
Verder denk ik nog wel eens aan een afstandsbediening op de CV, maar is dat mogelijk en wat kost dat?

Optisch ben ik verder nog mistlampen en rood-witte achterlichten van plan.

Ik hoor graag wat tips van jullie.

Cabriokneut 10-02-2004 13:38

Grote fout, de spiegels op een cabrio komen helemaal niet overeen met de spiegels op een gewone Golf III. De bevestigingen zijn volledig anders.

Ik dacht wel dat je zo'n spiegels (in golf IV-look) kan vinden. Ben er niet zeker van...

Tjaap 10-02-2004 13:49

ja die spiegels zijn te koop bij CULT... of via MIVW bij CULT

Beetlefreak 10-02-2004 13:57

Ok dan! Dan weet ik daar iig meer over.
Enne... iemand bekend met het installeren van afstandsbediening op de CV?

Erik M 11-02-2004 11:59

Afstand bediening is niet zo heel lastig, ik neem aan dat je al cv hebt?

Ik heb ook een keer zon setje gehad werkte prima alleen niet zo lang maar dat had meer met mijn Hollandse zuinigheid te maken, kortom je moet niet de goedkoopste set kopen, ik geloof dat een originele 130 euro kost, je kunt ook wel een universele monteren kost rond de 70 euro geloof ik. Die hebben ook comfort sluiting dus dan kun je de ramen/ dak sluiten met de afstandbediening.

Het inbouwen is niet lastig, je hoeft maar een paar schroeven los te maken en het kastje er tussen te klikken.

Beetlefreak 12-02-2004 17:12

Ok dan!

Kan ik er eens achteraan. Heb btw wel eens verhalen gehoord over die zenders dat die rommel zo duur is? misschien achteraf

Hier nog ff wat fotoos waar het over gaat: (met wintervelgen :))






Erik M 13-02-2004 00:08

Ziet er goed uit hoor! 16" stalen wielen met mooie bora doppen vindt ik ook erg stoer trouwens!

Beetlefreak 13-02-2004 09:27

Er zitten nu standaard 14" 185/60-ers om met Polo 2001 doppen, maar dat had je vast wel gezien ;)

16" Is me net wat te groot, vooral in de winter. Ik heb de deze nu net een ½ jaar en heb er al 25000+ km's mee gereden,
dan stuitert het allemaal wat teveel denk ik. Nog nooit geprobeerd, en het is nogal prijzig hè?

M'n kevertje eerst maar eens rijdend hebben.

Erik M 14-02-2004 00:25

Je had ik wel gezien, vadaar dat ik "ook mooi" zei. die stalen 16" zijn volgens mij meestal 5 gaats en denk dat je nu 4 gaats hebt toch?

Marco T 16-02-2004 16:59

FF off-topic hoe bevalt dat H&R Cupkit 60/40mm verlangingsetje van je, niet te stug of juist goed rijdbaar met drempels enzo?

Beetlefreak 16-02-2004 17:51

Doordat de auto verlaagd is denk ik sowieso meer om drempels en kuilen. Bij mij in de buurt verschillende 'hoge' drempels,
en allemaal geen probleem. Heb een tijdje met de standaard velgen (185/60/14) gereden en dan is alles heel goed te doen.
Afgelopen weekend een set LMV's (195/50/15) eronder gezet, nog steeds geen contact met drempels :),
maar wel worden alle kuiltjes nu goed doorgegeven.

Fijne set om mee te rijden. Niet te stug, maar wel fijn om mee in bochten te hangen :D


All times are GMT +1. The time now is 10:13.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.