Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Stel je voor (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=145)
-   -   Jelle (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=18309)

Jelle 25-02-2006 20:53

Ik wil me even voorstellen.
 
Hallo allemaal,

Ik wil me hier even publiekelijk voorstellen.

Ik ben Jelle. En voor de duidelijkheid, niet "DIE JELLE" die naar ik net vernomen heb hier de laatste tijd de kwallebal liep uit te hangen.
Dit even omdat de eerste berichten die ik hier op het forum plaatste voor een aantal personen aanleiding was ongenuanceerde en ongefundeerde reacties te plaatsen.

Ik ben al langere tijd ingeschreven op het Volksforum, maar nooit aan het posten toegekomen. Dit omdat ik mijn inlog-gegevens kwijt was en ik geen mogelijkheid kon vinden om een nieuw wachtwoord aan te vragen. (*hint*)

Even over mezelf;
Ik ben mijn levenlang al VW-liefhebber of gek zoals je het noemen wil. Vanaf de eerste keer dat ik in een Kever stapte (in de zomer van 1965) van mijn opa. Op het moment dat ik mijn rijbewijs haalde reed ik mijn eerste kilometers een een VW Golf CL (tegenwoordig type 1).
Daarna ben ik twee maal overgestapt in een ander merk, een Opel Ascona 1.9 SR en een Chevrolet Corsica. En gelukkig toch weer terug naar Volkswagen.

Ik hoop met dit bericht duidelijk te maken dat ik dus VW-liefhebber in hart en nieren ben, dat ik niets maar dan ook helemaal niets te maken heb met een of andere Jelle die zich hier misdragen zou hebben. En dat ik alleen maar een positieve bijdrage wil leveren hier op het forum.

O ja, ik rij nu dus een Golf II 1600 uit 1986. deze heb ik nu bijna een week in mijn bezit, de vorige een Golf II 1600 uit 1988 staat momenteel te wachten op zijn laatste ritje naar de eeuwigheid.

corrado-usa 25-02-2006 20:57

Welkom op het forum

Marcski 25-02-2006 23:01

fijn dat je toch "teruggekomen" bent, Jelle! :hug:

over je opmerking dat je je wachtwoord kwijt was:
als je inlogt, en een verkeerd wachtwoord ingeeft, krijg je deze melding:
Quote:
You have entered an invalid username or password. Please press the back button, enter the correct details and try again. Don't forget that the password is case sensitive. Forgotten your password? Click here!


daarmee reset je je wachtwoord ;)

Jelle 25-02-2006 23:13

Quote:
Originally Posted by Marcski
over je opmerking dat je je wachtwoord kwijt was:
als je inlogt, en een verkeerd wachtwoord ingeeft, krijg je deze melding:


daarmee reset je je wachtwoord ;)

Tja Engels he...
Engels en ik is net zoiets als ik in een Kadett... gaat gewoon niet samen. :D

En ik heb echt geen idee wat er op een gegeven moment allemaal misging met het inloggen... en na verloop van tijd vergat ik het eigenlijk gewoon.
Totdat ik die mailing kreeg over de aanstaande Volksforum meeting, :cool: toen toverde ik ineens ook weer het wachtwoord tevoorschijn.

Al met al... ik ben er. En na een start met wat horten en stoten... zal het wel goed komen ;)

Gert 26-02-2006 12:17



Stijn 26-02-2006 13:19

Welkom Jelle!! Fijn dat er ook echte Jelle's bestaan :)

Oh enne, FOTOS!

robertjan007 26-02-2006 14:10

ik moet eerlijk toegeven dat ik "iets" dacht toen ik de naam jelle zag staan!
Gelukkig ben je die die andere!!Welkom welkom

René 26-02-2006 14:11

welkom!:D

Jelle 26-02-2006 15:58

Quote:
Originally Posted by Stijn
Oh enne, FOTOS!
Er is momenteel weinig fotowaardigs aan m'n Golf.
Moet je voorstellen, de meest standaard Golf die er te koop is, daar dan nog eens de helft van, dan heb je ongeveer een beeld van mijn Golfje.
Overigens heb ik 'm van de week al wel een stukje laten zakken en ligt er nog wat aan onderdelen (Bumpers e.d.) die gemonteerd moeten worden.
Ik moet alleen nog op zoek maar 13" velgen, want wat er nu onder zit ziet er helemaal niet uit.

Quote:
Originally Posted by robertjan007
ik moet eerlijk toegeven dat ik "iets" dacht toen ik de naam jelle zag staan!
Dat zijn er meer geweest. Ik kan je verzekeren... Ik ben niet dat "iets", maar een positivo van het betere soort. Maar het overtuigende bewijs zal op een meeting wel geleverd worden ;)

RubenD 26-02-2006 16:17

Welkom! En hoe heb je de wagen laten zakken dan?

Jelle 26-02-2006 17:33

Nu zou ik kunnen zeggen... "met 80 Kg. beton" :D

Maar ik had nog een setje dempers en veren liggen om 'm 4 cm dichter bij het asfalt te brengen. Net genoeg om HET verschil te maken en zonder problemen m'n uitrit uit te komen. ;)

chrisjuh 26-02-2006 23:09

Quote:
Originally Posted by Jelle
Er is momenteel weinig fotowaardigs aan m'n Golf.
Moet je voorstellen, de meest standaard Golf die er te koop is, daar dan nog eens de helft van, dan heb je ongeveer een beeld van mijn Golfje.
Overigens heb ik 'm van de week al wel een stukje laten zakken en ligt er nog wat aan onderdelen (Bumpers e.d.) die gemonteerd moeten worden.
Ik moet alleen nog op zoek maar 13" velgen, want wat er nu onder zit ziet er helemaal niet uit.

Dat zijn er meer geweest. Ik kan je verzekeren... Ik ben niet dat "iets", maar een positivo van het betere soort. Maar het overtuigende bewijs zal op een meeting wel geleverd worden ;)


Hheheh kom op met die fotos! Lelijk of mooi, als het maar fotos zijn! :tongue:

Jelle 26-02-2006 23:51

Ok... kijken op eigen risico.
Voor eventuele schade aan het gezichtvermogen neem ik geen enkele aansprakelijkheid. :D




Meer foto's komen er later wel bij als ik op zijn minst wat fatsoenlijks heb kunnen doen ;)

Johan-dtc 27-02-2006 00:34

in ieder geval welkom, en maak wat moois van je ride...... :D

Mr_LSD 27-02-2006 07:49

Wat is er mis met een Kadett of Ascona? Welkom Jelle!

chrisjuh 27-02-2006 08:37

Quote:
Originally Posted by Mr_LSD
Wat is er mis met een Kadett of Ascona? Welkom Jelle!


Niets, en zoals Benny Jolink 20 jaar geleden al zei,''Wat de lul is voor de hoer, is de Opel voor de boer.'' :D

hajee 27-02-2006 08:49

Quote:
Originally Posted by chrisjuh
Niets, en zoals Benny Jolink 20 jaar geleden al zei,''Wat de lul is voor de hoer, is de Opel voor de boer.'' :D

sow! jij bent vroeg wakker op maandag! :)

chrisjuh 27-02-2006 23:18

Quote:
Originally Posted by hajee
sow! jij bent vroeg wakker op maandag! :)


Neuh, ik wordt nu pas wakker, vanochtend was autopilot.... :)

VWrijder 28-02-2006 10:27

Welkom! Ik heb erg moeten lachen om de intro. Maar toegegeven: het trok wel de aandacht! :giggle:


All times are GMT +1. The time now is 21:04.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.