Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Auto's te koop aangeboden (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=45)
-   -   Corrado g60 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=143015)

jwst 17-03-2019 19:41

Corrado g60
 
Super mooie witte Corrado te koop, rijdt super.
Zie AutoScout24.

René 17-03-2019 20:23

Beste. Advertentie. Ever!!!!!11

Van Limburg 17-03-2019 21:07

Haha! Hier steekt weer moeite in. Hoop dat ie het voor de rest beter doet...

RobertVoorst 18-03-2019 07:56

Zal wel zijn om z'n vrouw te laten zien dat ie het in ieder geval geprobeerd heeft, en zo zn corrado kan houden :D

jwst 18-03-2019 10:32

😂moet er idd even voor gaan zitten, lukt me niet echt op de telefoon. Bij beter weer eens fatsoenlijke foto's maken en proberen te posten.
En ff een verhaaltje, maar de echte liefhebber komt kijken..
Gr jw

B-ram 18-03-2019 19:46

Een link naar de advertentie zou al schelen.

Mk1driver 18-03-2019 22:51

Quote:
Originally Posted by B-ram
Een link naar de advertentie zou al schelen.


Zoveel moeite kost dat niet:
https://www.autoscout24.nl/aanbod/v...a7ac7?cldtidx=6

The Skinnmeister 19-03-2019 10:50

:thumbup: :D

B-ram 19-03-2019 12:41

Quote:
Originally Posted by Mk1driver



Ik ben toch niet de verkoper?

jwst 19-03-2019 13:44

Bedankt voor de link.

EnVeeZee 19-03-2019 15:19

Ok wie schrijft z'n verhaal ff :D

VeeDubber 20-03-2019 11:07

Quote:
Originally Posted by EnVeeZee
Ok wie schrijft z'n verhaal ff :D


En kan er ook iemand foto's gaan maken? :lmao:

Mk1driver 20-03-2019 22:14

Quote:
Originally Posted by B-ram
Ik ben toch niet de verkoper?


Jij vroeg om een link toch?

B-ram 21-03-2019 14:29

Quote:
Originally Posted by Mk1driver
Jij vroeg om een link toch?


Nee ik zei dat het al zou schelen om een link te plaatsen. Ik word helemaal krankjorum van mensen die 0 moeite steken in het maken if plaatsen van een advertentie en het vervolgens gek vinden dat ze allemaal vragen krijgen.

Van Limburg 21-03-2019 15:21

TE KOOP! enz enz... Raad maar :thumbup:

Sinaasboom 22-03-2019 21:28

Quote:
Originally Posted by EnVeeZee
Ok wie schrijft z'n verhaal ff :D


Bij deze dan maar! :D

Hallo allemaal,

Ik verkoop particulier mijn witte volkswagen corrado in de buurt van Almelo.
De kilometerstand is 242.000 maar kan nog oplopen omdat er mee gereden wordt! De auto heeft standaard 160 pk maar is getuned tot het waanzinnige vermogen van maar liefst 200 pk. Zelf omschrijf ik de auto graag als ''perfect'' hij schakelt, remt en stuurt super. In het verleden heb ik er redelijk wat tijd en werk in gestoken en dat is af te zien aan de auto zelf! Hij is onder andere overgespoten met mooie witte lak, heeft een versterkte koppeling gekregen om al het vermogen te verwerken en last but not least een dikke motorsteun zodat het blok goed blijft zitten!

Oja verder staat de auto op 4 opgemaakte velgen met 4 nieuwe banden en is de auto verlaagd door middel van een AP schroefset. Helaas geen elektrisch pakket op de auto, dus de ramen moet je nog even aan slingeren! Het stuur is helaas ook niet meer origineel maar zou je eventueel zelf kunnen aanschaffen. Binnen op de vloer liggen mooie Wolfsburg matten met het rode logo (GTI look)! Aan de voorkant is over de koplampen heen nog een booskijker gemonteerd zodat hij altijd boos kijkt! Ramen achter zijn geblindeerd (ideaal in de zomer).

Bij interesse gewoon bellen, beller is sneller!
Stuntpiloten blijf maar thuis, bieden naast de auto.
Auto hoeft niet weg, staat niet in de weg.

Rallyegolf20vt 23-03-2019 08:41

Quote:
Originally Posted by Sinaasboom
Bij deze dan maar! :D

Hallo allemaal,

Ik verkoop particulier mijn witte volkswagen corrado in de buurt van Almelo.
De kilometerstand is 242.000 maar kan nog oplopen omdat er mee gereden wordt! De auto heeft standaard 160 pk maar is getuned tot het waanzinnige vermogen van maar liefst 200 pk. Zelf omschrijf ik de auto graag als ''perfect'' hij schakelt, remt en stuurt super. In het verleden heb ik er redelijk wat tijd en werk in gestoken en dat is af te zien aan de auto zelf! Hij is onder andere overgespoten met mooie witte lak, heeft een versterkte koppeling gekregen om al het vermogen te verwerken en last but not least een dikke motorsteun zodat het blok goed blijft zitten!

Oja verder staat de auto op 4 opgemaakte velgen met 4 nieuwe banden en is de auto verlaagd door middel van een AP schroefset. Helaas geen elektrisch pakket op de auto, dus de ramen moet je nog even aan slingeren! Het stuur is helaas ook niet meer origineel maar zou je eventueel zelf kunnen aanschaffen. Binnen op de vloer liggen mooie Wolfsburg matten met het rode logo (GTI look)! Aan de voorkant is over de koplampen heen nog een booskijker gemonteerd zodat hij altijd boos kijkt! Ramen achter zijn geblindeerd (ideaal in de zomer).

Bij interesse gewoon bellen, beller is sneller!
Stuntpiloten blijf maar thuis, bieden naast de auto.
Auto hoeft niet weg, staat niet in de weg.


Haha geweldig! Kunnen mensen niet zeggen dat we elkaar hier niet willen helpen :lmao:


All times are GMT +1. The time now is 00:31.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.