Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Advertenties op MP, eBay of andere sites (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=108)
-   -   Iemand een golf1 project? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=123693)

Erik weber 03-02-2014 09:10

Iemand een golf1 project?
 
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...previousPage=lr :thumbup:

GeeX 03-02-2014 10:12

Wel vreemd dat meneer geen extra foto's wil verzenden..

Pro FM 03-02-2014 11:17

Altijd verbaasd als mensen denken met een minimum aan info en een paar crappy telefoon foto's denekn hun auto te kunnen verkopen. Tegenwoordig moet je toch echt beter je best doen...

Lieuwe 03-02-2014 11:23

En net doen alsof de auto zo goed als klaar is, vind ik ook altijd bs. Dan had de huidige eigenaar het zelf ook allang gedaan :)

JaapL. 03-02-2014 11:23

Als je er niet snel van af hoeft, en geen zin hebt voor jan en alleman foto's te maken en te versturen en daarna nooit meer wat te horen..
Ik kan mij er wel iets bij voorstellen, mensen die ECHT interesse hebben, rijden er heen gaan kijken en doen een bod..

arnus71 03-02-2014 11:45

Quote:
Originally Posted by JaapL.
Als je er niet snel van af hoeft, en geen zin hebt voor jan en alleman foto's te maken en te versturen en daarna nooit meer wat te horen..
Ik kan mij er wel iets bij voorstellen, mensen die ECHT interesse hebben, rijden er heen gaan kijken en doen een bod..


Precies.

Pro FM 03-02-2014 20:37

Alsof het ZOVEEL moeite is om een paar fastsoenlijke foto's te plaatsen?? Als je 400 km heen en weer moet rijden ga je er niet "zo effe langs"

Erik weber 03-02-2014 20:56

:goodpost:

Style 03-02-2014 21:06

Quote:
Originally Posted by JaapL.
Als je er niet snel van af hoeft, en geen zin hebt voor jan en alleman foto's te maken en te versturen en daarna nooit meer wat te horen..
Ik kan mij er wel iets bij voorstellen, mensen die ECHT interesse hebben, rijden er heen gaan kijken en doen een bod..


:thumbup:

JaapL. 03-02-2014 23:19

Quote:
Originally Posted by Pro FM
Alsof het ZOVEEL moeite is om een paar fastsoenlijke foto's te plaatsen?? Als je 400 km heen en weer moet rijden ga je er niet "zo effe langs"


Niet iedereen is in het bezit van een smartphone met fatsoenlijk camera, of überhaupt een fatsoenlijke camera om foto's mee te maken..

En als jij in Zeeland woont, en ECHT opzoek bent naar een Golf 1 met wat werk, dan pak je de telefoon, bel je het nummer, en ga je een half uurtje met de beste man aan de telefoon zitten op een moment dat het je beide uit komt, en dan kan je vast wel na een half uurtje bedenken of het de moeite is om die kant op te gaan of niet. :thumbup:

B-ram 03-02-2014 23:40

Ik snap niet dat auto's je hobby is, maar te beroerd bent om een paar kilometer te rijden. Dat is net zoiets als van chickenwings houden maar te beroerd zijn om te kluiven!

VWmotion 04-02-2014 00:02

Wie wat wil stapt in en rijdt erheen. Dan maar een dag kwijt en een tank benzine, als je denkt dat het is wat je zoekt moet je er wat voor over hebben :thumbup:

Tjaap 04-02-2014 00:03

Dat van die chickenwings heb ik overigens wel. Ik HAAAAAAT kluiven.

Pro FM 04-02-2014 10:36

Daar gaat het niet om heren, ikzelf heb meerdere auto's aan de andere kant van het land vandaan gehaald. Ik ben het helemaal eens met de stelling dat je best moeite mag doen,maar dat geldt ook voor de verkoper. Het gaat om het feit dat men tegenwoordig te beroerd is om een fatsoenlijke advertentie te maken met een paar fatsoenlijke foto's erbij. Ik zit dagelijks in de verkoop en ik denk toch echt dat je wat meer moeite moet doen als je wat wilt verkopen tegenwoordig. Het is nog steeds crisis namelijk en een dergelijke opstelling getuigd nu niet echt van " service". Dat je daarbij een paar duizend mongolen van marktplaats op de koop toe moet nemen is een bijkomend nadeel,maar hoort erbij.

powah 04-02-2014 11:36

Als je een fatsoenlijke advertentie typt dan blijven ook meer van die marktplaats idioten weg. Als er een paar moeilijke woorden in staan, zoals 'de' 'het' en 'een', dan blijven die wel weg, dan snappen ze er niks meer van.

Vaak als je 'karige' foto's neer zet. Ziet dat er goedkoop uit en komen de koopjes jagers er echt op af. Als je kijkt naar de advertenties van Misha, die zijn super uitgebreid met uitgebreide foto's erbij. Als je zo'n advertentie ziet, hoef je niet naar de prijs te gaan kijken als je een koopjes jager bent, je ziet dat er gewoon een flinke prijs ook aan hangt en dat je hem niet voor een habbekrats mee krijgt. Dan kan je wel al wat achterlijke eruit filteren. Je reacties worden serieuzer wat je krijgt en ECHTE potentiële kopers zullen zich ook eerder melden. Het is ook geen goedkoop project wat je koopt. Als het nu om een goflje van 500euro ging dan is dat een heel ander verhaal.

Marcski 04-02-2014 11:59

Quote:
Originally Posted by powah
Als je een fatsoenlijke advertentie typt dan blijven ook meer van die marktplaats idioten weg. Als er een paar moeilijke woorden in staan, zoals 'de' 'het' en 'een', dan blijven die wel weg, dan snappen ze er niks meer van.


:lmao:

VW-EXTREME 04-02-2014 15:27

Daar zitten de ouwe wijven weer onder de droogkap over een auto te discussiëren die ze nog nooit gezien hebben.
Er zijn geen foto's omdat de auto ingebouwd staat , foto's die er bij staan zijn van 2 jaar geleden.

Interesse ligt momenteel bij luchtgekoeld 50er brilkever daarom is de golf niet afgebouwd.

Ik heb auto's bekeken die er op de foto mooi uitzagen , maar nog nooit één van de foto gekocht , waarschijnlijk jullie allemaal wel.

powah 04-02-2014 15:42

Wij discussiëren niet over de auto. De auto lijkt me top. We hebben het over de advertentie.

Sven-GTI 04-02-2014 15:44

Quote:
Originally Posted by VW-EXTREME
Daar zitten de ouwe wijven weer onder de droogkap over een auto te discussiëren die ze nog nooit gezien hebben.




Er wordt niet over de auto gediscussieerd. Enkel over de kwaliteit van de foto's.

Verder zou je ook gewoon een normale reactie kunnen achterlaten in plaats van personen hier uit te maken voor oude wijven. Je reactie komt nogal geïrriteerd over. Althans, bij mij tenminste.

RobbieMK1 04-02-2014 15:56

Quote:
Originally Posted by VW-EXTREME
Daar zitten de ouwe wijven weer onder de droogkap over een auto te discussiëren die ze nog nooit gezien hebben.
Er zijn geen foto's omdat de auto ingebouwd staat , foto's die er bij staan zijn van 2 jaar geleden.


Dus je kunt er nu geen foto's van maken omdat de auto ingebouwd staat? Hoe moet ik me dat voorstellen dan?


All times are GMT +1. The time now is 09:26.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.