Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Jan - mtdi... ik ben een beetje bezorgd.. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=141309)

SciroccomTDI 22-10-2017 16:10

Jan - mtdi... ik ben een beetje bezorgd..
 
Besten,

Ik hoop dat ik hier niemand boos mee maak, maar ik zit met het volgende:

Zo als jullie vast weten, heeft Jan (mtdi) uit Harlingen verstand van versnellingsbakken. Zo heeft hij bijvoorbeeld voor de ElektroGolf een 02A ASD gebouwd, en ik ben heel tevreden. Voor meerderen van jullie vast ook..

Nu vanwege mijn grote Sciroccoverbouwing heb ik een custom bak nodig, en dat zou Jan voor mij doen. 02J behuizing, ASD verhoudingen, lange 5, dit en dat...


... echter heb ik al een paar maanden geen contact meer met hem..

Opgestuurde bak en geld en zo tot daar aan toe, dat boeit nog het minste.. maar ik ben nu langzaam bezorgd aan het raken, of het wel goed gaat met Jan ?? :confused:

Want er was geen ruzie of meningsverschil of zo tussen ons, het contact hield gewoon ineens op.

Ik zou het echt treurig vinden als er iets ergs gebeurd is, het is een super aardige man.. :( :( :(

Is er iemand van jullie beter bevriend met hem, of heeft vaker/frequenter contact? Iemand die misschien meer weet, of er iets aan de hand is?

Gino89 29-10-2017 11:45

Heb je geen telefoonnummer?

Oudelut 29-10-2017 13:47

Heb allang geen posts meer van hem gezien indd.
Op het Poloforum is hij 2 sept voor het laatst online geweest...

The_Maxx 01-11-2017 02:56

Volgens zijn profiel: Last Activity: 17-09-2017 08:34
Laatste post was op 23-7

Op vwpolo.nl al sinds half augustus niet meer aanwezig geweest.

Idd al tijd niet online geweest.
Denk niet dat er opzet in zit. Normaal altijd vrij snel een reactie als je pm stuurde.

Tommy 01-11-2017 11:48

Ik ken nog wel wat Harlingers aangezien ik er een paar jaar geroeid heb en mijn broer en schoonzus er wonen. En daar de "sociale controle" vrij hoog is onder rasechte Harlingers, kan ik wel voor je rondvragen. Maar dan moet je wel even wat meer info via PB sturen want zelf ken ik deze Jan niet en Jan is een vrij populaire naam in het noorden. :) ;)

Oudelut 01-11-2017 12:19

Mtdi lijkt me toch een vrij specifieke achternaam? :D

SciroccomTDI 01-11-2017 13:59

Ik heb een mobiele datanummer van Jan, waarmee men dus met een tablet of iets dergelijks op internet kan. Geen reactie op SMS.

Ik heb Tommy een PM gestuurd :)

SciroccomTDI 11-04-2018 13:31

Van de gemeente Harlingen kreeg ik het volgende:

Beste heer Gontcharov,

Op 10 april heeft u een contactformulier ingevuld op onze website, met de vraag als de heer J. Nieuwenburg nog in leven is.

Helaas kunnen en mogen we geen informatie verstekken aan de derden, dit ivm de privacy van de burger.

Ik hoop dat ik u zo voldoende antwoord heb kunnen geven op uw vraag.

Als er nog vragen zijn mag u altijd contact met mij opnemen.


Met vriendelijke groet,


De zoektocht gaat verder :)

René 11-04-2018 15:40

Maar, je hebt toch een adres?

SciroccomTDI 11-04-2018 17:43

Ja, heb ik. 330 km rijden vanuit Heerlen. Niet dat het mij niet waard zou zijn, maar bijzonder veel zekerheid heb ik dan alsnog niet.

sixpack 11-04-2018 18:34

Ik heb je een pb gestuurd.

tim_j 17-11-2018 06:20

En hoe loopt dit?

knarfmk1 18-11-2018 20:05

Hij heeft mij laatst nog een pm gestuurd, hij was al lang niet meer op het forum geweest zei hij. :thumbup:

guusvandevenne 22-11-2018 16:25

Gelukkig, goeie vent!


All times are GMT +1. The time now is 00:11.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.