Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Golf Rallye - 5-cil met Sequentiele 6-bak, 4MOTION en veel Carbon (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=106900)

skywalker38 10-11-2012 08:41

Hey Wilky,goed van je om dit project te plaatsen en ook erg mooi hoe positief de mensen erop reageren
Sorry dat ik wat foto´s plaats maar dan hebben de mensen een beetje een idee wat zijn vorige golf was/is,hij heeft in de july 2005 uitgave gestaan van The Golf




DutchWilco 10-11-2012 09:10

Hee kerel, Je hoeft echt geen sorry te zeggen als je dit soort foto's plaatst. Ik heb ze wel eens gekker meegemaakt met jouw :D

Johan1982MK1 10-11-2012 09:40

Wat waren/zijn de specs./setup Van de vorige golf?

vdWal. 10-11-2012 10:46

de man is zo te zien wel groot fan van extreme rolkooien :tongue:

Audi1981 10-11-2012 12:34

Ik denk dat als je met dat soort vermogens en de bijbehorende snelheden rijdt, je wel een leuke kooi wilt... :D
Maar dit wordt een mooie wagen, die met niks te vergelijken is denk ik :thumbup:

DutchWilco 10-11-2012 20:41

Weer tijd voor wat pics :)





























































































GEENGTI 10-11-2012 22:21

Wat een klus....

DutchWilco 11-11-2012 11:18

Ik probeer even vlot naar het punt te gaan van waar ik nu ben. Er zijn heeeel veel foto's van lassen en slijpen, maar er is ook al veel moois gekocht de afgelopen weken en kan ik dan ook gaan plaatsen voor wat afwisseling :)































Andere kant, Als je even goed kijkt kan je zien dat de gehele vloer is afgeplamuurt, echt nog nooit zo erg gezien :shake:



























Roy-16VT 11-11-2012 11:37

Goed bezig echt mooi om die topics van je door te spitten Wilco :thumbup:

sixpack 11-11-2012 12:18

Mooi laswerk ook :cool:

Gijs 11-11-2012 12:26

Quote:
Originally Posted by sixpack
Mooi laswerk ook :cool:

:iamwithst :thumbup:

De Konjel 11-11-2012 18:48

Mooi project :thumbup: Blijf ik zeker volgen

Tjaap 11-11-2012 19:17

Hij moet wel echt gek op dat ding zijn want voor de herstel werkzaamheden alleen al had hij je ook een nette kas kunnen bezorgen.

Pewi Vwteam 11-11-2012 20:32

dat vraag ik me af, een nette rallye carosserie zonder schade of wat dan ook probeer die maar eens te vinden, loopt altijd uit de hand kwa kosten. misschioen kan het wel goedkoper maar straks heeft ie hem precies zoals hij hem wil hebben, en weet ie zeker dat het 110 prcent goed is

Richard 11-11-2012 20:45

Goede stappen, maar Wilco wil je aub het tenenkrommende engels op dutchbuild.com aanpassen bij het project rallye? Past niet geheel bij de goede uitstraling van dutchbuild

DutchWilco 11-11-2012 20:54

Quote:
Originally Posted by Richard
Goede stappen, maar Wilco wil je aub het tenenkrommende engels op dutchbuild.com aanpassen bij het project rallye? Past niet geheel bij de goede uitstraling van dutchbuild



Klopt als een bus idd :shame:

Had eigenlijk nog helemaal geen text bij mogen staan, want klopt ook van geen kant. Was een effe gauw dingetje om deze map aan te maken, maar ben hem helemaal vergeten goed te maken. Ik ben erg slecht in talen, en dan bedoel ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg slecht :rolleyes:

Ik zal em effe aanpassen en over laten kijken door mijn vrouwtje :)

Richard 11-11-2012 20:56

Geen punt. "Ieder zo zijn talent, zolang je hem maar benut" zei mijn vader altijd.
En hier zie je een talent wat enorm goed benut word.

Tjaap 11-11-2012 20:57

Ik kan evt wel voor je vertalen als je wilt.

DutchWilco 11-11-2012 21:01

Quote:
Originally Posted by Pewi Vwteam
dat vraag ik me af, een nette rallye carosserie zonder schade of wat dan ook probeer die maar eens te vinden, loopt altijd uit de hand kwa kosten. misschioen kan het wel goedkoper maar straks heeft ie hem precies zoals hij hem wil hebben, en weet ie zeker dat het 110 prcent goed is


Als we weer moesten beginnen, gingen we opzoek naar een zo net mogelijke of zelfs een VWM-koets als deze er nog zijn, maar ik kreeg de opdracht om deze in orde te maken. Achteraf wist hij niet dat deze zo slecht en verkl... was omdat alles, en dan ook echt alles dik was afgeplamuurd. Als hij hem helemaal origineel wilde hebben is dit echt kansloos, maar voor motorsport moest er toch al heel veel versterkt en aangepast worden. Dit slaat eigenlijk nergens op, maar ik denk dat je bij alle Rallye's roest zal tegen komen als je echt alles los haalt. Soms komt er echt een bak roest ergens onder vandaan, waar je dat echt niet gezien had kunnen hebben.
We laten bijna alle lassen in het zicht en willen hem zo min mogelijk strak hoeven te plamuren. Het mooie van motorsport is dat alle lassen enz gezien mag worden :)

DutchWilco 11-11-2012 21:03

Quote:
Originally Posted by Tjaap
Ik kan evt wel voor je vertalen als je wilt.



Ik zoek nog iemand die dit naar het Duits zou kunnen vertalen, heb veel mensen om mij heen die goed zijn in Engels (dan moet ik het wel even vragen natuurlijk)
Goed Duits is toch wel een erg lastig en ander verhaal :)


All times are GMT +1. The time now is 13:51.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.