Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Stel je voor (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=145)
-   -   Nico45 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=124168)

Nico45 07-03-2014 17:11

Ik heb de ledjes er in zitten nu even afwachten ik zal vanavond kijken of ze sterk genoeg zijn???



Het waren wel kleine ledjes zo n 3 mm het was wel even priegelen.

Zondag ga ik bij familie de teller platen uit printen (heb geen kleuren printer) dan laat ik even een foto zien van hoe het geworden is :thumbup:

_AK_ 07-03-2014 23:22

Ziet er gaaf uit zo'n knal gele polo. Dat heeft wel wat.

Nico45 07-03-2014 23:59

Dank je en hij rijd ook erg lekker ik wil hem nog wel gaan verlagen :thumbup:

Nico45 12-03-2014 13:35

Hallo allemaal,

Ik heb de teller bak klaar nu heb ik andere teller platen en blauwe led verlichting voor 5 euro.

De platen zijn eigenlijk iets te groot dat kun je ook wel zien ze moeten nog een keer opnieuw :)



Het is voor mij puur uit verveling maar ik vind het ook wel leuk geworden :thumbup:

Robbbert 12-03-2014 15:04

Het uitknippen is ook een beetje tegengevallen lijkt me :p

Nico45 12-03-2014 15:57

Ja klopt je bedoelt bij de display s :D ik had er een aluminium plaatje onder gelegd en later een krant dat ging beter.

Ik heb er nog 1 liggen maar deze zijn eigenlijk iets te groot ik zal de grote nog even aanpassen dan leg ik er zo een mooiere in.

De cijfers zitten wel goed (en streepjes ) die komen overeen met de orginele :thumbup:

krekel1979 12-03-2014 16:42

hoi Nico, het ziet er leuk uit ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
hebben ze deze ook voor een golf 3?
wil het misschien zelf ook doen en als het op deze manier kan...

Nico45 12-03-2014 18:01

Volgens mij zijn ze er ook wel voor de golf 3 de site waar ik ze vanaf heb gehaald hebben ook tellers van 220 km/u en 240 km/u volgens mij is 1 van de twee van een golf 3 ;)

Het enige lastige is het op het juiste formaat maken van de platen ik dacht dat ik er was en nog is hij iets te groot :D

The Skinnmeister 12-03-2014 19:05

Ziet er leuk uit die tellerbak, welkom hier op het forum!!

Nico45 12-03-2014 21:26

Dank je wel ik vind het erg leuk hier en erg gemoedelijk dat maak je wel eens anders mee op forums :screwy:

bobbob 12-03-2014 22:13

Hoi, leuke Polo heb je :) En nog welkom hier!

Nico45 14-03-2014 13:16

Hallo allemaal,

Ik heb vanochtend op de sloop een cv kastje gehaald van een Franse auto ik kon helaas niet zo n mooi knopje vinden om de achterklep mee open te maken :)



Volgende week wil ik de achterklep strak gaan maken ik kan alleen niet lassen jammer genoeg dus doe het zonder dat heb ik ook al een keer bij een golf 2 gedaan.

bobbob 14-03-2014 15:42

Misschien kan er hier op het forum of een kennis of vriend van je ff wat lassen als vriendendienst of voor pakje shag / kratje bier oid?
Ik zeg maar wat hoor, als het alleen om lassen gaat heb je wel kans dat ze het doen, omdat jij de rest doet ;)

Nico45 14-03-2014 16:15

Het zou een idee zijn de rest kan ik zelf wel ik heb eerder de gaten opgevuld met een plaatje aluminium met rvs boutjes en moertjes.

Ik zal eens kijken of ik iemand hier kan vinden een beetje in de buurt :thumbup:

bobbob 14-03-2014 16:30

Ik weet misschien wel iemand die het op zn werk kan doen... Maandagavonden.. In Nijkerk

Nico45 14-03-2014 17:34

Kijk dat zou mooi zijn het is niet erg veel werk voor iemand die goed kan lassen ;)

The_Maxx 14-03-2014 18:31

Blijft leuk zo'n geeltje ;)

Ik heb originele lichtzilveren tellerplaten in de 6N zitten. Later nog tellerringen omheen gezet.
Staat een stuk netter dan die uitgeprinte versies kan ik je zeggen ;)
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd....270488041_n.jpg

Heb zelf ook de lichtfilter vervangen voor een witte. maar ik heb de originele verlichting behouden. Ik denk erover om er gele of witte ledjes in te doen. Moet allemaal wel beetje zichtbaar blijven in het donker.

Nico45 17-03-2014 19:30

Hallo allemaal,

Ik ben vanochtend begonnen met de bak er af halen en het zat erg tegen het begon al met de accu plaat er zaten twee bouten zo vast die heb ik los moeten hakken.

Daaronder zit de motorsteun en die was al net zo, ook los gehaald met veel geweld.

En toen nog iets de aandrijfas aan de bestuurderskant was een eitje die was zo los maar aan de bijrijderskant........daar waren 3 boutjes al rond gedraaid door de vorige eigenaar.
Ik heb ze wel los gekregen 2 met imbus en de laatste die zat zo vast met een griptang :screwy:

De rest was makkelijk de bak ligt al op de grond en het nieuwe druklager zit er in alleen moet ik morgen een torxdop halen ik had gehoopt dat de drukgroep met gewone boutjes vast zou zitten,het zal neem ik aan standaard vw zijn die torx boutjes.

Morgen dus de koppeling vervangen en alles weer terug bouwen maar al met al omdat alles niet goed los wou heb ik er nu al zo n 7 uur in zitten.

bobbob 17-03-2014 22:11

Hmmm das pech hebben... hoop dat het morgen goed komt!

Nico45 18-03-2014 05:18

Het zat even tegen gister maar ik kan er nu wel weer om lachen :D maar dan mis je toch wel een brug.

Ik zal straks even een foto maken ik ben bij mijn ouders in de garage mijn vader heeft heel veel gereedschap dat scheelt ook :thumbup:

Nou heb ik toch eens een vraag aan jullie de aller onderste steun heb ik er af gehaald (met het grote rubber) maar de grijze steun die er net boven zit halen jullie die altijd compleet weg of??
Ik heb deze steun laten zitten en moet alleen met de bak er op maken en de bout er weer recht voor zien te krijgen hopelijk lukt dat.

Deze steun is wel lastig los te krijgen vandaar dat ik hem heb laten zitten ;)

Hoe is het met je Golf Pieter en de apk???


All times are GMT +1. The time now is 13:43.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.